تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

خرید بهترین جاروبرقی خانگی

خرید بهترین جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی

خرید بهترین جاروبرقی خانگی: جاروبرقی‌ها از جمله اقلام ضروری در نظافت منزل به شمار می‌روند که در موارد متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرند. گاهی برای نظافت روزمره محیط و زمانی نیز برای نظافت لحظه‌ای آلودگی‌های ناگهانی مثل شکستن یک گلدان.

زمانی برای جمع‌آوری آلودگی‌های جامد یا گرد و غبار و گاهی نیز برای جمع‌آوری مایعات مثل محتوای یک بطری شکسته در کف آشپزخانه. برای جمع‌آوری زباله‌های خشک تا تر و نظافت آلودگی‌های ریز تا درشت لازم است که جاروبرقی‌ها با توانایی‌ها، فناوری‌ها و فیلترهای گوناگون طراحی، تولید و تجهیز شوند.

خرید بهترین جاروبرقی‌های خانگی در دنیا

دستگاه‌های جاروبرقی خانگی و نیمه‌صنعتی کارچر با در نظر گرفتن انواع نیازهای ما به عنوان کاربر طراحی و تولید شده‌اند و در روند تولید آنها همواره تلاش بر آن بوده است تا نیازهای متعدد و متنوع کاربران بررسی و لحاظ شود تا بتوان بهترین جاروبرقی را متناسب با نیاز کاربر در اختیار وی قرار داد.

از این رو این جاروبرقی‌ها در مدل‌های مختلف علاوه بر قدرت مکش بالا از توانایی‌های متعدد دیگری نیز برخوردار هستند از جمله قدرت دمندگی باد، سیستم نظافت نیمه‌خودکار فیلتر، برخورداری از فیلترهای هپا برای نظافت آلودگی‌های بسیار ریز و جلوگیری از بازگشت ذرات ریز آلرژی‌زا به محیط، توانایی جمع کردن مایعات در جاروبرقی‌های آب و خاک و …. بعلاوه جاروبرقی‌های کارچر دارای طراحی زیبا، پایداری کامل به کمک چرخ‌های چندگانه، سیستم فیلتراسیون قدرتمند، بدنه سبک و مستحکم و قابلیت جابه‌جایی آسان می‌باشند.

در این مقاله قصد داریم جهت ارائه راهنمایی برای خرید بهترین جاروبرقی خانگی یا نیمه‌صنعتی متناسب با نیاز شما به معرفی و بررسی دو سری از جاروبرقی‌های کارچر که برای مصارف خانگی و نیمه‌صنعتی طراحی و تولید شده‌اند بپردازیم.

جاروبرقی‌های سری WD

جاروبرقی‌های سری WD کارچر آلمان دستگاه‌هایی خانگی و نیمه‌صنعتی محسوب شده و از نوع جاروبرقی‌های آب و خاک می‌باشند که علاوه بر توان جمع‌آوری آلودگی‌های خشک در ابعاد مختلف از امکان جمع‌آوری مایعات نیز برخوردار می‌باشند.

این توانایی جاروبرقی‌های سری WD را به نسبت به جاروبرقی‌های خاک به ابزاری توانمندتر تبدیل می‌سازد و امکان استفاده از این جاروب‌ها را در موارد متعددی مهیا می‌سازد مثل زمانی که پارچ آب از دستمان می‌افتد، شیشه آب لیمو بی‌هوا می شکند یا وقتی که قصد شستن سرامیک‌های کف آشپزخانه و اتاق‌ها را داریم اما نمیدانیم آب جمع شده حاصل از شستشوی کف را چطور و با چه وسیله‌ای باید جمع‌آوری کنیم.

 

خرید جاروبرقی خانگی

 

جاروبرقی‌های سری WD در ابعاد گوناگون، با حجم مخازن مختلف، توان موتور و مکش متنوع و جنس بدنه استیل یا پلی‌اتلین طراحی و تولید شده‌اند و این امکان را برای کاربران مهیا می‌کنند تا بتوانند متناسب با فضا و نیاز خود بهترین جاروبرقی خانگی یا نیمه‌صنعتی را انتخاب نمایند.

این جاروبرقی‌ها از طراحی زیبا، فیلتراسیون قدرتمند، بدنه مستحکم و کیفیت ساخت بالا برخودار بوده و برای استفاده در منازل، انواع کارگاه‌ها و همچنین ادارات مناسب می‌باشند. جاروبرقی‌های سری WD بسته به مدل امکانات متعدد دیگری را نیز دارا می‌باشند از جمله قابلیت دمندگی باد، تنظیم میزان مکش، تکاننده فیلتر، پریز اتصال ابزارهای برقی و بسیاری موارد دیگر.

و اما در بحث انرژی از آنجاییکه در دنیای امروز مبحث انرژی بحث بسیار مهم و قابل ملاحظه‌ای به شمار می‌رود دستگاه‌های جاروبرقی خانگی کارچر به نحوی طراحی و تولید شده‌اند که از بهره‌وری بالایی برخوردار می‌باشند و هدررفت انرژی در آنها بسیار کم است و به این ترتیب موتورها با توان مصرفی کم و مصرف انرژی پایین قدرت مکش بالایی را به کاربر ارائه می‌دهند.

در زیر برای راهنمایی بیشتر و کمک به کاربران برای تصمیم‌گیری بهتر و انتخاب بهترین جاروبرقی خانگی یا نیمه‌صنعتی متناسب با نیاز شما جدول اطلاعات مربوط به جاروبرقی‌های سری WD کارچر ارائه شده است اما همچنان برای دریافت مشاوره و اطلاعات تخصصی‌تر می‌توانید با کارشناسان ما در کارن تجارت بهین تماس حاصل نمایید.

جاروبرقی‌های سری VC

این سری از جاروبرقی‌های کارچر از دسته جاروبرقی‌های خانگی محسوب می‌شوند. این سری از جاروبرقی‌های کارچر از طراحی شکیل و زیبا، بدنه مستحکم، پایداری بالا، قدرت چرخش مناسب و درعین‌حال وزن کم و قابلیت حمل آسان برخوردار می‌باشند.

جاروبرقی‌های سری VC با توجه به کاربری خانگی برای تامین سلایق متنوع کاربران خانگی از تنوع ظاهری بیشتری برخوردار هستند و در عین‌حال به دلیل برخورداری از اشکال ظاهری گوناگون با توجه به ابعاد و فضاهای در دسترس امکانات گوناگونی در بدنه آنها تعبیه شده است.

به طور کلی برای خرید بهترین جاروبرقی خانگی متناسب با نیاز خود از میان جاروبرقی‌های سری VC با تنوع مطلوبی هماهنگ با سلیقه انواع کاربران روبرو هستید. در زیر به شرح مختصری از هر یک از جاروبرقی‌های سری VC می‌پردازیم.

جاروبرقی VC2 یک جاروبرقی افقی است که فضایی برای قرارگیری نازل‌ها در قسمت بالای بدنه آن تعبیه شده است و در عین حال فضایی مجزا از فیلتر برای قرارگیری پاکت آن طراحی گردیده که امکان تعویض بسیار آسان پاکت را برای کاربر مهیا می‌کند.

جاروبرقی VC2 دارای امکان تنظیم مکش، بدنه مستحکم، چرخ‌های روان، صدای کم، مکش قدرتمند و بهره‌وری انرژی بالا و موتور کم‌مصرف است و نازل‌هایی برای نظافت زوایا، پرده و رومبلی دارد. چراغی نیز بر روی بدنه تعبیه شده است که شما را از پر شدن پاکت جاروبرقی مطلع نموده و مانع از وارد شدن فشار ناآگاهانه به موتور جاروبرقی می‌شود. در ضمن این جاروبرقی از فیلتر heap 12 بهره می‌برد و از بازگشت گرد و غبار، آلودگی و ذرات ریز به محیط جلوگیری به عمل می‌آورد.

 

خرید جارو برقی

 

جاروبرقی VC3 که یکی از جدیدترین و نوآورانه‌ترین جاروبرقی‌های بدون کیـسه شـرکت کارچـر بـا فیلتـر مالتی سیلیــکون (Bagless multi-cyclone vacuum cleaner) است. این جاروبرقی نیز از فیلتر هپا برخوردار است که باعث می‌شود هوای خروجی از دستگاه بدون آلودگی باشد و گرد و خاک مجددا در محیط پراکنده نشود.

وجود این فیلتر در دستگاه با ممانعت از خروج مجدد ذرات بسیار ریز و آلرژی‌زا از موتور، محیط را برای کودکان و سالمندان بسیار مناسب می‌سازد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه متراکم ‎‌کردن زباله‌ها به صورت دورانی داخل مخزن خود است که سبب جمع ‌آوری مقدار بیشتری زباله بدون کمترین افت در قدرت مکش و حداکثر استفاده از ظرفیت مخزن شده است.

ضمنا مخزن و فیلترهای این جاروبرقی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی قابل شستشو می‌باشند و خریداران را از صرف هزینه‌های اضافه برای خرید کیسه و فیلتر بی‌نیاز می‌نمایند.

جاروبرقی VC5 یک جاروبرقی ایستاده و یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های کمپانی کارچر است که به لطف ابعاد مناسب فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و به راحتی می‌توانید آن را در فضای موردنظرتان جای دهید. یکی از نقاط قوت این جاروبرقی داشتن لوله تلسکوپی سه مرحله‌ای است که تنها به کمک یک دکمه، کوچک و بزرگ می‌شود.

این جارو نیز مانند جاروبرقی VC3 نیازی به کیسه نداشته و از فیلتر هپا و مزایای مربوط به آن برخوردار است. این دستگاه به دلیل شکل طراحی ویژه و ارگونومیک خود بسیار انعطاف‌پذیر است و به کمک آن می‌توانید سطوح زیر مبلمان، میز، تخت و تجهیزات دیگر را به راحتی نظافت نمایید. جاروبرقی VC5 از سیستم تکاننده فیلتر بهره می‌برد که با نظافت فیلتر موجب حفظ دائمی قدرت مکش دستگاه و همچنین افزایش طول عمر موتور و دستگاه می‌شود.

 

خرید جاروبرقی خانگی کارچر

 

جاروبرقی VC6 دستگاهی با بدنه مستحکم و طراحی ارگونومیک است که اپراتور به هیچ عنوان هنگام کار کردن با دستگاه خسته نمی‌شود. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم مکش بوده و همچنین از حالت Stand by برخوردار است که به کاربر کمک می‌کند در وقفه‌های کوتاه‌مدت از خاموش و روشن کردن مجدد دستگاه بی‌نیاز باشد.

در این دستگاه نیز از فیلتر Hepa 12 استفاده شده است که هوایی تمیز و عاری از هرگونه ذرات آلرژی‌زا برای ما به ارمغان می‌آورد. این دستگاه در عین حال مجهز به سیم‌جمع‌کن و محفظه‌ای مخصوص در روی بدنه برای قرارگیری نازل‌های گوناگون دستگاه است که در دسترس بودن نازل‌های دستگاه را در عین کار برای اپراتور فراهم می‌آورد.

جاروبرقی خاک مدل VC6 Premium مجهز به سیستمی است که در برخورد با موانع انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد و بدنه آن به صورت ۳۶۰ درجه قابل چرخش است. بنابراین نگران برخورد دستگاه با وسایل خود به خصوص پایه مبلمان و صندلی نباشید.

 

فیلتر جاروبرقی خانگی

 

و اما در عین‌حال تمامی جاروبرقی‌های سری VC کارچر همچون سایر جاروبرقی‌های این کارخانه دارای بهره‌وری بالا و اتلاف انرژی کم بوده و در عین برخورداری از مکش بالا از موتورهای بسیار کم‌مصرفی بهره می‌برند.

با توجه به همه آنچه که در بالا توضیح داده شد و ملاحظاتی که شرکت کارچر (کرشر) در طراحی و تولید دستگاه‌های خود مد نظر قرار می‌دهد هر یک از جاروبرقی‌های سری VC در صورتی که متناسب با نیاز و سلیقه شما انتخاب شده باشند می‌توانند گزینه بهترین جاروبرقی خانگی را به خود اختصاص دهند.

در زیر جدولی جهت مقایسه برخی ویژگی‌های مشترک سری VC تنظیم گردیده است تا در مقایسه و انتخاب جاروبرقی مناسب با نیازهایتان شما را راهنمایی نماید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی خانگی خاک مدل VC3 plus کارچر

جاروبرقی خانگی خاک مدل VC 3، یک دستگاه حرفه ای و کاربردی با طراحی زیبا و فوق العاده و توانایی بسیار بالا به منظور انجام امور نظافتی در منازل مسکونی کوچک و بزرگ است.

سوییپر کارچر مدل MIC 35

سوییپر کارچر مدل MIC 35 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید