تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت مجتمع تجاری با جاروبرقی صنعتی

نظافت مجتمع تجاری به کمک جاروبرقی صنعتی

اصولا مجتمع‌های تجاری اماکنی بزرگ با راهروها، پله‌ها و معابر عمومی متعدد هستند. به طور معمول روزانه جمعیت زیادی از یک مجتمع تجاری بازدید می‌کنند. عبور و مرور فراوان افراد در یک محل گرد و غبار و آلودگی‌هایی را با خود به همراه خواهد داشت و البته گاهی نیز بزرگسالان بی‌مبالات یا کودکان سر به هوا مزید بر علت شده و بر حجم آلودگی‌های ایجاد شده می‌افزایند.

اما جهت حفظ جذابیت محیط برای کلیه بازدیدکنندگان لازم است تا نظافت محیط به شکلی جدی مدنظر قرار گیرد. درواقع در یک مجتمع تجاری به عنوان یک مکان عمومی با تردد زیاد به طور قطع نظافت منظم روزانه امری ضروری خواهد بود. در یک مجتمع تجاری با توجه به تنوع بخش‌ها و همچنین آلودگی‌هایی که لازم است مورد نظافت قرار گیرند قطعا راهکارهای نظافتی مختلفی لازم است مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این امر می‌پردازیم.

جاروبرقی صنعتی مجتمع تجاری

نظافت سالن ورودی و راهروها به کمک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع تجاری

در سالن‌های ورودی، راهروها و همچنین سایر لابی‌های مجتمع در طبقات بالاتر ممکن است آلودگی‌های متنوعی شامل زباله‌های درشت، مایعات رنگی مانند قهوه، چای، نوشابه، مواد غذایی چسبنده، گرد و غبار بر روی سطح کف مشاهده شود. در مرحله اول برای حذف آلودگی‌های درشت‌تر و همچنین مایعات و حتی گرد و غبار می‌توانیم از یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع تجاری بهرمند شویم. یک جاروبرقی صنعتی مناسب به راحتی می‌تواند نیاز ما را در این بخش مرتفع نماید.

لازم به ذکر است برای خرید جاروبرقی صنعتی حتما با مشاوران کرشر در شرکت کارن تجارت بهین تماس بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین دستگاه رو به شما معرفی کنند. کمپانی کارچر در زمینه تولید جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع‌های تجاری گزینه‌های مختلفی را ارائه نموده است. از جمله جاروبرقی‌های مناسب برای یک مجتمع تجاری می‌توان به جاروبرقی صنعتی NT 90/2 اشاره کرد.

نظافت مجتمع

این دستگاه یک جاروبرقی صنعتی دو موتوره با یک مخزن زباله ۹۰ لیتری است که برای استفاده در صنایع مختلف و همچنین اماکن عمومی پرتردد گزینه مطلوبی به شمار می‌رود. وجود دو موتور مجزا در این جاروبرقی این امکان را برای اپراتور به وجود می‌آورد تا با استفاده گردشی و متوالی از موتورها بدون نیاز به استراحت دادن به دستگاه ساعات متمادی به صورت پیوسته از آن استفاده نماید و این امر در مجموعه‌های صنعتی یا اماکن عمومی با مساحت زیاد مساله مهمی به شمار می‌رود. جاروبرقی صنعتی NT 90/2 یک جاروبرقی آب و خاک است که علاوه بر جمع‌آوری آلودگی‌های درشت و همچنین گرد و غبار امکان جمع‌آوری آلودگی‌های مایع را نیز دارد. وجود یک فیلتر کارتریجی قدرتمند سبب گردیده است تا این دستگاه در کنار قدرت مکش بالا از قدرت فیلتراسیون مطلوبی نیز برخوردار باشد.

جاروبرقی صنعتی سری t

بدنه جاروبرقی سطلی NT 90/2 کارچر از جنس استیل است که دستگاه را در برابر ضربات احتمالی وارده مقاوم می‌سازد. این جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع‌های تجاری دارای چرخ‌هایی روان و بی‌صدا است که حمل و نقل دستگاه را آسان ساخته و پایداری مناسبی را برای دستگاه ایجاد می‌کند. وجود یک خرطومی تخلیه که در پشت دستگاه تعبیه شده است امکان تخلیه مخزن بزرگ دستگاه را با سهولت فراوان فراهم نموده است. جاروبرقیNT 90/2 کارچر آلمان یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع تجاری بوده و در حین برخورداری از دو موتور مجزا، مخزن بزرگ و قدرت مکش بالا و فیلتراسیون مناسب که در یک محیط صنعتی امری ضروری است از صدای کارکرد پایینی برخوردار است.

در کنار وجود یک جاروبرقی برای نظافت آلودگی‌های بزرگ وجود یک زمین‌شوی صنعتی نیز برای نظافت و شستشوی سطح کف لابی‌ها و راهروها در یک مجتمع تجاری که محلی پر تردد محسوب می‌شود امری ضروری است. برای انتخاب یک زمین‌شوی مناسب لازم است نکات متعددی مد نظر قرار گیرند. برای یک مجتمع تجاری بسته مساحت محیط می‌توانید از زمین‌شوی‌های سرنشین‌دار و یا دستی استفاده نمایید. البته از آنجایی‌که زمین‌شوی‌های سرنشین‌دار از ابعاد بزرگتری نسبت به مدل‌های دستی برخوردار هستند در هنگام خرید یک زمین‌شوی سرنشین‌دار برای یک مجتمع تجاری چند طبقه حتما قبل از هر اقدامی لازم است مطمئن شوید که زمین‌شوی مذکور ابعادی مناسب با آسانسور شما داشته باشد تا امکان جا به جا کردن آن بین طبقات توسط اسانسور مهیا باشد.

جمع کردن آب با جاروبرقی

در هنگام انتخاب بین نمونه‌های دستی و سرنشین‌دار مساحت محیط مساله نسبتا مهمی است نمونه‌های سرنشین‌دار از سرعت و کارآیی بالاتری برخوردار هستند و معمولا برای مساحت‌های بالاتر از ۲۰۰۰ متر زمین‌شوی‌های سرنشین‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر انتخاب بین زمین‌شوی‌های دستی یا سرنشین‌دار لازم است شما بین زمین‌شوی‌های کابلی و باطری‌دار نیز گزینه مناسب را برای مجتمع خود انتخاب نمایید.

کلیه دستگاه‌های سرنشن‌دار توان مورد نیاز خود را از باطری تامین می‌نمایند اما مدل‌های مختلف زمین‌شوی‌های دستی معمولا در هر دو حالت کابلی و باطری‌دار تولید می‌شوند. دستگاه‌های کابلی و باطری‌دار هر یک مزایا و محدودیت‌های خود را دارند. یک دستگاه کابلی از قیمت مناسب‌تری برخوردار است، به علت استفاده از برق مستقیم محدودیتی در مورد شارژ دستگاه وجود نداشته و می‌تواند هر زمان که نیاز باشد و به هر مدت که لازم است عملیات نظافت را به انجام رساند.

علاوه بر آنکه از تهیه گاه به گاه باطری نیز آزاد خواهید بود و در مجموع هزینه نگهداری کمتری برای دستگاه خواهید داشت. در ضمن دستگاه شما به دلیل عدم وجود باطری از وزن کمتری برخوردار است و کار کردن با آن قطعا آسان‌تر خواهد بود. اما در مقابل استفاده از آن در مکان‌های پرتردد کمی دشوار است علاوه بر آنکه به دلیل وجود کابل قدرت مانور دستگاه کمتر می‌شود و لازم است که شما همیشه در نزدیکی دستگاه پریز برق فعال در اختیار داشته باشید.

در مقایسه با یک دستگاه کابلی یک زمین‌شوی دستی باطری‌دار به علت عدم وجود کابل قطعا از قدرت مانور بالاتری برخوردار است اما لازم است هزینه اولیه و همچنین هزینه نگهداری بالاتری را برای آن پرداخت نمایید که در برخی موارد امری غیر ضروری محسوب می‌شود. در نهایت در مورد انتخاب یک زمین‌شوی کابلی یا باطری‌دار پس از در نظر گرفتن تمام نکات و دریافت راهنمایی‌های لازم از کارشناسان مربوطه تصمیم‌گیری بر عهده شما خواهد بود.

نظافت مرکز خرید

نظافت فودکورت به کمک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع تجاری

اگر مجتمع تجاری شما شامل بخشی تحت عنوان فودکورت می‌شود وجود یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع تجاری یاری دهنده شما در نظافت آلودگی‌های محیط خواهد بود. همچنان یک جاروبرقی دو موتوره بزرگ مثل NT 90/2 کارچر با مخزن بزرگ، قدرت مکش بالا و دو موتور مجزا برای شما گزینه مناسبی خواهد بود اما می‌توانید پس از مشاوره با کارشناسان مربوطه از مدل‌های دیگری نیز استفاده نمایید. البته قطعا در صورتی که سطح کف به علت ریختن غذا، نوشیدنی و سایر مواد غذایی چرب و چسبنده شده باشد لازم است که پس از مکش زباله‌های درشت‌تر توسط یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع تجاری سطح کف را توسط یک اسکرابر (زمین‌شوی) مناسب شستشو دهید.

جاروبرقی مجتمع تجاری

نظافت سرویس‌های بهداشتی با مکنده صنعتی

در یک مجتمع تجاری که به شکل مناسب طراحی شده و آسایش مراجعین در طراحی آن مدنظر قرار گرفته است در کنار فروشگاه‌ها و فودکورت‌ها ساخت سرویس‌های بهداشتی نیز قطعا لحاظ شده است. و صد البته لازم است تا این بخش نیز مانند سایر بخش‌های یک مجتمع تجاری مدرن و کامل از نظافت و بهداشت کافی برخوردار باشد. در نظافت سرویس‌های بهداشتی نیز ممکن است با زباله‌هایی با ابعاد گوناگون مواجه باشیم. همچنان برای زباله‌های متوسط و نسبتا درشت استفاده از یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع تجاری پیشنهاد می‌شود.

علاوه بر آنکه لازم است جاروبرقی از نوع آب و خاک باشد تا در مواجهه با محیط سرویس‌های بهداشتی که گاها ممکن است سطح آنها خیس و یا نم‌دار باشد مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود. در کنار تمام مزایایی که برای جاروبرقی‌های صنعتی کارچر شمردیم یک نکته مثبت دیگر در استفاده از جاوربرقی‌های صنعتی کارچر سطلی بودن آنها است این امر سبب می‌شود پس از اتمام کار نظافت محیط، به راحتی بتوانید درب سطل را باز نموده، مخزن را تخلیه کرده و داخل آن را به سادگی شستشو نمایید. شاید برای سرویس‌های بهداشتی به علت محدودیت فضا و کاهش امکان مانور دستگاه لازم باشد از مدل‌های کوچکتر جاروبرقی‌های صنعتی آب و خاک کارچر استفاده نمایید.

جاروبرقی آب و خاک کرشر

من جمله جاروبرقی صنعتی  مدل NT 27/1 کارچر این جاروبرقی یک دستگاه صنعتی با موتور قوی و قدرت مکش بالا است که از یک مخزن به گنجایش ۲۷ لیتر بهره می‌برد. این دستگاه با وجود مخزن ۲۷ لیتری و موتور صنعتی از ابعاد مناسبی برخوردار است و تنها ۷٫۵ کیلوگرم وزن دارد. ابعاد و وزن پاییت دستگاه قدرت مانور آن را بالا برده و این جاروبرقی صنعتی را برای استفاده در محیط‌های نسبتا کوچک و فضای مانور کم مناسب می‌سازد.

جاروبرقی NT 27/1 یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک با فیلتر کارتریجی است. فیلترهای کارتریجی کارچر علاوه بر آنکه خود از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشند با فیلتراسیون قوی و کامل خود از موتور دستگاه نیز حفاظت کرده و طول عمر موتور را به سادگی افزایش می‌دهند. این جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع‌های تجاری در دو مدل با بدنه پلی‌اتیلن و استیل به بازار عرضه شده است که هر دو مدل از مقاومت کافی برای کار در محیط‌های صنعتی برخوردار می‌باشند.

در کنار استفاده از یک جاروبرقی برای نظافت زباله‌های متوسط و نسبتا درشت در محیط، یک اسکرابر کوچک با قدرت مانور بالا که برای محیط‌های کوچک مناسب باشد مانند زمین‌شوی BR 30/4 کارچر برای شستشوی ساده و با کیفیت کف سرویس‌های بهداشتی گزینه‌ای مناسب خواهد بود. این دستگاه در سال ۲۰۱۷ طراحی و به بازار عرضه شده است. این دستگاه با ابعاد بسیار کوچک و قدرت مانور بالا برای استفاده در محیط‌های کوچک و متوسط بسیار مناسب است. همانند سایر زمین‌شوی‌های کارچر این دستگاه توان شستشو و خشک کردن همزمان سطح کف را دارا می‌باشد.

اما در هنگام استفاده از این دستگاه به منظور نظافت عمیق‌تر و بیشتر سطوح مختلف شما می‌توانید با استفاده از یک پیچ بر روی دستگاه تیغه‌های خشک‌کن را بالا آورده و سطح را بدون خشک کردن به طور کامل برس نمایید و در مرحله بعد پس از نظافت کامل سطح مورد نظر آن را خشک نمایید. این دستگاه از امکان شستشو در هر دو حالت رو به جلو و رو به عقب برخوردار است. اسکرابر BR 30/4 کارچر آلمان از برسی با قدرت چرخش بالا (۱۴۵۰ دور در دقیقه) و امکان تعویض آسان بهره می‌برد و قابلیت نظافت تمامی شکاف‌های موجود در سطح و زوایای ۹۰ درجه را دارد. مخزن آب تمیز و آب کثیف دستگاه قابل جدا شدن بوده و دستگاه برای دسترسی کامل به فضای زیرین اثاثیه و مبمان به طور کامل و تا نود درجه خم می‌شود.

نظافت مرکز تجاری

نظافت بخش تاسیسات با جاروبرقی

گاهی در بخش تأسیسات و چیلرها نیز ممکن است نیاز به نظافت وجود داشته باشد برای نظافت این قسمت و پاکسازی محیط از بقایای باقی‌مانده از کار پرسنل تاسیسات، گرد و غبار وارد شده با هوا و یا هر نوع آلودگی دیگر می‌توانید از یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع تجاری مانند مدل NT 90/2، مدل NT 27/1 و یا سایر مدل‌های جاروبرقی مناسب برای محیط‌های صنعتی و تجاری که توسط کمپانی کارچر طراحی و تولید شده است استفاده نمایید.

تمیز کردن مجتمع تجاری

نظافت پارکینگ‌ها با سوییپر صنعتی

پارکینگ‌ها نیز مانند سایر قسمت‌های مجتمع تجاری نیاز به نظافت منظم و برنامه‌ریزی شده دارند. این قسمت نیز مانند لابی‌ها و راهروها از قسمت‌های پر تردد یک مجتمع تجاری محسوب می‌شود. در نظافت پارکینگ‌ها می‌توانید برای جمع‌آوری آلودگی‌ها و زباله‌های متوسط و یا نسبتا درشت از یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مجتمع تجاری استفاده نمایید اما به طور معمول به علت گستردگی فضا و بزرگی مساحت پارکینگ‌ها پیشنهاد ما به شما استفاده از یک جاروب شهری یا اصطلاحا سوییپر خواهد بود.

این دستگاه‌ها برای جاروب فضاهای بزرگ مناسب هستند و به سادگی مانند یک جاروی پر سرعت زباله‌های درشت را به همراه گرد و غبار برای شما جمع‌آوری می‌نمایند. افزایش سهولت و سرعت کار در هنگام استفاده از این دستگاه‌ها بهره‌وری نیروی کار شما را افزایش داده و موجب کاهش خستگی اپراتور و همچنین کاهش ساعت مورد نیاز شده و در عین حال کیفیت نظافت را افزایش خواهد داد. برای استفاده در پارکینگ و محوطه بیرونی مجتمع تجاری شما بسته به شرایط و مساحت می‌توانید از یک سوییپر سرنشین‌دار و یا دستی استفاده نمایید.

سوییپر صنعتی مدل KM 75/40 کارچر یک مدل سوییپر دستی همراه با موتور جلوبرنده اتوماتیک است که می‌تواند گزینه مناسبی برای نظافت پارکینگ مجتمع‌های تجاری باشد. این دستگاه از کارآیی حدود ۳۴۰۰ مترمربع در ساعت برخوردار است عرض برس مرکزی آن ۵۵۰ میلی‌متر و عرض برس کناری آن ۷۵۰ میلی‌متر است. حجم مخزن زباله آن ۴۰ لیتر و سرعت حرکت آن ۴٫۵ کیلومتر در ساعت است. مساحت فیلتر ۱.۸ مترمربعی این دستگاه قابلیت فیلترینگ بسیار مناسبی ایجاد کرده است و به وسیله یک اهرم مخصوص و به صورت مکانیکی قابل نظافت می‌باشد. برای دریافت راهنمایی بیشتر جهت انتخاب و خرید دستگاه‌های مورد نیاز برای نظافت یک مجتمع تجاری می‌توانید از مشاوره کارشناسان ما با شماره تماس ۵۴۰۹۱-۰۲۱ بهره‌مند شوید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic با عملکرد بسیار عالی  و وزن سبک از جمله جاروهای صنعتی سبک و بسیار پر کاربرد است که کارچر تولید کرده و بسیار مقرون به صرفه است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 50/1 Tact

جاروبرقی صنعتی مدل NT 50/1 TACT  کارچر با مخزن ۵۰ لیتری و موتور ۱۳۸۰ واتی و همچنین سیستم TACT، برای نظافت محیط های صنعتی مناسب می باشد.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 45/1 Tact

جاروبرقی صنعتی NT 45/1 tact کارچر با قدرت موتور ۱۳۸۰ واتی و ظرفیت ۴۵ لیتری مخزن از جاروبرقی های صنعتی آب و خاک کارچر آلمان محسوب می شود.

جاروبرقی سطلی صنعتی کارچر مدل NT 48/1

مدل NT 48/1 جاروی آب و خاک، فوق‌العاده قدرتمند است. این جارو ویژگی‌های ارگونومیک خاصی دارد که برای نیازهای خاص خدمات ساختمانی، بخش خودرو و تجاری طراحی و ساخته شده است. مدل NT 48/1 مخزن ۴۸ لیتری دارد. این دستگاه مجهز به یک کابل یکپارچه و همچنین فضایی برای نگهداری لوازم جانبی است.

جاروبرقی سطلی صنعتی کارچر مدل NT 27/1 بدنه فایبرگلاس

مدل NT 27/1 توان مکش آلودگی‌های تر و خشک را دارد و برای استفاده در انواع محیط‌های تجاری قابل استفاده است.

به لطف دارا بودن ابعاد کوچک و وزن سبک، حمل این محصول به‌سادگی، امکان پذیر است.

این جاروبرقی مخزن ۲۷ لیتری و موتوری با قدرت ۱۳۸۰ وات دارد که نظافت را به کار آسانی بدل می‌کند.

 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید