تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی فرش‌شوی کارچر، بهترین تمیزکننده فرش و موکت

نظافت سطوح پرزدار بدون آسیب دیدن

جاروبرقی فرش شوی

برای خرید جاروبرقی فرش‌شوی کارچر و یا استعلام قیمت این محصولات با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

جاروبرقی‌های فرش‌شوی و کاربرد آنها

جاروهای فرش‌شوی می‌توانند بهترین تمیزکننده فرش برای مصارف خانگی باشند. جاروبرقی‌ها برای تمیز شدن فرش‌ها از گرد و غبار روزانه کار خارق العاده‌ای انجام می‌دهند، اما یک جاروبرقی فوق‌العاده می‌تواند کارهای بسیار بیشتری هم انجام دهد. برخی از آلودگی‌ها وجود دارند که جاروبرقی‌های عادی نمی‌توانند آن‌ها را از بین ببرند و برای از بین بردن آن‌ها نیاز به یک جاروبرقی فرش‌شوی خواهید داشت.

استفاده از دستگاه فرش‌شوی، یکی از راهکارهای بهینه جهت شستشوی فرش به حساب می‌آید. سطح فرش و موکت، بعلت تردد پیوسته افراد و عوامل دیگر نظیر ریختن مایعات و جامدات بر روی آن در معرض آلودگی‌های مختلفی قرار دارند. تمیزی فرش و موکت در یک محیط از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا یک سطح مفروش با فرش‌های زیبا و تمیز، موجب انتقال حس خوشایند به افراد و همچنین افزایش طول‌عمر فرش می‌شود.

کارچر برای تمیز کردن عمیق و موثر فرش‌ها جاروبرقی‌های قوی، قدرتمند و همه‌کاره‌ای دارد که قابلیت شستشوی فرش را هم دارند و با استفاده از تجهیزات جانبی آن‌ها می‌توانید مبل‌ها و صندلی‌های اتومبیل را هم نظافت کنید. کارچر در تولید این جاروبرقی‌های فرش‌شوی سنگ‌تمام گذاشته و دستگاه‌هایی تولید کرده که می‌توانید همه جا از آن‌ها استفاده کنید.

در واقع این جاروبرقی‌های چندکاره می‌توانند تمام نیازهای یک خانواده را برطرف کنند.

ویژگی جاروبرقی‌های فرش‌شور کارچر

مخزن این دستگاه‌های مکنده فرش‌شوی علاوه بر اینکه قابلیت جذب زباله‌های جامد را دارند، قابلیت جذب مایعات را هم به خوبی دارند و می‌توانید با آن همه‌چیز را در مدت‌زمان کوتاهی تمیز کنید. این جاروها یک مخزن آب تمیز برای شستشوی انواع فرش و مبلمان دارند.

می‌توانید درصورت نیاز داخل آن شوینده و تمیزکننده بریزید و با سری‌های مخصوص شستشو می‌توانید آب و کف را روی سطوح مختلف و خصوصا فرش‌ها اسپری کنید و به کمک موتور مکنده آن، آب کثیف را به داخل مخزن آب کثیف مکش کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این جاروهای فرش‌شور، ایجاد محیطی عاری از هرگونه ذرات آلرژی زا است. به خصوص اگر کودک دارید یا از حیوانات خانگی نگه‌داری می‌کنید.

به لطف دارا بودن نازل‌های حرفه‌ای این جاروها، زمان خشک شدن سطوح به نیمی از زمان معمول کاهش پیدا می‌کند و همین مزیت باعث افزایش قدرت پاک‌کنندگی و سریع‌تر مهیا شدن سطح برای استفاده مجدد می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید