تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به کمک اسکرابر

نظافت دانشگاه با اسکرابر

نظافت مراکز آموزشی با اسکرابر

مدارس، دانشگاه ها و به طور کلی محیط هایی با این حجم از آمد و شد باید به صورت مرتب و زمانبندی شده نظافت شوند. اساتید، دانشجویان و کارمندان اداری دانشگاه ها، همه روزه در محیط بیرونی و داخلی دانشگاه در حال رفت و آمد هستند. دقت و توجه به نظافت هرچه بهتر و کامل تر این محیط های پر رفت و آمد الزامی بوده و باید به شکل مناسبی در دستور کار قرار گیرد.

در این مقاله به شیوه نظافت دانشگاه با اسکرابر و مزیت استفاده و خرید اسکرابر صنعتی به جای بهره گیری از شیوه های سنتی خواهیم پرداخت.

نظافت مدارس با اسکرابر

مزایای نظافت دانشگاه با اسکرابر در برابر روش های سنتی

شیوه های سنتی نظافت که حتی تا چند سال قبل بسیار رایج بوده، دیگر پاسخگوی این نیاز های نظافتی نمی باشد. فلذا استفاده از دستگاه های نظافتی پر قدرت و بسیار کارآمد بهترین پیشنهاد برای امر شستشو و نظافت انواع محیط ها است.

در تمیز کردن دانشگاه ها و مدارس به این علت که شامل دو محیط خارجی و داخلی می باشند، می بایست از دستگاه سویپر نیز استفاده نماییم، به این صورت که محیط داخلی را می توان با اسکرابر نظافت کرد ولی برای محوطه خارجی، باغچه ها، ورودی و پارکینگ ها از انواع دستگاه های سوییپر استفاده نمود.

سختی های نظافت با روش های قدیمی و سنتی در دشوار بودن و سلب انرژی زیاد خلاصه نمی شود، گاهی زمان برایمان از ارزش بالاتری برخوردار است و ما احتیاج داریم که در زمان بسیار کوتاه تری به تمیزی مورد نظر خودمان دست پیدا کنیم، خصوصاً وقتی در مراکز آموزشی مشغول نظافت سطوح هستیم، اینگونه سطوح با رفت و آمد بیشتری نسبت به مکان های دیگر رو به رو است. بدین منظور فرایند مربوطه باید اصولی و با دقت انجام شود.

ارزانترین اسکرابر پولیشر

نظافت راهروها و کلاس‌ها با دستگاه اسکرابر

وقتی در مورد نظافت دانشگاه ها و مدارس صحبت میکنیم حتما راهرو ها و کلاس های پر از صندلی و میز با گوشه کنار های کثیف به چشم می آید که نظافت آنها با روش های سنتی اصلاً کار آسانی نخواهد بود.

دستگاه اسکرابر صنعتی دارای انواع دستی و سرنشین دار بوده و می تواند برای هر کدام از بخش های ذکر شده مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه با شستشو و خشک کردن همزمان با استفاده از تیغه لاستیکی و مکنده تعبیه شده در پشت دستگاه می تواند با سرعت بالا، کف را نظافت کرده و دیگر نیازی به بازگشت و دوباره تمیز کردن نقطه خاصی نیست.

زیر صندلی ها و میز ها، گوشه ها و راهرو ها و پاگرد ها مکان هایی هستند که باید در فرایند نظافت قرار بگیرند و همانطورکه در جریان هستید نسبت به سطح صاف و بدون مانع دشواری های خاص خود را دارا می باشند.

کمپانی کرشر آلمان به منظور حل شدن همین مشکل های دسترسی، دستگاه هایی با قابلیت های ویژه تولید کرده است که مناسب با استاندارد های جهانی بوده و قادر است این سطوح دشوار را نظافت نماید.

اسکرابر حرم

نظافت محوطه خارجی با دستگاه سوییپر

محوطه حیاط و فضای سبز بیرون از سالن ها هم در مرحله بعد باید مورد توجه واقع شوند. نظافت برگ ها و زباله های ریخته شده، خاک و گرد و غبار ها نیز از زیبایی و سلامت محیط آموزشی می کاهد.

دستگاه سویپر با برس ها و مخازن نسبتا بزرگ خود می تواند مقدار زیادی از آلاینده ها را جمع آوری کرده و برای تخلیه در محیط مناسب در خود نگهداری نماید. دستگاه اسکرابر و سویپر هردو از بهترین محصولات تولید شده در زمینه نظافت دانشگاه می باشند که بهره گیری از آنها می تواند سرعت و کیفیت پاکیزگی را تضمین کند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید