تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه بخارشوی اتومبیل (توشویی خودرو)

دستگاه بخارشوی اتومبیل

بخارشوی اتومبیل (دستگاه توشویی خودرو)

برای خرید بخارشوی اتومبیل کارچر و یا استعلام قیمت این محصول با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

بخارشوی اتومبیل

بخارشویی اتومبیل قطعاً روشی سنتی برای تمیز کردن خودروها نیست، اما مدتی است که به یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های شتشوی اتومبیل تبدیل شده است. این روش جدید بسیار مؤثر و مقرون به صرفه است. استفاده از بخار راه‌حلی برای صرفه‌جویی در مصرف آب و شستشوی اتومبیل به شیوه‌ای سازگار با محیط‌زیست است. استفاده از گرما همراه با فشار، محلول تمیزکننده قدرتمندی ایجاد می‌کند که می‌تواند خاک، روغن، فضولات پرندگان و شیره درختان را بهتر از هر شوینده دیگری از بین ببرد.

فشار + سرعت + دما = تمیزی نهایی

راز موفقیت بخار در دستگاه‌های بخارشوی در استفاده از ترکیب قدرتمند فشار، سرعت و دما نهفته است. ذرات میکروسکوپی بخار راه خود را به حتی دور از دسترس‌ترین قسمت‌ها باز می‌کنند و همه آلودگی‌ها را از بین می‌برند. درصورت استفاده درست از بخارشوهای کارچر می‌توانید تا ۹۹/۹۹% ویروس‌ها و باکتری‌های موجود درمحیط را از بین ببرید.

کارواش بخار چیست و چگونه کار می‌کند؟

دستگاه بخارشوی اتومبیل برای تمیز کردن قسمت بیرونی و داخلی خودرو (دیتیلینگ خوردو) از قدرت بخار استفاده می‌کند. این دستگاه از حجم کافی بخار به جای استفاده از واترجت‌های پرفشار و مواد شیمیایی مضر برای نظافت خودروها استفاده می‌کند. این دستگاه الکتریکی با آب پر می‌شود، گرم می‌شود و بخار آب‌گرم ایجاد می‌کند. بخار ایجاد شده با فشار هوا و از طریق ماشه‌ای که روی دسته آن قرار دارد خارج می‌شود. گرمای بخار باعث ایجاد قدرت ضدعفونی کنندگی طبیعی در از بین بردن چربی‌ها و خاک می‌شود.

بخارشویی ماشین

مزایای استفاده از بخارشوی اتومبیل

استفاده از دستگاه بخارشوی خودرو روشی بسیار ساده، موثر و کارآمد است. بخارشوی به طور همزمان هم از بخار و هم از فشار استفاده می‌کند بنابراین یکی از سالم‌ترین روش‌ها برای تمیز کردن اتومبیل است. این فشار به اندازه کافی برای تمیز کردن قدرتمند است، و در مقایسه با سایر وسایل شستشوی ماشین که از آب با فشار بالا استفاده می‌کنند به اندازه کافی برای موتور، رنگ و فضای داخلی اتومبیل شما ملایم است و اجزای حساس موتور آسیب نمی‌رساند. استفاده از بخار گرم باعث می شود که ماشین شما مرطوب باشد اما خیس نشود و در حین استفاده از تجهیزات، فقط به چند دستمال میکروفایبر نیاز خواهید داشت. در استفاده از سیستم بخار هیچ نوع محدودیتی نخواهید داشت. با این سیستم می‌توانید کار تمیزی و نظافت ماشین‌های مختلف را انجام دهید. استفاده از بخار یک فناوری ایمن و کاربر پسند است و در صورت استفاده صحیح به نقاشی روی خودروها آسیب نمی رساند.

بخارشوی ماشین

استفاده از کارواش بخار سازگار با محیط زیست

با استفاده از دستگاه بخارشوی اتومبیل برای نظافت هر ماشین فقط از ۱ گالن آب استفاده می‌شود. این درحالی است ‌که در شتشوی ماشین به شیوه‌های معمولی در خانه یا در کارواش‌ها حجم بسیار زیادی آب مصرف می‌شود. و مقایسه آن با تنها یک گالن آب تقریبا باورنکردنی است!

دیتیلینگ خودرو

دیتیلینگ خودرو در واقع به معنای نظافت و شستشوی داخل خودرو و سایر وسایل نقلیه با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مکانیزه حرفه‌ای است. مردم علاوه بر نظافت قسمت‌های بیرونی خودرو اهمیت بسیار زیادی به توشویی خودرو می‌دهند. البته دیتیلینگ فقط منحصر به داخل خودروهای شخصی نمی‌شود و شامل دیگر وسایل مانند کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، هواپیماها و … هم می‌شود. دستگاه‌های بخارشوی صنعتی یا بخارشوی‌های اتومبیل بسیار کاربردی و حرفه‌ای در نظافت قسمت‌های داخلی وسایل نقلیه عمل می‌کنند.

دستگاه‌های بخارشوی صنعتی دارای قابلیت پاشش همزمان مواد شوینده همراه با بخار را دارند. مواد شوینده می‌توانند از هرنوعی باشند البته به جز مواد اسیدی! مواد اسیدی هم به دستگاه و هم به سطح مورد نظر آسیب می‌رسانند. درعین‌حال استفاده از مواد شستشوی مناسب به کیفت نظافت سطوح کمک بسیاری می‌کنند. قابلیت دیگر این دستگاه‌ها در واقع استفاده از مکنده‌های صنعتی قدرتمند برای جمع‌آوری آلودگی‌های خشک و تر است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید