تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

سیاست‌های حفظ حریم خصوصی

ما که هستیم

شرکت کارن‌تجارت بهین با شماره ثبت ۳۴۲۷۱۱ و به عنوان شریک تجاری و رسمی کمپانی بزرگ کارچر آلمان در ایران، طیف وسیعی از محصولات و دستگاه‌های این کمپانی آلمانی را به عزیزان داخل کشور ارائه می‌نماید.

 

حفظ حریم خصوصی شما کاربران عزیز برای ما حائز اهمیت می‌باشد و در ادامه خط مشی حفظ حریم خصوصی را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم.

 

۱) ما چه اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کنیم

در زمان عضویت و ثبت‌نام در سایت کارن‌تجارت بهین، پروسه خرید از فروشگاه، درج دیدگاه در صفحات مختلف وب‌سایت، درخواست تماس از طریق فرم تماس با ما در صفحه مربوطه و همچنین برخی دیگر از امکانات سایت مانند اشتراک در خبرنامه نیازمند وارد کردن اطلاعاتی از طرف شما عزیزان می‌باشد. این اطلاعات شامل: نام و نام‌خانوادگی، پست‌ الکترونیکی، آدرس و شماره تلفن می‌‍‌‌باشد و شرکت کارن تجارت بهین این اطلاعات را به منظور راحتی و خدمت‌رسانی بهتر و مطمئن به شما کاربران عزیز درخواست می‌نماید.

در زمان ثبت سفارش و ارسال محصول نیاز است داده‌هایی مانند: آدرس، شماره تماس ثابت یا همراه و همچنین ایمیل خود را وارد نمایید. ذکر این نکته ضروریست که تعاملات و مکاتبات شرکت کارن تجارت بهین با مشتریان عزیز توسط اطلاعاتی که کاربران در پروفایل خود ثبت کرده‌اند انجام می‌شود. اطلاعاتی که شما کاربران عزیز در پروفایل خود ثبت می‌نمایید بدین معنی است که مورد تایید شما بوده و در صورت عدم تکمیل مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، شرکت از طرق مختلف با کاربران تماس گرفته یا اطلاعات بیشتری از آن‌ها درخواست می‌نماید. به علاوه شما عزیزان می‌توانید در زمان ثبت سفارش، اطلاعات شخص دیگری را وارد نمایید تا کارن تجارت بهین، از آن اطلاعات فقط به منظور پردازش و ارسال سفارش کالا استفاده نماید.

توجه داشته باشید که کلیه مکاتبات از طریق ایمیل رسمی شرکت به آدرس پست الکترونیکی info[at]karcherco.ir انجام می‌گیرد و هرگونه ارسال ایمیلی با استفاده از نام کارن تجارت بهین تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده، کلیه موارد را به آدرس ایمیل رسمی info[at]karcherco.ir اطلاع رسانی نمایید.

 

۲) بخش دیدگاه و نظرات در وب‌سایت

زمانی که کاربران دیدگاه‌های خود را در صفحات مختلف وب‌سایت درج می‌کنند، ما اطلاعاتی را در فرم نظرات جمع‌آوری می‌کنیم. اطلاعاتی نظیر آدرس IP و رجیسترعامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه می‌باشد.
همچنین دیدگاه‌های کاربران ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص اسپم بررسی شود.
شرکت کارن تجارت بهین کلیه دیدگاه‌های کاربران را قبل از تأیید مورد بررسی و بازبینی قرار داده و در صورتی‌ که دیدگاه‌ها یا نظرات حاوی مصادیق محتوای مجرمانه باشد، کارن تجارت بهین این حق را دارد از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری موارد قانونی استفاده نماید.

 

۳) تنظیمات اطلاعات شخصی و کوکی‌ها و حفظ اطلاعات کاربران

کلیه تنظیمات شخصی کاربر شامل حفظ و نگه‌داری نام کاربری و گذرواژه بر عهده خود کاربران عزیز بوده و حتماً به این نکته توجه نمایید که به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از حساب کاربری شما، اطلاعات نام کاربری و گذرواژه خود را برای هیچ شخص یا سازمانی بازگو یا فاش نکنید و مسئولیت هرگونه خسارات احتمالی حاصل از عدم رعایت موارد ذکر شده به عهده خود کاربر بوده و کاربر حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. کاربران به منظور تنظیم اطلاعات شخصی می‌توانند از پنل کاربری خود اقدام نموده و مواردی که نیاز است را تکمیل یا تغییر دهند (جز فیلدهایی که قادر به نغییر آن ها نیستند). همچنین به منظور تغییر رمز عبور می‌توانید از پنل کاربری خود به بخش اطلاعات حساب کاربری رفته و گذرواژه خود را به راحتی تغییر دهید.

کارن تجارت بهین با حفظ هویت شخصی کاربران، این اطلاعات را محرمانه تلقی نموده و این داده‌ها را به هیچ سازمان یا شخصی انتقال نخواهد داد، جز در موارد استثنا آن هم با حکم مقامات قضایی یا اداری و بر طبق قوانین کشور اطلاعات و داده‌ها در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار داده می‌شود. در چنین مواردی هیچ گونه مسئولیت قانونی مبتنی بر جبران خسارات کارن تجارت بهین وجود ندارد.

اگر شما کاربران گرامی دیدگاه‌های خود را در وب‌سایت ما درج کنید، حساب کاربری دارید و به سایت شرکت وارد می شوید امکان دارد برای ذخیره نام و نام خانوادگی و آدرس پست الکترونیکی خود را در کوکی‌ها تصمیم‌گیری و ذخیره نمایید. کوکی‌ها برای راحتی شما طراحی شده‌اند بدین معنی که دیگر شما مجبور نیستید اطلاعات خود را در زمان درج دیدگاه و ورود به سایت پر نمایید.

در زمان ورود به حساب کاربری خود، کوکی موقت بر روی مرورگر شما تنظیم می‌شود (البته در صورتیکه مرورگر شما کوکی‌ها را قبول کند) تا داده‌های ورود به سیستم به همراه گزینه‌های صفحه نمایش را ذخیره سازی کنند. لازم به ذکر است که این کوکی‌ها حاوی هیچگونه اطلاعات شخصی نبوده و پس از بسته شدن مرورگر توسط کاربر، کوکی‌ها نیز از بین می‌روند.

 

۴) حقوق شما بر روی اطلاعات شخصی خود

در صورتی‌که در وب‌سایت شرکت حساب کاربری دارید، یا اینکه دیدگاهی در وبسایت درج کرده اید، می‌توانید درخواست نمایید تا اطلاعات و دیدگاه شما را ویرایش یا حذف نماییم. این موارد شامل اطلاعاتی نیست که شرکت مجبور به نگهداری آن‌ها برای هدف‌هایی از قبیل: اهداف قانونی، اداری و امنیتی باشد.

 

۵) وب‌سایت‌های لینک شده

شرکت کارن تجارت بهین امکان دارد با وب‌سایت‌های دیگر لینک داشته باشد. این وبسایت‌ها دارای قوانین و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی مخصوص به خود هستند و به شما عزیزان پیشنهاد می‌نماییم حتماً قبل از عضویت و درج اطلاعات خود در این سایتها، قوانین و خط مشی آن‌ها مطالعه فرمایید.

 

۶) ایده‌ها و پرسش‌ها

در صورتی‌که درباره کلیه موارد ذکر شده در بالا پرسش یا ایده‌ای دارید از روش‌های گوناگون با ما در میان بگذارید.

در انتها یادآوری می‌شود که شرکت کارن تجارت بهین توان حداکثری خود را جهت حفظ حریم داده‌ها و اطلاعات شخصی به کار گرفته و هدف ما کسب رضایت کامل شما عزیزان می‌باشد.

راه‌های ارتباطی

 شهر تهران، خیابان آزادی، بین خوش و رودکی، روبروی سازمان حج و زیارت، پلاک ۲۳۴

 ۰۲۱۶۶۹۴۴۰۹۷

 ۰۹۱۲۵۰۹۲۳۸۸

  https://karenco.ir

 info[at]karcherco[dot]ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید