تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

استفاده از واترجت صنعتی در کارواش ها

استفاده از واترجت صنعتی در کارواش ها

موارد استفاده دستگاه واترجت صنعتی در کارواش های اتومبیل

دستگاه واترجت صنعتی یکی از دستگاه های مکانیزه و پر استفاده در نظافت صنعتی است که با استفاده از پاشش آب متمرکز شده با فشار بالا، انواع آلودگی ها را از روی سطوح از بین می برد. دستگاه واترجت صنعتی نسبت به شیوه های سنتی نظافت که از سطل و تی و یا شینگ آب استفاده می شود، کارآیی و راندمان کاری بیشتری داشته و در مصرف آب صرفه جویی می کند.

در این دستگاه برای ایجاد جریان فشار قوی آب از پمپ استفاده می گردد. نتایج حاصل از نظافت با دستگاه واترجت صنعتی بسیار چشم گیر تر از روش های سنتی می باشد. از دیگر ویژگی های این روش شستشو می توان به تواناتی تنظیم دما و میزان فشار پاشش آب نیز اشاره کرد.

واترجت مرغداری

برتری های استفاده از واترجت صنعتی به جای روش های سنتی

تا به حال به این مورد توجه کرده اید که برای شستشوی اتومبیل خود روش های متفاوت نظافتی ای پیش رو دارید که هر کدام کاریی متفاوتی دارد؟

در شستشوی اتومبیل با استفاده از یک اسفنج و سطل آب حداقل تا ۳۰ دقیقه زمان برای شستشوی اتومبیل خود صرف می کنید که این زمان نسبت به زمان شستشو با دستگاه واترجت صنعتی که تا ۳ برابر زمان نظافت را کاهش می دهد بسیار زیاد است.

پس بنابراین اگر قصد تاسیس یک کارواش را دارید یا به ماشین شخصی خودتون اهمیت می دهید ، حتما به فکر تهیه واترجت یا همان کارواش صنعتی باشید. علاوه بر کاهش زمان و صرفه جویی در هزینه و مصرف آب دلایل دیگری نیز برای تهیه واترجت صنعتی وجود دارد که مهترین آن ها افزایش کیفیت، دقت و سرعت نظافت است.

اگر در این فرایند از ماده شوینده مناسب نیز استفاده بکنید باعث بازدهی بهتر می شود.

انواع واترجت صنعتی

نکاتی که در شستشوی اتومبیل با دستگاه واترجت می بایست در نظر گرفته شود

شستشو با کارواش صنعتی علاوه بر مزایای بسیار زیادی که دارد . نکات مهمی نیز در این روش نظافت وجود دارد که می بایست در نظر گفته شود، در ادامه به اختصار توضیح خواهیم داد:

همانطور که گفته شد این دستگاه می تواند از دماهای متفاوتی برای شستشو استفاده کند ، باید به دمای مورد استفاده خود توجه داشته باشید. فشار آب این دستگاه نیز قابل تنظیم می باشد. توجه داشته باشد که نازل این دستگاه ها را با فاصله مناسبی نسبت به سطح نگه دارید و آب پر فشار را به سطوح حساس ماشین نزدیک نکنید.

در کارواش ها ، کمترین زمان استراحت به دستگاه واترجت صنعتی داده می شود پس در زمان انتخاب دستگاه شستشوی فشار قوی آب بسته به مقدار و نوع فعالیت، دستگاه خود را انتخاب کنید تا بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید