تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تمیز کردن از طریق واترجت فشار بالا

Waterjet-with-high-pressure

تمیز کردن با واترجت فشار بالا به چه صورت انجام می پذیرد؟

پسماندها اغلب در بخش های داخلی ماشین آلات منجر به آسیب دیدن تدریجی دستگاه شده و باعث کاهش کارایی و دوام آن می شود.

گاهی اوقات این پسماندها مضر هستند و می توانند سلامت انسان را از بسیاری جهات تحت تأثیر قرار دهند. این مواد باید برای ایجاد عملکرد بهتر دستگاه واترجت و محیط کار ایمن تر زدوده شوند. به همین دلیل، یک روش نظافت ایمن مورد نیاز است.
دستگاه واترجت از آب برای نظافت سطوح استفاده کرده که موجب حداقل آسیب می شود.
واترجت فشار بالا یک روش نظافت دوستدار محیط زیست است که شامل جریان آب با سرعت بالا و زدودن پسماندها و رسوبات از داخل لوله ها، مجاری و سایر قسمت های دستگاه می باشد.

این روش در صنایع سنگین، دیگ های نیروگاه، جاده ها و دیگر سایت های ساختمانی برای نگهداری بهتر از تجهیزات گران قیمت و اطمینان از ارزش بالای تولید و قابلیت های طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنولوژی پیشرفته، در حال حاضر شامل دستگاه شستشوی فشار بالا است که در طول کل عملیات تمیزکاری کمترین دخالت دستی انجام می شود که در برابر عوارض این کار از شما محافظت می کند. با این حال، شما هنوز هم نیاز به نیروهای آموزش دیده و حرفه ای برای انجام تمیزکاری نیاز دارید.

این دستگاه ها می توانند فشار ۵۰۰۰ پوند در هر فوت مربع (psi) و یا بیشتر تولید کنند. به منظور تولید این فشار، کارشناسان از سیستم شستشوی فشار بالا استفاده می کنند که به طور هماهنگ کار می کند. کارشناسان بر اساس فشار آب بر حسب PSI، روش های مختلف را تفکیک می کنند.

  1. فشار آب بالا فشار – ۵،۰۰۰ – ۳۰،۰۰۰ psi.
  2. واترجت فوق العاده با فشار بالا – بیش از ۳۰،۰۰۰ psi.

از شستشو کم فشار و یا واترجت (تولید فشار کمتر از ۵۰۰۰) برای شستشوی ماشین آلات کوچک تر مانند خودرو ها، لوله دیگ بخار، ریل راه آهن، کشتی ها و سطوح دستگاه های مختلف استفاده می شود.

مزایای نظافت با واترجت فشار بالا

تمیز کردن با واترجت فشار بالا به تازگی به عنوان روش تمیزکاری صنعتی بسیار کارآمد شناخته شده است. از این روش به منظور نظافت و پاکسازی سطوح بسیار آلوده استفاده می شود.

فشار بالای تولید شده توسط واترجت های فشار قوی امکان از بین بردن آثار زنگ زدگی و خوردگی را از روی سطوح فراهم می کند.

شما را با سطحی تمیز تر روبرو می کند

پوشش های مجدد، بر روی سطوح پاکیزه، ماندگاری طولانی تر خواهند داشت. واترجت های فشار قوی، قادر به برداشتن پوشش از روی دستگاه ها هستند که سطح فلز را بدون آسیب رساندن به مشخصات اصلی سفید می کند.

آب با سرعت بالا، آلودگی ها و آثار خوردگی را از بین برده و معمولا نتیجه بهتری در مقایسه با استفاده از فناوری سند بلاست در نظافت سطوح ارائه می دهد.

گزینه های تمیزکننده صنعتی مقرون به صرفه

آب خالص به تنهایی برای تمیز کردن ضایعات در داخل ماشین آلات استفاده می شود. این روش فقط شامل تجهیزات ایجاد جریان و افزایش فشار می شود که هزینه هایی به مراتب کمتر از روش های پاشش شن یا سایر فرآیند های تمیزکاری صنعتی را به شما تحمیل خواهد کرد.

به این ترتیب کارایی بالا را برای یک دوره طولانی تضمین می کند بدون این که نیاز به تمیزکاری پس از مدت کوتاهی داشته باشید.

کاهش زمان پروژه

این روش نظافتی این اجازه را می دهد تا کار دیگری را در حین عملیات تمیزکاری در محل کار انجام دهید. در طول زمان استفاده از واترجت می توان کارهای الکتریکی، جوشکاری یا مکانیکی را به طور همزمان انجام داد. حتی می توانید نقاشی را در حین انجام نظافت واترجت با سرعت بالا انجام دهید.

نظافت صنعتی – روش های مختلف و استفاده از آنها

فعالیت های صنعتی به طور طبیعی بعضی ازپسماندها و ضایعات را تولید می کنند. مهم این است که این ضایعات ناخواسته را تمیز کرده و بزدایید تا به ماشین آلات آسیب نزنند. اغلب پسماندهای صنعتی سمی هستند و می توانند برای محیط زیست مضر باشند.

نظافت صنعتی می تواند با روش های مختلفی انجام شود. این مقاله بر تمیزکاری مبدلهای حرارتی شیمیایی و هیدرواستاتیک تمرکز دارد و همین موضوع را مورد بحث قرار می دهد.

قیمت واترجت

مقرون به صرفه بودن و عدم نیاز به منابع مختلف برای شستشو نه تنها به سلامت محیط لطمه ای وارد نمیکند بلکه از لحاظ هزینه هم صرفه جویی می شود.

واترجت

تمیز کردن با واترجت فشار بالا یک روش شایع و نسبتا ایمن برای حذف آلودگی از سطوح ماشین آلات نسبتا کوچک است. با توجه به قابلیت دستگاه، میزان باقی مانده و نیاز صنعت، کارشناسان موثرترین روش شستشوی آب یا تمیز کردن آب انفجاری را پیشنهاد داده اند. این عملیات را می توان با سرعت و حجم آب مورد استفاده تقسیم بندی کرد.

    • انفجار آب
    • انفجار هیدرولیکی فشار بالا
    • انفجار هیدرولیکی با فشار فوق العاده بالا

جریان آب باعث ایجاد فشار بالا می شود به طوری که آب آلودگی ها را بدون صدمه زدن به دستگاه از بین می برد. اپراتور های استفاده کننده از دستگاه برای کنترل فشار آب آموزش دیده اند تا تمیزکاری بدون آسیب به دستگاه انجام شود.

این تخصص جهت انتخاب مناسب نازل ها برای ریشه کن کردن بقایای سطوح زیرین است. انفجار هیدرولیکی اکثر ضایعات را حذف می کند. با این حال، بسیاری از افراد شکایت می کنند که تأثیرات پس از عملیات نظافت به سرعت از بین می رود.

به این ترتیب می توان ادعا کرد که خرید واترجت یا دستگاه کارواش یک راه مقرون به صرفه برای اطمینان از بهره وری بالا و دوام دستگاه است. این همچنین یک روش آینده دار، موثر و مقرون به صرفه نظافت مبدل های حرارتی است.

فروش واترجت

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید