تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

گارانتی اسکرابر کارچر

گارانتی اسکرابر کارچر

گارانتی اسکرابر کارچر و خدمات آن در ایران توسط شرکت کارن تجارت بهین ارائه می‌شود. هنگام خرید اسکرابر کارچر از اشخاص حقیقی یا حقوقی حتما کارت گارانتی کارن تجارت بهین را دریافت نمایید زیرا در صورت عدم داشتن کارت گارانتی شرکت کارن تجارت بهین، این شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ارائه‌ی خدمات پس از فروش به دستگاه را قبول نمی‌کند.

گارانتی اسکرابر کارچر شامل موتور برس، موتور مکنده و پمپ‌های انتقال آب می‌باشد. همچنین موارد مصرفی اسکرابر کارچر عبارتند از برس اسکرابر، تیغه‌ی تی اسکرابر و فیلتر اسکرابر کارچر شامل گارانتی نمی‌شود.

اسکرابر کارچر

در بسیاری موارد شرکت کارن تجارت بهین گارانتی اسکرابر کارچر و خدمات پس از فروش اسکرابر کارچر را در محل ارائه می‌دهد. در مواردی که ارائه خدمات به خاطر تعمیرات اساسی در محل امکان‌پذیر نیست باید دستگاه به کارگاه خدمات پس از فروش منتقل شود.

مواردی مانند آسیب دیدن لوله‌های خرطومی و بدنه دستگاه شامل گارانتی نمی‌شود. برای انتخاب دستگاه مناسب با محیط خود با کارشناسان کارن تجارت بهین تماس بگیرید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید