تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

قیمت جاروبرقی صنعتی و قیمت دستگاه مکنده

قیمت جاروبرقی صنعتی

قیمت جاروبرقی صنعتی

دستگاه‌های برند کارچر با توجه به کیفیت محصولات، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، جایگاه برند و همچنین نحوه ارائه خدمات پس از فروش، از قیمت بالاتری نسبت به محصولات سایر تولیدکنندگان در سطح جهانی برخوردار هستند. و با توجه به قیمت گذاری جهانی محصولات Kärcher و لزوم تبعیت تمام نمایندگی‌های رسمی از قیمت‌های بین‌المللی، شرکت کارن تجارت نیز ملزم به ارائه محصولات کارچر بر مبنای قیمت های مصوب Kärcher می باشد.

قیمت جاروبرقی صنعتی کارچر نیز از این قاعده مستثنا نیست. ولی متأسفانه با توجه به شرایط خاص بازار ایران که معمولا برندهای بین‌المللی نظارت صحیحی بر نحوه عرضه محصولات خود در ایران ندارند، شاهد این هستیم که عرضه‌کنندگان برندهای دیگر که محصولات آنها در سطح جهانی از قیمت‌هایی به مراتب پایین تر از Kärcher برخوردار هستند، محصولات خود را در بازار ایران با قیمت هایی بالاتر از Kärcher عرضه می‌کنند. درباره قیمت جاروبرقی صنعتی نیز دقیقا موضوع به همین شکل است.

ولی به طور کلی می‌توان گفت که قیمت جارو برقی آب و خاک کارچر آلمان بین ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان تا حدود ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان می‌باشد. اما به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع جاروبرقی صنعتی Kärcher و قیمت این دستگاه‌های محبوب با کارشناسان شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید. در بخش پایین توضیح مختصری درباره هر یک از مکنده‌های قدرتمند Kärcher آلمان داده شده است. به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از این محصولات بر روی عکس محصولات کلیک کنید تا به صفحه موردنظر هدایت شوید.
قیمت جاروبرقی صنعتی t 7/1

جاروبرقی T 7/1 Classic کارچر

جاروبرقی صنعتی T 7/1 Classic کارچر آلمان از محصولات خوب این نام تجاری با سابقه می‌باشد. این دستگاه مکنده صنعتی کوچک با موتوری که توان مکش آن ۲۳۰ میلی بار است. توانایی جمع آوری سریع آلودگی‌های خشک را دارد. این محصول دارای حجم مخزن زباله ۷٫۵ لیتری است. توان موتور وسیله ۱ کیلو وات بوده و دارای وزن ۳٫۵ کیلوگرمی است.
قیمت جاروبرقی صنعتی T 14/1

جاروبرقی T 14/1 Classic کارچر

جاروبرقی صنعتی t 14/1 Classic کارچر با موتوری با قدرت مکش ۲۳۰ میلی بار  و وزن ۵٫۳ کیلوگرمی به منظور نظافت محیط‌هایی که نیاز به جابجایی دستگاه مکنده در آنها زیاد می‌باشد طراحی و ساخته شده‌اند. یکی از کاربردهای این دستگاه وکیوم استفاده در هتل ها به منظور نظافت ناحیه‌های گوناگون هتل است.

جاروبرقی NT 35/1 AP کارچر

جاروبرقی صنعتی NT 35/1 AP کارچر با حجم مخزن زباله ۳۵ لیتری و موتوری با توان مکش ۲۵۴ بار و همچنین سیستم AP، برای نظافت محیط هایی گوناگون در صنایع مناسب است.
قیمت جاروبرقی صنعتی NT 45/1

جاروبرقی NT 45/1 tact کارچر

جاروبرقی صنعتی NT 45/1 tact کارچر  با موتور با قدرت مکش ۲۵۴ باری و ظرفیت مخزن زباله ۴۵ لیتری از دستگاه‌های وکیوم آب و خاک یا خشک و تر کمپانی Kärcher آلمان محسوب می‌شود. این محصول دارای سیستم تمیز کننده خودکار فیلتر است. در واقع اگر بخواهیم این تکنولوژی را توضیح دهیم بدین صورت است که در زمان‌هایی که نیاز به تمیز کردن فیلتر است، این سیستم وارد عمل شده و با استفاده قدرت دمندگی موتور، فیلتر را نظافت می‌نماید که این امر طول عمر فیلتر را افزایش می‌دهد.
قیمت جاروبرقی صنعتی NT 30/1

جاروبرقی NT 30/1 کارچر

جاروبرقی صنعتی NT 30/1 کارچر از سری دستگاه‌های آب و خاک کمپانی Kärcher آلمان می‌باشد. دستگاه جاروبرقی مدل NT 30/1 کمپانی کرشر با موتور با توان مکش ۲۲۷ میلی بار و حجم مخزن ۳۰ لیتری توان نظافتی قابل قبولی دارد.
قیمت جاروبرقی صنعتی NT 38/1

جاروبرقی مدل NT 38/1

جاروبرقی صنعتی مدل NT 38/1  با بدنه استیل و محکم خود و همچنین حجم مخزن زباله ۳۸ لیتری به منظور استفاده در انواع محیط ها ایده آل می‌باشد. قدرت مکش موتور این دستگاه مکنده نیز ۲۲۷ میلی باری است.
قیمت جاروبرقی صنعتی NT 50/2

جاروبرقی NT 50/2 me classic کارچر

جاروبرقی صنعتی NT 50/2 me classic کارچر دارای ظرفیت مخزن زباله ۵۰ لیتری و موتوری قدرتمند با قدرت مکش ۲۲۵ میلی بار به منظور استفاده در محیط‌های گوناگون در صنایع گوناگون مناسب می‌باشد.
قیمت جاروبرقی صنعتی NT 90/2

جاروبرقی NT 90/2 me classic کارچر

جاروبرقی صنعتی NT 90/2 me classic کارچر دارای دو موتور قوی یا قدرتمند آب و خاک یا خشک و تر بوده که توان مکش این موتورها ۲۲۵ میلی بار (mbar) می‌باشد. حجم مخزن زباله این دستگاه وکیوم قدرتمند ۹۰ لیتر است. جنس بدنه این دستگاه، استیل می‌باشد.
قیمت جاروبرقی صنعتی NT 70/3

جاروبرقی NT 70/3 کارچر

جارو برقی صنعتی NT 70/3 کارچر با دارا بودن سه موتور که هر کدام به شکل جداگانه توان فعالیت دارند پاسخگوی نیاز نظافتی صنایع می‌باشد. توان مکش موتور این وکیوم قوی نیز ۲۰۸ میلی بار است. این دستگاه محبوب دارای حجم مخزن زباله ۷۰ لیتری به منظور جمع‌آوری زباله است و مخزن زباله به سهولت و به وسیله خرطومی مخصوص تخلیه می‌گردد. توان موتور دستگاه در مجموع ۳۶۰۰ وات می‌باشد.
قیمت جاروبرقی صنعتی IV 100/40

جاروبرقی IV 100/40 کارچر

جاروبرقی صنعتی IV 100/40 کارچر از جمله دستگاه های نظافتی کمپانی Kärcher آلمان می‌باشد که به منظور استفاده در صنایع یا محیط‌هایی که نیاز به فعالیت بی وقفه دارند طراحی و تولید شده است. توان مکش موتور این دستگاه نظافتی نیز ۱۸۰ میلی بار (mbar) می‌باشد.
قیمت جاروبرقی صنعتی IV 100/55

جاروبرقی IV 100/55 کارچر

جاروبرقی صنعتی IV 100/55 کارچر از دستگاه وکیوم یا مکنده دائم کار یا مداوم کار کمپانی معروف KARCHER آلمان می‌باشد که برای استفاده در محیط‌های صنعتی علی‌الخصوص صنایع سنگین طراحی و ساخته شده است. توان مکش این مکنده قدرتمند نیز ۲۸۰ میلی بار می‌باشد.
قیمت جاروبرقی صنعتی IV 100/75

جاروبرقی IV 100/75 کارچر

جاروبرقی صنعتی IV 100/75 کارچر از سری وکیوم‌های  قدرتمند Kärcher آلمان می‌باشد که توسط این کمپانی و به منظور استفاده در کارخانجات، صنایع سنگین طراحی و دیگر محیط‌ها ساخته و طراحی شده است. قدرت مکش موتور این دستگاه جارو برقی نیز ۲۳۰ میلی بار می‌باشد. این دستگاه دارای فیلتر پلی استر نانو کربن بوده و دارای توان موتور ۷٫۵ کیلو واتی است.
قیمت جارورقی صنعتی IVC 60/30

جاروبرقی IV 60/30 کارچر

جاروبرقی صنعتی IV 60/30 کارچر از جمله مکنده دائم کار سه فاز این کمپانی شهیر می باشد. توان مکش موتور این جارو برقی ۲۸۶ میلی بار است که برای انجام امور نظافتی سنگین نیز کارایی دارد.
قیمت جاروبرقی صنعتی iv 60/24-2

جاروبرقی IV 60/24-2 کارچر

جاروبرقی صنعتی IV 60/24-2 کارچر با قدرت موتور ۲۴۰۰ واتی و توان کاری بالا برای استفاده در صنایع مختلف مناسب می‌باشد. فیلتر این مکنده یا وکیوم از نوع M بوده و توان مکش این دستگاه  نیز ۲۳۵ میلی بار است.
قیمت جاروبرقی صنعتی iv 60/36-3

جاروبرقی IV 60/36-3 کارچر

جاروبرقی صنعتی IV 60/36-3 کارچر از نوع  دائم کار یا مداوم کار سه موتوره بوده و قدرت مکش موتورهای این مکنده ۲۳۵ میلی بار می‌باشد که هر کدام می‌توانند به طور جداگانه فعالیت کنند. این دستگاه یا وکیوم قدرتمند به صورت سه فاز بوده و دارای توان موتور ۳٫۶ کیلو وات است. حجم مخزن زباله دستگاه یا وسیله ۶۰ لیتری بوده و بدنه دستگاه از مواد ضد زنگ و پایدار ساخته شده است.
قیمت جاروبرقی صنعتی ivc 60-12

جاروبرقی ivc 60/12-1 EC H Z22 کارچر

جاروبرقی صنعتی ivc 60/12-1 EC H Z22 کارچر آلمان دارای موتوری از نوع سه فاز بوده و قدرت مکش موتور این مکنده نیز ۲۴۴ میلی بار می‌باشد. این وکیوم ضد انفجار کارچر آلمان برای استفاده در صنایع نفت و گاز و مکان‌هایی با خطر انفجار، ایده آل و مناسب است.
قیمت جاروبرقی صنعتی ivc 60/30

جاروبرقی ivc 60/30 AP M Z22 کارچر

جاروبرقی صنعتی ivc 60/30 AP M Z22 کارچر از جمله مکنده‌های ضد انفجار این کمپانی شهیر آلمانی می‌باشد. قدرت مکش موتور این مکنده یا وکیوم قدرتمند ۲۸۶ میلی بار بوده و از این دستگاه قدرتمند برای استفاده مداوم یا دائم طراحی استفاده می‌شود. این محصول قدرتمند دارای حجم مخزن زباله ۶۰ لیتری است.

سطح کلاس فیلتر این محصول M می‌باشد. بدنه این محصول مقاوم و پایدار بوده و دارای بدنه آنتی استاتیک یا ضد الکتریسیته ساکن است. اصولا عوامل و دلایل مختلفی مانند قدرت مکش موتور، توانایی حمل و نقل، ایمنی و میزان مصرف انرژی بر قیمت جاروبرقی اثرگذار می‌باشند. در ادامه به صورت مختصر به این عوامل پرداخته شده و توضیحاتی ارائه داده می‌شود.

تاثیر توان مکش موتور بر قیمت جاروبرقی

مسلماً یکی از عوامل تاثیر گذار بر بهای مکنده توان مکش موتور آن می‌باشد. وکیوم‌هایی که موتور آنها توان مکش بالاتری دارند از بهای بالاتری هم برخوردارند.

توانایی حمل و نقل، یک از عوامل تأثیر گذار بر قیمت دستگاه‌های مکنده

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک دستگاه نظافتی سهولت در حمل و نقل آن می‌باشد. از همین روی دستگاه‌هایی که قدرت مانور بالاتری داشته و جابجایی یا حمل و نقل آن ها نیز ساده تر باشند، دارای نرخ یا بهای بالاتری هستند.

تأثیر میزان کارکرد وسیله بر نرخ یا بهای دستگاه‌های مکنده

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت جارو برقی صنعتی نیز توانایی آن برای کار پیوسته و بدون وقفه است. به همین دلیل جاروبرقی یا همان وکیوم دائم کار معمولاً نرخ بالاتری نسبت به دیگر دستگاه‌های مکنده دارند.

تأثیر میزان مصرف انرژی بر قیمت دستگاه‌های وکیوم

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر نرخ یا قیمت وکیوم میزان مصرف انرژی آن می‌باشد. هر چه دستگاه‌ها انرژی کمتری مصرف کنند، قیمت بالاتری دارند. البته بدیهی است این تفاوت قیمت در طول زمان و با صرفه جویی در مصرف انرژی جبران می‌شود.

تأثیر حجم مخزن بر قیمت محصول

دستگاه‌های مکنده قدرتمند با حجم بالاتر با توجه به اینکه می‌توانند کارایی بیشتری داشته باشند، معمولاً بهای بالاتری نیز دارند. شرکت Kärcher آلمان (بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان)، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی خود در ایران تعیین کرده است.

مطالب مرتبط:

۱.مکنده دائم کار

۲.جاروبرقی دائم کار

۳.مکنده ضد انفجار

۴.جاروبرقی سه موتوره

۵.جاروبرقی سه فاز

۶.قیمت مکنده صنعتی

۷.خرید مکنده صنعتی

۸.وکیوم صنعتی

۹.دستگاه مکنده صنعتی

۱۰.جارو برقی خشک و تر

۱۱.جاروبرقی توربینی

۱۲.وکیوم ضد انفجار

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

نظافت، روشی برای کاهش استرس

یکی از بهترین روش‌های کاهش اضطراب، نظافت کردن محیط است. در این مقاله نشان داده شده که تا چه میزان استرس بر عملکرد روازنه افراد تأثیرگذار است.

استفاده از فیلتر مناسب

انتخاب فیلتر مناسب باعث بهبود عملکرد دستگاه‌های مورد استفاده می‌شود. فیلترها انواع بسیار متنوعی داشته و با توجه به نیاز و دستگاه می‌توان فیلتر درست را انتخاب کرد.

چهار عملکرد ضروری نظافتی

نظافت انواع بسیار متنوعی دارد. نوع نظافت انجام گرفته در محیط باید با توجه به عوامل متفاوتی مانند نوع و میزان آلودگی، جنس سطح آلوده و همچنین فضای آن بهترین روش و یا دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید