تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت و شستشوی تانکر و مخازن آب با واترجت صنعتی

نظافت و شستشوی تانکر و مخازن با واترجت صنعتی

شستشوی تانکر نفت و مخازن ذخیره آب خانگی با واترجت صنعتی

دلایل زیادی برای شستشوی تانکر و نظافت و نگهداری صحیح از مخازن ذخیره سازی فاضلاب، مواد شیمیایی، مواد نفتی و روغنی وجود دارد، که سلامت، بهداشت و امنیت در صدر این لیست دلایل قرار دارد.

با گذشت زمان، انواع مختلف فلزات سنگین و مواد شیمیایی موجب آلوده شدن انواع مختلف مایعاتی است که در آن ها نگهداری می شود. با نگهداری مواد مختلف در این مخازن به مرور زمان ممکن است لجن یا اکسیده شدن، باعث ایجاد خطرات و آلودگی های جدیدی بشود، که جدا از خطراتی که برای سلامتی افراد دارد، به طور کلی برای استفاده مجدد قابل استفاده نبوده و وجه مناسبی ندارد.

با توجه به دلایلی که در فوق بدان اشاره شد، نظافت مخازن امری ضروری و اجباری در صنایع گوناگون می باشد.

انواع مخازنی که می توان با دستگاه واترجت صنعتی نظافت کرد:

۱- مخازن تصفیه خانه فاضلاب

۲- مخازن نگهداری نفت و مشتقات نفتی

۳- مخازن مواد شیمیایی

۴- مخازن کشتی ها

دستورالعمل شستشوی تانکر و مخازن نفتی

برای نظافت بیشتر این مخازن و تانکرها باید محتوای آن ها را ابتدا تخلیه کرده و در مکانی دیگر به صورت موقت نگهداری کرد. پاکسازی آلودگی های مخازن نیازمند بررسی مداوم است، زیرا بخش داخلی مخازن بیشتر از بیرون آن در معرض از بین رفتن و جذب آلودگی ها می باشد ، دستگاه واترجت صنعتی بهترین وسیله برای از بین بردن آلودگی های جذب شده در سطوح داخلی و خارجی مخازن می باشد.

دستگاه های کارواش عموماً با فشار بالای پاشش آب به کنده شدن و از بین رفتن رسوبات، کمک شایانی می کنند. گرچه دمای بالا و پایین آب استفاده شده توسط دستگاه واترجت، در از بین رفتن رسوبات مخازن و شستشوی تانکر ها تاثیر به سزایی دارد.

همانطور که پیشتر گفته شد مخزن های متفاوتی با مایعات گوناگون وجود دارند که مشتقات نفتی و چربی ها را نیز شامل می شوند، همچنین مواد خطرناکی در مخازن وجود دارند. پس برای نظافت اینگونه کثیفی ها و آلودگی ها بایستی از دستگاه کارواش صنعتی آن هم از نوع آب گرم استفاده نمود.

همانطور که به وضوح می توان دید مخزن ها فضاهایی بسته هستند و به همین دلیل مرحله جدیدی به نظافت این تانک ها اضافه می شود ، مرحله ای که در آن باید رسوب ها و آلاینده به همراه آب کثیف از داخل تانک، وکیوم شده و مخزن تمیز شده برای پر شدن دوباره آماده شود تا بتوان از استفاده مجدد نمود.

دستگاه های واترجت آب گرم به دلیل پاشش آب با درجه حرارت بسیار بالا قدرت اثر بخشی بسیار زیادی دارند. دستگاه های آبگرم انواع آلودگی ها، چربی ها و … را از روی سطوح بیرونی و درونی مخازن نظافت می نمایند.

به همین دلیل توصیه می شود که صنایع گوناگون از نوع آب گرم این نوع از دستگاه ها به منظور نظافت مخازن استفاده نمایند. از عوامل تأثیر گذار دیگر، فشار کاری یا عملیاتی دستگاه واترجت صنعتی است. هر چه فشار کاری بیشتر باشد، قدرت تمیزکنندگی آن بیشتر می باشد.

دستگاه هایی که به منظور نظافت داخل و بیرون مخازن استفاده می شوند، از برق سه فاز استفاده می نمایند، البته در صورتی که از نوع برقی استفاده شود. در برخی مکان هایی که دسترسی به برق به منظور نظافت مخازن ممکن نیست، از نوع بنزینی یا گازوئیلی استفاده می شود.

دستگاه های فشار قوی آب گرم دارای نازل های مخصوص و با کیفیت به منظور نظافت صنعتی بیرون و درون مخازن می باشند که این نازل ها همراه دستگاه ارائه می شوند. برای نظافت داخل مخازن بایستی نازل را در زوایه مناسب قرار داده تا اثربخشی نظافت، بیشتر شود.

نظافت با دستگاه های واترجت یا دستگاه کارواش صنعتی سرعت، کیفیت و دقت نظافت را بالا برده که از این رو از نظر زمان و هزینه مقرون به صرفه می باشند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید