تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی آب و خاک در نظافت صنعتی

جاروبرقی‌های صنعتی چهار نوع اصلی دارند. این دسته‌بندی‌ها عبارتند از جاروبرقی خاک، آب و خاک، دائم‌کار و ضدانفجار. هرکدام از انواع جاروبرقی، برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده‌اند. ما در این مطلب می‌خواهیم درباره جاروبرقی آب و خاک کرشر صحبت کنیم.

جاروبرقی آب و خاک چیست؟

زمانی که محیط دارای آلودگی‌های مرطوب و خشک باشد، انتخاب جاروبرقی آب و خاک ایده‌آل است. این جاروبرقی صنعتی توان جمع‌آوری انواع آلودگی‌ها را دارد. به طور معمول از جاروبرقی آب و خاک در محیط‌هایی چون کارخانجات، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مراکز تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استفاده می‌شود.

جاروبرقی آب و خاک کلاس ۷۰ لیتری

جاروبرقی آب و خاک مدل NT 70/2 کارچر

این جاروبرقی، قابلیت مکش آلودگی‌های خشک و تر دارد. ظرفیت مخزن این دستگاه، ۷۰ لیتر است. همچنین دارای دو موتور بوده که هرکدام جداگانه قابلیت فعالیت دارند. از این جارو برای نظافت محیط‌های متوسط و بزرگ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی NT 70-2

جاروبرقی صنعتی سه موتوره مدل NT 70/3 کارچر

این جاروبرقی صنعتی آب و خاک دارای سه موتور مجزا است. هرکدام از موتورها، قابلیت کارکرد جداگانه را دارند. زمانی که نیاز به قدرت مکش بالا داشته باشیم، هر سه موتور را می‌توان به کار انداخت و در زمانی که نیازی به مکش بالا نباشد، می‌توان یک یا دو موتور آن را روشن و از دستگاه استفاده کرد.

جاروبرقی صنعتی کارچر NT70/3

انواع جاروبرقی آب و خاک کارچر آلمان

جاروبرقی آب و خاک مدل NT 35/1 AP کارچر

این جاروبرقی مناسب آلودگی‌های تر و خشک است. مخزن آن ۳۵ لیتر گنجایش دارد. همچنین فناوری نیمه‌خودکار تمیزکننده فیلتر (AP) داشته که برای محیط‌های کارگاهی بسیار مناسب است.

جاروبرقی آب و خاک NT 35/1 AP کارچر

جاروبرقی آب و خاک NT 90/2 me classic کارچر

این مدل جاروبرقی صنعتی، با داشتن دو موتور قدرتمند و مخزن ۹۰ لیتری، توان جمع کردن حجم زیاد آلودگی‌های مرطوب و خشک را دارد. در واقع می‌توان گفت این مکنده صنعتی، کاملترین نوع جاروبرقی آب و خاک کرشر است.

جاروبرقی آب و خاک NT 90/2 me classic کارچر

جاروبرقی آب و خاک NT 45/1 TACT کارچر

این جاروبرقی صنعتی مجهز به فناوری تمام خودکار تمیزکننده فیلتر است. این دستگاه با داشتن مخزن ۴۵ لیتری می‌تواند برای استفاده در محیط‌های گوناگون، استفاده شود.

جاروبرقی صنعتی nt 45-1 tact

جاروبرقی آب و خاک کلاس me classic

جاروبرقی آب و خاک NT 30/1 me classic کارچر

بدنه این جاروبرقی از جنس فلز بوده و دارای مخزنی با گنجایش ۳۰ لیتر است. این دستگاه برای استفاده در مکان‌های کوچک صنعتی مانند کارگاه‌ها به کار می‌رود.

جاروبرقی صنعتی NT30-1

جاروبرقی آب و خاک NT 38/1 me classic کارچر

این مدل جاروبرقی آب و خاک، مخزنی با ظرفیت ۳۸ لیتر و بدنه‌ای از جنس فلز دارد. همچنین موتور قدرتمند آن می‌تواند پاسخگوی نیازهای نظافتی طیف گسترده‌ای از محیط‌ها باشد.

جاروبرقی صنعتی NT38-1

جاروبرقی آب و خاک NT 50/2 me classic کرشر

این جاروبرقی صنعتی آب و خاک، با داشتن مخزن ۵۰ لیتری و همچنین داشتن دو موتور مجزای قدرتمند برای محیط‌های بزرگ صنعتی مناسب است.

جاروبرقی حرفه ای NT 50/2 me classic کارچر

جاروبرقی آب و خاک NT 22/1 Ap کارچر

 جاروبرقی NT 22/1 Ap یک محصول حرفه‌ای برای جمع‌آوری آلودگی‌های خشک و تر است. این جاروبرقی صنعتی را می‌توان در محیط‌های تجاری و صنعتی استفاده کرد. از ویژگی‌های این مکنده صنعتی می‌توان به وزن سبک، مانور فوق‌العاده، بدنه‌ پلی‌اتیلن، قدرت بالای آن اشاره کرد. حجم مخزن این جاروبرقی صنعتی ۲۲ لیتر است.

جاروبرقی صنعتی کارشر NT22-1 ap

مکنده آب و خاک مدل NT 50/1 Tact کارچر

مدل NT 50/1 Tact از دستگاه‌های سری Tact کمپانی کرشر آلمان می‌باشد. میزان صدای خروجی این جاروبرقی صنعتی، بسیار کم است. همین امر باعث می‌شود تا بتوان در محیط‌های مهم و حساس به صدا از آن استفاده کرد. این جاروبرقی صنعتی از لحاظ طراحی بدنه بسیار زیبا بوده و در برابر ضربه مقاوم است. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل، سیستم تمیزکننده خودکار فیلتر است. توان موتور این دستگاه ۱۳۸۰ وات است و مخزنی با حجم ۵۰ لیتر دارد.

جاروبرقی تجاری NT 50-1 Tact

برای خرید جاروبرقی آب و خاک کارچر و یا استعلام قیمت این محصول با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

مکش پر قدرت آلودگی‌های خشک و تر

موتورهای جاروبرقی‌ صنعتی، از جدیدترین طراحی و مرغوب‌ترین آلیاژها به کار گرفته شده است. همین امر باعث می‌شود تا قدرت مکش بالایی داشته باشند. علاوه بر آن، توانایی فعالیت بیشتری را خواهند داشت.

جاروبرقی آب و خاک با قابلیت مانور بالا

شرکت کرشر، به این نتیجه رسیده که از اولین نیازهای یک دستگاه نظافت صنعتی، قدرت مانور بالای آن است. به همین دلیل، اصول پایه‌ای و کلی را در طراحی‌های خود به کار می‌گیرد.

برخی از این اصول عبارتند از:

  • چرخ‌های مناسب و روان
  • وزن حداقلی
  • دسته‌های ارگونومیک
  • توزیع وزنی مناسب

این اصول در طراحی جاروبرقی آب و خاک کرشر، به خوبی رعایت شده است. تا بتوان قدرت مانور و جابجایی بسیار بالایی را تجربه کرد.

مصرف پایین انرژی

در سالهای اخیر و با وجود استانداردهای سختگیرانه‌  زیست محیطی و همچنین افزایش قیمت انرژی، تولیدکنندگان در سراسر دنیا سعی در تولید موتورهایی با مصرف کمتر انرژی دارند. به همین منظور، شرکت کرشر توان مصرفی موتورهای به کار رفته در محصولات خود را تا حد ممکن پایین آورده است.

این کاهش انرژی تا حدی است که بر کارایی و قدرت مکش موتورهای به کار رفته، تأثیر منفی نگذاشته است. به همین دلیل صرفه‌جویی در انرژی، هزینه‌های عملیاتی جاروبرقی‌های صنعتی را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورد.

دوام بالای دستگاه‌ها

جاروبرقی‌های صنعتی عموما در محیط‌هایی با میزان آلودگی بالا استفاده می‌شوند. پس طراحی آنها باید به شکلی باشد که این گرد و خاک راه ورود به محفظه موتور را نداشته باشد. طراحی جاروبرقی‌های آب و خاک کرشر نیز از این قائده مستثنی نیست. به طور کلی محصولات این شرکت به گونه‌ای ساخته شده‌ که بتوان از آن برای مدت طولانی و بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.

هزینه‌های پایین عملیاتی

جاروبرقی‌های آب و خاک کارچر با کمترین میزان مصرف انرژی کار می‌کنند. در نتیجه، این دستگاه‌ها اقتصادی به حساب می‌آیند. همین ویژگی‌، باعث می‌شود تا مکنده‌های کرشر نسبت به دستگاه‌های مشابه، هزینه‌های عملیاتی بسیار کمتری داشته باشد که یکی از بهترین ویژگی‌های دستگاه‌های مکنده Kärcher به حساب می‌آید.

فیلتراسیون قوی دستگاه

طیف فیلترهای استفاده شده در محصولات کمپانی، بسیار متنوع است. جاروبرقی‌های آب و خاک کرشر دارای سیستم فیلتراسیون قدرتمندی هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع جاروبرقی‌های صنعتی Kärcher، نگاهی به صفحه جاروبرقی‌های ضد انفجار و دائم کار نیز بیاندازید تا با دیگر محصولات این شرکت آشنا شوید.

خدمات پس از فروش کارچر در ایران

شرکت کارن تجارت بهین، به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کرشر در ایران مسئولیت ارائه و خدمات‌دهی انواع محصولات نظافتی کمپانی کرشر (کارچر) آلمان را عهده‌دار است. شما می‌توانید برای ثبت سفارش و یا استعلام قیمت محصولات صنعتی و خانگی، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic با عملکرد بسیار عالی  و وزن سبک از جمله جاروهای صنعتی سبک و بسیار پر کاربرد است که کارچر تولید کرده و بسیار مقرون به صرفه است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 50/1 Tact

جاروبرقی صنعتی مدل NT 50/1 TACT  کارچر با مخزن ۵۰ لیتری و موتور ۱۳۸۰ واتی و همچنین سیستم TACT، برای نظافت محیط های صنعتی مناسب می باشد.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 45/1 Tact

جاروبرقی صنعتی NT 45/1 tact کارچر با قدرت موتور ۱۳۸۰ واتی و ظرفیت ۴۵ لیتری مخزن از جاروبرقی های صنعتی آب و خاک کارچر آلمان محسوب می شود.

انتشار یافته: 1
  1. شرکت پیشرو طوس
     
     
    1399/05/19 - 10:24

    وب سایت و مطالب مفیدی دارید. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید