تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اسکرابر سرنشین‌دار

اسکرابر سرنشین‌دار

اسکرابر سرنشین‌دار نوعی از اسکرابر است که کاربر روی آن می‌نشیند و دارای فرمان و پدال‌های کنترل سرعت و جهت حرکت می‌باشد. عموما انرژی لازم برای حرکت و کارکرد اسکرابر سرنشین‌دار توسط باطری تامین می‌شود اما در بعضی موارد اسکرابر سرنشین‌دار بنزینی، گازوئیلی و گازی نیز داریم. در تمامی موارد اسکرابر سرنشین‌دار دارای موتور جلوبرنده می‌باشد. مخازن آب تمیز و کثیف اسکرابر سرنشین‌دار از ۷۰ لیتر به بالا می‌باشد. اسکرابر سرنشین‌دار کارچر طوری طراحی شده که از لحاظ توزیع وزن در مخازن و نقطه‌ی ثقل بالاترین پایداری را دارد و هنگام دور زدن‌ها کاملا ثبات دارد.

همچنین از موتور جلوبرنده بسیار قوی در اسکرابر سرنشین‌دار کارچر استفاده شده تا بتواند شیب‌های تند را به راحتی بالا برود. اسکرابر سرنشین‌دار کارچر در بعضی از مدل‌ها دارای سیستم تنظیم مواد شوینده می‌باشد که می‌تواند غلظت مواد شوینده را تنظیم کند و تنها در مواردی که آلودگی شدید است و نیاز به مصرف موادشوینده است از آن استفاده شود.

در این مدل از اسکرابرهای سرنشین‌دار یک مخزن جدا برای مواد شوینده وجود دارد و یک پنل که غلظت و موارد دیگر را تعیین می‌کند. این سیستم در اسکرابر سرنشین‌دار کارچر صرفه اقتصادی زیادی ایجاد می‌کند و هزینه‌های مصرف مواد شوینده را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین مدل‌های اسکرابر سرنشین‌دار کارچر مجهز به سیستم مصرف بهینه انرژی نیز می‌باشد که زمان کارکرد اسکرابر سرنشین‌دار را بسیار افزایش می‌دهد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید