تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شرکت کارشر در ایران

نظافت صنعتی کارشر

شرکت کارشر بزرگ ترین تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی و خانگی در جهان

شرکت کارشر آلمان در سال ۱۹۳۵ توسط مخترع بزرگ آلمانی آقای آلفرد کارشر تاسیس شد. این شرکت ابتدا  تجهیزاتی مرتبط با صنایع هوایی را تولید می‌کرد. شرکت کارشر همواره با الهام از بنیانگذار خود یک شرکت نوآور و پیشتاز بوده است. آقای آلفرد کارشر اولین دستگاه‌های کارواش آب گرم را در اروپا تولید کرد. در طی سال‌های طولانی فعالیت، شرکت کارشر ابداعات زیادی در عرصه دستگاه‌های نظافتی در جهان ارائه کرد. یکی از نقاط قوت شرکت کارشر بخش تحقیقات و توسعه این شرکت است. به طوریکه  ۸۰ درصد محصولات کارشر در ۵ سال اخیر طراحی و تولید شده است. شرکت کارشر در زمینه دستگاه‌های نظافتی دارای دو دسته‌ی اصلی محصولات می‌باشد. دستگاه‌های نظافت صنعتی یا حرفه‌ای و دستگاه‌های نظافت خانگی.

واترجت کارشر یا به عبارت دیگر کارواش کارشر

این دسته از محصولات از اولین سری تولیدات نظافتی کارشر بود. این دستگاه هم نوع خانگی دارد هم نوع صنعتی و حرفه‌ای. کارواش‌های سری K دارای کنترل بلوتوثی بر روی دسته می‌باشد که کنترل کاملی را به کاربر می‌دهد. همچنین این سری از کارواش کارشر دارای سیستم خنک کننده با آب می‌باشد. کارواش صنعتی کارشر نیز در دو سری HD و HDS تولید می‌شود. که HD سری آب سرد و HDS سری آب گرم کارشر می‌باشد. یکی از ویژگی‌های خاص کارواش‌های آب گرم کارشر سیستم رسوب‌زدایی این دستگاه‌ها می‌باشد که مختص این کمپانی است.

در اینجا به معرفی گروه‌های کالایی محصولات کارشر می‌پردازیم.

شما می‌توانید با کلیک بر روی تصاویر به دسته‌بندی مربوطه رفته و محصولات را مشاهده فرمایید.

دستگاه های کارواش صنعتی کارشر

کارواش صنعتی

دستگاه های کارواش خانگی کارشر

کارواش خانگی

بخارشوی کارشر

بخارشوی کارشر نیز به دو گروه خانگی و صنعتی تقسیم می‌شود. بخارشوی کارشر یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت می‌باشد. سری خانگی بخارشوی این شرکت SC  و سری حرفه‌ای SGV می‌باشد. بخارشوی خانگی کارشر نوع مکنده‌دار و دائم‌کار نیز دارد. سری صنعتی آن دارای سیستم مکش هم می‌باشد. مدل‌های SGV همچنین سیستم خودتمیزکننده و رسوب‌زدا نیز دارند.

دستگاه های بخارشوی صنعتی کارشر

بخارشوی صنعتی

دستگاه های بخارشوی خانگی کارشر

بخارشوی خانگی

جاروبرقی کارشر

جاروبرقی کارشر تنوع بسیار زیادی هم در حیطه‌ی خانگی و هم در حیطه‌ی صنعتی دارد. از لحاظ حجم مخازن، نوع بدنه، نوع آب و خاک، نوع فیلتر و پاکت، لوازم جانبی و … مدل‌ها با هم متفاوت می‌شوند. همچنین جاروبرقی کارشر دارای سری WD است که مابین سری خانگی VC و سری صنعتی Tو NT می‌باشد. سری WD هم در محیط‌های کارگاهی و هم در محیط‌های خانگی کاربرد دارد.

دستگاه های جاروبرقی صنعتی کارشر

جاروبرقی صنعتی

دستگاه های جاروبرقی خانگی کارشر

جاروبرقی خانگی

زمین شوی کارشر ( اسکرابر کارشر )

زمین‌شوی صنعتی کارشر را در وهله ی اول می‌توان به دو گروه زمین‌شوی دستی و زمین‌شوی باراننده تقسیم کرد. البته کارشر زمین‌شوی با کاربر ایستاده هم تولید کرده که در فروشگاه ‌های زنجیره‌ای بسیار پرکاربرد است و قدرت مانور بالایی دارد. همچنین کارشر زمین‌شوی مکانیکی تولید کرده است که بدون نیاز به برق و باطری زمین را شستشو می‌دهد. سری خانگی زمین شوی کارشر نیز بسیار کارامد است و البته خیلی سبک و کوچک طراحی شده و کاربری آسانی دارد. سری زمین شوی خانگی کارشر FC می‌باشد که دارای برس‌هایی از جنس میکروفایبر است.

دستگاه های زمین شوی صنعتی کارشر

زمین شوی صنعتی

دستگاه های زمین شوی خانگی کارشر

زمین شوی خانگی

سوییپر کارشر

سوییپرهای کارشر نیز دارای دسته‌بندی‌های خاص خود هستند. سوییپرهای دستی که خود دارای دو گروه موتوردار و مکانیکی می‌باشند. سوییپرهای صنعتی باراننده و همچنین سوییپرهای شهری. سوییپرهای کارشر در رده‌ی صنعتی چه از نوع دستی و چه از نوع باراننده با نام سری KM عرضه می‌شوند. سوییپرهای شهری کارشر نیز با نام سری IC  عرضه می‌شوند. با کلیک بر روی عکس‌ها می‌توانید جزییات بیشتری درباره دستگاه‌های سوییپر کارشر داشته باشد.

دستگاه های سوییپر سرنشین دار کارشر

سوییپر سرنشین دار

دستگاه های سوییپر دستی کارشر

سوییپر دستی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید