تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک

جاروبرقی صنعتی سه موتوره

جاروبرقی صنعتی سه موتوره

امروزه انواع مختلف دستگاه ها یا محصولات جاروبرقی صنعتی برای استفاده در محیط های مختلف و در صنایع گوناگون استفاده می شود. مکنده های صنعتی دارای انواع مختلف یا گوناگونی از جمله جاروبرقی آب و خاک، جاروبرقی دائم کار و مکنده ضد انفجار و مکنده خاک است. خود این دسته ها نیز دارای انواع مختلفی بوده که در ظرفیت ها و توان های متفاوت تولید می شوند. در ادامه درباره جاروبرقی سه موتوره یا مکنده سه موتوره Kärcher آلمان صحبت می کنیم و اطلاعاتی را در این زمینه ارائه به شما عزیزان ارائه می دهیم.

مکنده صنعتی از لحاظ تعداد موتور در دسته‌بندی تک، دو و سه موتوره تقسیم‌بندی می‌شوند. در اینجا جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک کارچر مدل NT70/3  را به شما معرفی می‌کنیم. این جاروبرقی صنعتی سه موتوره برای کارهای سنگین در محیط‌های صنعتی طراحی شده است و قابلیت این را دارد که با یک موتور یا دو موتور و یا سه موتور به صورت هم‌زمان کار کند.

با توجه به نوع آلودگی و قدرت مکش و جریان هوادهی مورد نیاز، کاربر می‌تواند هر یک از این سه حالت را انتخاب نماید. جاروبرقی صنعتی NT70/3 دارای سه موتور با توان هر یک ۱۲۰۰ وات می‌باشد. این تعداد موتور در حالت حداکثری استفاده می‌توانند ۲۰۸ mbar قدرت مکش ایجاد نمایند.

جاروبرقی صنعتی سه موتوره

در حالت به کارگیری سه موتور جریان هوادهی ۱۶۸ لیتر بر ثانیه برای این جاروبرقی صنعتی ایجاد می‌شود. مخزن ۷۰ لیتری این جاروبرقی سه موتوره امکان جمع‌آوری حجم بالایی از زباله و گرد و خاک را فراهم می‌کند. جاروبرقی صنعتی NT70/3 می‌تواند زباله را به دو صورت جمع کند. حالت اول به صورت مستقیم در داخل مخزن و در حالت دوم در درون پاکت مخصوص جاروبرقی. همچنین جاروبرقی صنعتی NT70/3 قابلیت جمع‌آوری مایعات را نیز دارا است و برای تخلیه مایعات از مخزن، شلنگ تخلیه دارد. وزن این جاروبرقی صنعتی سه موتوره ۲۷٫۶ کیلوگرم است و طول کابل برق آن ۱۰ متر است. خرطومی اصلی دستگاه ۴ متر است.

قدرت مانور بالا انواع جاروبرقی سه موتوره کارچر

قدرت مانور بالا یکی از اصول پایه‌ای و اصلی طراحی‌های Kärcher آلمان بوده که در مدل‌های جاروبرقی صنعتی نیز رعایت می‌شود. چرخ‌های روان، بدنه سبک و دستگیره‌های ارگونومیک همگی موجب حمل و نقل ساده و قدرت مانور بالای انواع دستگاه‌های مکنده سه موتوره کارچر می‌شود.

بدنه مستحکم جاروبرقی سه موتوره کارچر

جاروبرقی سه موتوره مدل دارای بدنه ساخته شده از پلاستیک فشرده و همچنین بدنه مکنده صنعتی IV 60/36-3 از جنس فولاد ضد زنگ است که هر دوی این دستگاه‌ها دارای بدنه‌های مستحکم و مقاوم می‌باشند که برای استفاده در محیط‌های صنعتی ساخته شده‌اند.

توانایی فعالیت جداگانه هر یک از موتورهای جاروبرقی سه موتوره

این دستگاه‌های نظافتی صنعتی دارای سه موتور جداگانه بوده که هر کدام به شکل جداگانه قادر به فعالیت و نظافت هستند. زمانی که به قدرت مکش بالاتر نیاز باشد می‌توان از هر سه موتور استفاده کرد و زمانی که قدرت مکش و مصرف انرژی کمتر مد نظر باشد، می‌توان از یک یا دو موتور وکیوم صنعتی استفاده کرد.

مصرف حداقل انرژی توسط جاروبرقی سه موتوره

معمولا در کشور ما تصوری غلط درباره قدرت دستگاه‌های مکنده صنعتی وجود دارد. اغلب افراد برای قضاوت درباره کارایی مکنده، توان مصرفی موتور آن را در نظر می‌گیرند، در حالی که فاکتور مهم قدرت مکش موتور جارو برقی است. در واقع توان مصرفی فقط میزان مصرف برق توسط موتورها را نمایش می‌دهد در حالی که قدرت مکش توانایی مکنده صنعتی در جمع کردن آلودگی‌ها را به نمایش می‌گذارد.

کمپانی Kärcher آلمان نیز در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری فراوان بر روی تحقیق و توسعه توانسته است موتورهایی با توان مصرفی کمتر ولی قدرت مکش بالا تولید کند. این موتورها بر روی جاروبرقی سه موتوره کارچر نیز به کار رفته است.

لوازم جانبی کاربردی تعبیه شده برای جاروبرقی سه موتوره

کرشر معمولا برای دستگاه‌های مختلف نظافت صنعتی خود لوازم جانبی متعدد و کاملا تخصصی می‌سازد تا کارایی این دستگاه‌ها افزایش یابد. جاروبرقی سه موتوره کارچر نیز این لوازم جانبی تعبیه شده و به کار گرفته می‌شود. مخصوصا برای جاروبرقی سه موتوره مدل کارچر. از آنجا که این دستگاه کاملا صنعتی است و برای استفاده تمام وقت به کار می‌رود لوازم تخصصی زیادی برای آن طراحی شده است.

خدمات پس از فروش با استانداردهای کارچر

کرشر آلمان به عنوان بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان تمرکز بسیار زیادی بر کیفیت و گستردگی خدمات پس از فروش نماینده‌های خود در سراسر جهان دارد. از همین روی شرکت کارن تجارت نیز به عنوان نمایندگی کارچر در ایران که مسئولیت عرضه و خدمات دهی محصولات کارچر را دارد، ملزم به رعایت تمامی این الزامات می‌باشد. در واقع شما با خرید از شرکت کارن تجارت از گارنتی و خدمات پس از فروش با کیفیت کارچر آلمان بهره‌مند خواهید شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک با کارشناسان شرکت کارن تجا‌رت بهین تماس بگیرید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید