تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت مواد شیمیایی و انواع لکه‌ها با واترجت

واترجت

تمیز کردن مواد شیمیایی و انواع لکه ها با دستگاه واترجت آب گرم

معرفی اجمالی دستگاه کارواش

دستگاه واترجت از جمله پر کاربرد ترین تجهیزات نظافتی در محیط های صنعتی، خانگی و شهری می باشد. قسمت مهم این دستگاه شوینده، پمپ فشار قوی آن به حساب بوده که وظیفه آن افزایش فشار آب ورودی به دستگاه می باشد. آب پر فشار، توانایی بالایی در زدودن آلودگی های سطوح دارد.

البته در فشار های بالای ۱۰۰ بار کاربر می بایست مراقب پاشش آب به سمت خود یا تجهیزات حساس باشد. نحوه خروج آب از این دستگاه ها، به نوع نازل مورد استفاده بستگی دارد.

نازل ها در انواع مختلف زاویه دار، تیغه ای و دوار در دسترس اند. منبع تغذیه واتر جت ها، از طریق جریان برق و یا سوخت های فسیلی تامین می گردد.

انواع واترجت صنعتی

شباهت ها و تفاوت های واترجت آب سرد و گرم

استفاده از دستگاه کارواش با دمای بالای آب یا به اصطلاح واترجت آب گرم بسیار کاربردی تر و موثر تر از واترجت آب سرد می باشد. جنس لوازم و همچنین داشتن یک مخزن برای گرم کردن آب و رساندن آن به نقطه جوش از برتری های این دستگاه نسبت به واترجت آب سرد می باشد.

واترجت های آب گرم عموما طیف گسترده تری از کثیفی ها را پاک می کنند و برای نظافت محیط های بیشتری می توان از آن های استفاده کرد.

این دستگاه برای نظافت لکه های باقی مانده به مدت طولانی روی چوب، انواع لکه های چربی، روغن و گریس مناسب می باشد.

واترجت های آب گرم تا زمانی که با پاشش پر فشار آب گرم روی سطح مورد نظر همراه باشد، تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت تا اینکه بخواهیم صرفاً با آب گرم و بدون فشار پاشش بالا شستشو نماییم. آبی که از طریق نازل مربوطه به روی سطح برخورد میکند آلودگی هارا کنده و با خود حمل می کند، به این صورت آلاینده ها و کثیفی ها از روی سطوحی که مدت طولانی روی آن سوار بودند، جدا می شوند.

در کارگاه ها و محیط های صنعتی که پر از دستگاه های صنعتی و نسبتا بزرگ هستند ، نوع نظافت هم متفاوت است. قطعات و لوازمی که عموماً روغنی، چرب و آغشته به گریس می باشند برای شستشو احتیاج مبرمی به دمای بالا دارند که با دستگاه واترجت آب گرم این نیاز به طور کل مرتفع می شود.

واترجت شستن بالکن

مزایای کلی بکارگیری کارواش دستی

استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی ویژگی های بسیار فراوانی برای سطوح تحت شستشو و همچنین کاربرانی که از این دستگاه ها استفاده می نمایند، دارد. با توجه به فشار آب بالا و استفاده از آب در پاک کنندگی، مزایای استفاده از واترجت صنعتی بسیار فراوان است.

از جمله مزایای کلی واتر جت می توان به بهبود کیفیت شستشو، کاهش مدت زمان شستشو به دلیل افزایش سرعت نظافت و… اشاره نمود. اما ویژگی های جزئی استفاده از کارواش صنعتی در ادامه بررسی می شوند.

مزایای استفاده از دستگاه واترجت صنعتی در شستشوی محوطه

بهره گیری از دستگاه های نظافت صنعتی مزایای بسیاری به همراه دارد. استفاده از واترجت صنعتی نیز بسیار کاربردی و مفید بوده و برخی ویژگی هایی در شستشوی محوطه ها دارد. افزایش سرعت شستشو از مهم ترین ویژگی های بهره گیری از واترجت صنعتی می باشد.

همچنین کاهش مدت زمان شستشو به دنبال افزایش سرعت نظافت محقق خواهد شد. سهولت کاربری به دلیل نازل های کاربردی واتر جت صنعتی نیز از ویژگی های کاربردی این دستگاه است که انجام فرآیند شستشو و نظافت را بسیار ساده می کند. بهره گیری از تجهیزاتی مانند نازل زمین شوی و ربات که پایه های نگهدارنده هستند نیز موجب بهبود امنیت کاربر در حین شستشو می شود.

باید ها و نباید ها

کارواش صنعتی همانطور که در بیشتر محیط ها کاربرد دارد ، در بعضی محیط ها هم نباید از آن استفاده کرد زیرا باعث آسیب جدی به محیط و لوازم آن می شود.

باید در انتخاب نوع دستگاه کارواش خود دقت کنیم ، بعضی از آلودگی ها را می توان با همان واترجت آب سرد از بین برد ولی استفاده از کارواش آب گرم می تواند پاکیزگی بهتری برای شما تضمین نماید. بدین منظور اگر دمای بالای آب برای سطحی مشکل ایجاد نمیکند و ما قصد تمیز کردن آن نقطه را داریم. بهتر است از خرید واترجت صنعتی اجتناب نکنیم.

فروش واترجت صنعتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید