تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی کرشر Kärcher

جاروبرقی کرشر Kärcher

جاروبرقی‌های چند منظوره کرشر، بسیار مقاوم و ایده‌آل برای نظافت سریع و دقیق همه مناطق درون خانه یا بیرون از خانه هستند.

به لطف طیف وسیعی از ویژگی‌های کاربردی جاروبرقی‌های کرشر در دو نوع جاروی صنعتی و جاروبرقی خانگی عرضه میشوند انواع آلودگی‌ها به سادگی تمیز می‌شوند، چه پسماندهای خشک و چه پسماندهای مرطوب. قدرت مکش فوق‌العاده بالا و نازل‌های مخصوص طراحی شده جاروهای کرشر حتی ذرات بزرگ را هم به راحتی جمع می‌کنند.

اصلاً مهم نیست که فضای بزرگ یا کوچکی برای نگهداری جاروبرقی داشته باشید. اینکه تنها زندگی می‌کنید یا یک خانواده هستید. به هر حال از بین محصولات متنوع کرشر می‌توانید جاروبرقی مناسب خودتان را پیدا کنید.

یک جاروبرقی کرشر می‌تواند همه نیازهای نظافتی شما را برآورده کند و سلامتی را در محیط زندگی شما تضمین کند.

جاروبرقی کرشر، مجهزتر از همیشه

جاروبرقی‌های کرشر مجهز به طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی برای کارهای روزمره هستند. از نازل‌های مخصوص کف و شلنگ‌های خرطومی گرفته تا سیستم‌های فیلتراسیون تخصصی، تمام اجزای به کار رفته در جاروهای کرشر به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند.

کارچر با تولید سری جاروبرقی‌های آب و خاک راه‌حلی برای همه نیازهای ممکن ارائه کرده است. چه برای استفاده‌های گاه به گاه چه برای استفاده‌های مداوم و فشرده. به لطف طیف وسیعی از دستگاه‌ها با توان خروجی متفاوت، دستگاه‌های متناسب با نیاز شما وجود خواهد داشت و می‌توانید به کرشر اعتماد کنید.

جاروبرقی کرشر

جاروهای کرشر قدرتمند از هر زمان دیگری

قدرت مکش جاروبرقی‌های کرشر همان چیزی است که تفاوت را ایجاد می‌کند. عملکرد جاروبرقی‌ها با علامت فنی قدرت مکش (W) بیان می‌شود. هر چه این عدد بزرگ‌‌تر باشد، قدرت جاروبرقی بیشتر است.

قدرت مکش جاروبرقی به روش استاندارد IEC 60312 اندازه‌گیری می‌شود. که از دو پارامتر جریان هوا و خلا تشکیل شده‌ است. هدف از تولید جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر، ایجاد دستگاه‌های بسیار قدرتمندتر از مدل‌های قبلی بود.

جاروبرقی خانگی کرشر

عملی‌تر، کارآمدتر

لوازم جانبی استاندارد به طور خاص برای جاروبرقی‌های کرشر طراحی شده است که در ترکیب با خود دستگاه‌ بازدهی فراتر از تصور ایجاد می‌کنند. دسته متحرک و قابل جابجایی جاروبرقی کرشر به شکل ارگونومیکی طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهد در حین استفاده از دستگاه راحت باشید.

در دستگاه‌های کلاس WD 5-6، ترکیب خاص دسته مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن می‌شود. شلنگ‌های مکش در جاروهای جدید کرشر دارای قطر بیشتری هستند و انعطاف‌پذیری بالایی دارند.

در عین حال بسیار مقاوم و بادوام هستند. چه برای آلاینده‌های خشک و چه مرطوب، ریز یا درشت، نازل‌های کف مخصوص تولید شده است که به راحتی با شرایط مرطوب سازگار می‌شوند.

جاروبرقی صنعتی کرشر

جاروبرقی‌های آب و خاک کرشر

جاروبرقی‌های آب و خاک کرشر به طور خاص برای اتومبیل‌ها، گاراژها، باغ‌ها و سایر کارها طراحی شده‌اند. موتور قدرتمند و  قدرت مکش این جاروها باعث می‌شود که حتی سخت‌ترین کارهای نظافتی در فضای باز هم به راحتی انجام شوند.

همه آلاینده‌ها از گرد و غبارگرفته تا شن و ماسه. چه خشک باشد، چه مرطوب، چه ریز یا درشت. با ابزار هوشمند کف و فناوری سیستم فیلتر – بدون نیاز به تعویض فیلتر در بین کارها، به طور یکپارچه بین دستگاه خشک و مرطوب سوئیچ کنید.

جاروبرقی آب و خاک کرشر

باتری‌های لیتیوم یونی به کار رفته در جاروبرقی‌های بی‌سیم کرشر با عملکرد بالا جایگزین‌های قابل اعتمادی برای پریزها و منابع برق هستند و  آزادی حرکت و قدرت مانور بیشتری در حین کار به شما می‌دهند.

جاروبرقی‌های دستی کرشر، جاروهایی کوچک با عملکرد عالی هستند. این دسته از جاروبرقی‌ها برای خانواده‌های کوچک با فضای ذخیره‌سازی محدود مناسب هستند.

جاروبرقی‌های بدون کیسه کرشر، از فناوری چند سیلیکونی به جای کیسه در جاروبرقی استفاده می‌کنند. این جاروها برای کسانی مناسب است که می‌خواهند خود را درگیر خرید و تعویض کیسه‌های جارو نکنند.

جاروبرقی‌های کیسه‌ای کرشر از سیستم فیلتر بهداشتی برخوردار هستند و به سرعت می‌تواند نظافت و سلامت محیط خانه شما را تضمین کنند.

یکی دیگر از فناوری‌های ابتکاری به کار رفته در جاروبرقی‌های کرشر، استفاده از فیلتر آب است. استفاده از این فیلتراسیون به خصوص برای کسانی که به آلرژی و بیماری‌های تنفسی مبتلا هستند توصیه می‌شود.

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید