تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اسکرابر خودرویی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های نظافتی در هر ساختمانی، کف‌ ساختمان است. انواع خاک و آلاینده‌ها روی زمین پخش می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌‌کند. تمیز کردن و نگهداری درست از کفپوش‌ها برای حفظ ظاهر تاسیسات ضروری است اما ممکن است تا ۸۰ درصد از زمان شما را به خود اختصاص دهد و به یک چالش روزانه برایتان تبدیل شود.

دستگاه‌های اسکرابر برای شستشوی کف بسیار کاربردی هستند. اسکرابرها یا کف‌شورها می‌توانند دستی باشند یا به صورت اسکرابرهای خودرویی باشند. البته با پیشرفت در زمینه رباتیک، امروزه ربات‌های مخصوص شستشو هم و جود دارند.‌

انواع اسکرابرها

انواع مختلفی از اسکرابر در بازار وجود دارد که می‌تواند انتخاب را برای شما به کار دشواری تبدیل کند. اسکرابرهای اتوماتیک را می‌توان به صورت ایستاده هدایت کرد، در دستگاه‌های بزرگ‌تر اپراتور روی دستگاه سوار می‌شود.

استفاده از هر دو گزینه بسیار آسان است، و آموزش در مورد نحوه کار با آن‌ها هم زمان زیادی نیاز ندارد. بعضی از مدل‌ها با سیم برق به منبع انرژی وصل می‌شوند ولی اکثر اسکرابرهای اتوماتیک از باتری‌های قابل شارژ تغذیه می‌کنند.

در هنگام انتخاب اسکرابر معیارهای اصلی که باید در نظر بگیرید عبارتند از: عرض برس تمیز کننده، سرعت دستگاه، اندازه مخزن و مدت زمان کار باتری. در هنگام انتخاب ابتدا باید به مساحت فضای مورد نظرتان و همینطور به مدت زمانی که می‌خواهید صرف اینکار کنید، توجه داشته باشید.

اسکرابرهای خودرویی یا اسکرابرهای سرنشین‌دار بیشترین قدرت تمیز کردن و راحتی حین کار را دارند. این دستگاه‌ها برای مصارف صنعتی طراحی شده‌اند و قادر به نظافت ۶۰۰۰ متر مربع در ساعت هستند. این تجهیزات، ابزاری ضروری و لازم برای تمیز نگاه داشتن محیط‌های صنعتی، تجاری و تاسیسات هستند. استفاده از اسکرابرهای سرنشین‌دار می‌تواند در مقدار زمان و هزینه‌ای که برای تمیز کردن کف‌ها اختصاص می‌دهید، صرفه جویی کنند.

برای خرید اسکرابرهای خودرویی کارچر و یا استعلام قیمت این محصول با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

اسکرابر سرنشین دار

ساختار اسکرابرها

اسکرابرها یا کف‌شورها یک واحد تمیز کننده دارند که محلول مواد شوینده را روی زمین آزاد می‌کند، و با برس یا دیسک ساینده، خاک را از بین می برد. و یک واحد مکش، که محلول کثیف را از زمین جمع می کند و آن را درون مخزن بازیابی قرار می دهد.

اسکرابرهای سرنشن‌دار یا خودرویی دارای چرخ و فرمان و سیستم جلوبرنده و حرکت به سمت عقب هستند و درست مانند یک خودرو عمل می‌کنند. پس از روشن شدن دستگاه، برس‌ها شروع به حرکت کرده و با آب و محلول تمیز کننده فرآیند شستشو آغاز می‌شود. آب کثیف از قسمت پشتی دستگاه توسط موتور مکنده، به داخل مخزن آب کثیف کشیده می‌شود.

قیمت اسکرابر سرنشین دار

مزایای استفاده از اسکرابر خودرویی

همانظور که اشاره شد اسکرابرها در شکل و اندازه‌های مختلف وجود دارند. از دستگاه‌های برقی کوچک گرفته تا دستگاه‌های بزرگی که با باتری کار می‌کنند. درمورد فضاهایی که مساحت زیادی دارند، عموماً دستگاه‌های اسکرابر خودرویی بهترین انتخاب محسوب می‌شوند. در هر بار رفت و آمد عرض بیشتری را شستشو می‌دهند و ظرفیت مخزن آب و شوینده‌ بزرگتری دارند. استفاده از این دستگاه‌ها خستگی کمتری برای اپراتور به همراه دارد و در نتیجه باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

در حقیقت استفاده از دستگاه‌های اسکرابر سرنشین‌دار بسیار کارآمدتر از استفاده از سایر مدل‌ها است. این اسکرابرها می‌توانند مدت‌ زمان لازم برای تمیز کردن فضاهای وسیع را کاهش دهند. چه یک سالن بزرگ ورزشی باشد، چه یک راهرو طولانی و حتی یک انبار. همین امر موجب صرفه‌جویی در هزینه انجام کار می‌شود.

اسکرابر صنعتی

بزرگ‌ترین مزیت اسکرابرهای خودرویی نسبت به اسکرابرهای دستی، ظرفیت مخزن آن‌ها است. توانایی حمل محلول شوینده بیشتر، باعث می‌شود که دفعات کمتری نیاز به پر کردن مخزن دستگاه داشته باشید و همین مساله باعث حداقل ۳۰ دقیقه صرفه جویی در زمان می‌شود.

یکی دیگر از مزایای اسکرابرهای خودرویی، عرض مسیری است که در هر رفت و برگشت تمیز می‌کنند. با اضافه کردن فقط ۲۰ سانتی‌متر به مسیری که نظافت می‌کند، حداقل ۳ بار حرکت دستگاه در فضایی به مساحت  ۳۰۰۰ مترمربع صرفه‌جویی می‌شود. اگر هر بار رفت و آمد ۶ دقیقه زمان نیاز داشته باشد،  افزایش عرض شستشو می‌تواند تا حدود ۲۰ دقیقه در زمان نظافت صرفه‌جویی کند. و این در طول یک سال یعنی ۱۲۲ ساعت.

بهره‌وری کارکنان هم بهبود پیدا می‌کند. از آنجا که اپراتور به جای پیاده کار کردن، روی دستگاه سوار می‌شود. میزان خستگی کاهش پیدا می‌کند و از نظر جسمی قادر به انجام کار بیشتری است. همه این موارد موجب می‌شوند که فضای بیشتری تمیز شود.

اسکرابر اتوماتیک

طرز کار با اسکرابرها

قبل از استفاده از اسکرابر، چندگام مختلف وجود دارد که باید انجام دهید تا بهترین نتیجه را در تمیز کردن سطوح کف‌ و کاهش هرگونه آسیب احتمالی به دستگاه داشته باشید. ابتدا مطمئن شوید که دستگاه اسکرابر شما به اندازه کافی و برای تکمیل کار شما شارژ دارد. توصیه می‌شود فقط در صورت لزوم دستگاه را شارژ کنید. زیرا شارژ کردن بیش از حد دستگاه باعث کاهش عمر باتری می‌شود.

اطمینان حاصل کنید که در هنگام جارو زدن، هیچ گونه آلاینده‌ای روی زمین باقی نماند. اگر مقدار زیادی گرد و غبار یا آلاینده باقی مانده باشد، می‌تواند باعث ایجاد خسارت به دستگاه و سایش و پارگی روی برس یا پد دستگاه شود. زمانی که تمام این مراحل را انجام دادید، مخزن اسکرابر را پر کنید.

معمولاً پاک کننده‌‌های خنثی برای تمیز کردن کف بهترین گزینه هستند و پاک کننده‌های قلیایی بهترین گزینه برای تمیز کردن کف‌های بتنی هستند. بعد از طی این مراحل دستگاه را روشن کنید و تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. برس دستگاه را وصل کنید و شروع به کار کنید.

اسکرابر بیمارستان

اسکرابرهای خودرویی کارچر

عملکرد اسکرابرهای کرشر درخشان و تضمین شده است. اسکرابرهای سرنشین‌دار، انتخابی ایده‌آل برای نظافت مناطق بزرگ مانند انبارها و سالن‌های تولید، مراکز خرید، پارکینگ‌ها و یا سالن‌ فرودگاه‌ها هستند. کارچر طیف وسیعی از ماشینهای شستشوی سواری حرفه‌ای را ارائه می دهد.

اسکرابرهای کف تجاری و صنعتی کرشر برای انجام امور نظافتی چند منظوره طراحی شده اند. برند کارچر برای همه‌ی کارهای نظافتی دستگاهی دارد؛ از دستگاه‌های اسکرابر کوچک تا انواع بزرگ‌تر. توضیحات دقیق‌تر در مورد مشخصات و توانایی‌های دستگاه‌های مختلف را در صفحه مربوط به هر محصول خواهید یافت.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید