تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نمایندگی کارچر مشهد

نمایندگی کارچر مشهد

مشهد- بازار بزرگ اطلس، طبقه C واحد ۳۱۸۱

۰۵۱-۳۳۸۵۵۹۲۶

شنبه تا پنجشنبه: 9 الی 20:30 | جمعه و تعطیلات رسمی: تعطیل
نمایندگی کارچر مشهد

نمایندگی کارن تجارت بهین در مشهد

شرکت کارن تجارت بهین نماینده رسمی کارچر آلمان در مهرماه سال ۱۴۰۰ و برای ایجاد دسترسی آسان هموطنان در شهر مشهد ، فروشگاه کارچر سنتر مشهد را به سیستم فروش خود اضافه نمود.

هم میهنان عزیز استان خراسان رضوی و استان های حومه می‌توانند به راحتی با مراجعه به نمایندگی کارچر مشهد کلیه محصولات برند کرشر آلمان را از نزدیک مشاهده، بررسی و تهیه نمایند. کارشناسان حاضر در این فروشگاه توضیحات کاملی از هر دستگاه را در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهند تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را از بین محصولات متنوع کرشر داشته باشید.

خدمات پس از فروش کارچر در مشهد

مشتریان عزیز ساکن شهر مشهد و شهرهای اطراف که پیش تر محصولات کرشر را با گارانتی رسمی کارن تجارت خریداری کرده اند می‌توانند با مراجعه به کرشر سنتر مشهد به صورت حضوری یا غیرحضوری (سایت شرکت) سفارش خود را خریداری کنند تا از خدمات پس از فروش حرفه ای محصولات کارچر بهره‌مند شوند.

دستگاه کرشر شما توسط متخصصان کارن تجارت مستقر در واحد پشتیبانی کارچر سنتر مشهد به صورت کامل بررسی و عیب یابی می‌شود. سپس کالا به تشخیص همکاران ما تعمیر، تعویض قطعه و یا تعویض کلی می‌گردد.

لوازم جانبی کارچر در مشهد

اگر محصولی از برند کرشر را خریداری کرده‌اید و حالا نیاز به لوازم جانبی آن دارید به راحتی می‌توانید لوازم جانبی کالای مورد نظرتان را در فروشگاه کارچر سنتر مشهد پیدا کنید. کارشناسان ما آماده ارائه هرگونه راهنمایی برای انتخاب بهترین لوازم جانبی کرشر به شما عزیران هستند. تمامی لوازم جانبی ارائه شده توسط شرکت کارن تجارت اورجینال برند کرشر آلمان می‌باشند.

کارچر سنتر مشهد
نمایندگی کارچر در مشهد

خرید سازمانی محصولات کارچر در مشهد

مشتریان محترم سازمانی، مدیران مجتمع های اداری، تجاری و فروشگاه ها که تمایل به بررسی تخصصی و مشاهده محصولات حرفه ای برند کرشر آلمان را دارند می‌توانند تنوع گسترده ای از محصولات این برند را در فروشگاه کارچر مشهد مشاهده نمایند. همکاران ما با معرفی بهترین محصولات کارچر متناسب نیاز سازمان شما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

گالری تصاویر کرشر سنتر مشهد

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید