تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایا و امکانات جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی از یک پمپ هوا و پنکه سانتریفیوژی برای ایجاد خلأ نسبی جهت مکش گرد و غبار از سطوح مختلف و جمع کردن آنها در یک مخزن استفاده می‌کند. همانطور که از نام جاروبرقی صنعتی پیداست دستگاه‌هایی هستند که برای تمیز کردن سطوح بزرگ و تجاری استفاده می‌شوند.

مزیت اصلی جاروبرقی صنعتی، انجام امور نظافتی به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان و رسیدن به نتیجه مطلوب است. بدون شک داشتن محیط کاری عاری از گرد و غبار، آلودگی و مواد آلرژی زا بسیار مهم است. این موضوع نه تنها از حیث تمیزی و زیبایی ساختمان بلکه از جهات بهداشتی و ایمنی محیط نیز بسیار حائز اهمیت است.

یک محیط آلوده و کثیف منجر به بروز بیماری و مشکلات در حوزه سلامت می‌شود که در نهایت به ایجاد ضرر و زیان در فعالیت تجاری منجر می‌شود. بنابراین سرمایه‌گذاری برای خرید جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی مناسب برای کارآفرینان و صاحبان تجارت امری بسیار مهم است. در ابتدا خرید اینگونه جاروبرقی‌ها ممکن است پرهزینه به نظر برسد، اما در صورت استفاده درست و بهینه به نفع اقتصادی شرکت منجر می‌شود.

جاروبرقی مجتمع تجاری
در ادامه برخی از مزایای جاروبرقی‌های صنعتی را بررسی خواهیم کرد.

مقرون به صرفه بودن جاروبرقی صنعتی

خرید یک جاروبرقی صنعتی ممکن است بسیار پر هزینه به نظر برسد اما با در نظر گرفتن عمر طولانی و کاربری‌های مفید دستگاه، خرید آن برای هر شرکت بسیار ضروری است. با استفاده از جاروبرقی‌های صنعتی، نظافت در زمان بسیار کوتاه‌تر انجام گرفته و کارایی نیروهای کار نیز به صورت چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. هر کدام از این جاروبرقی‌ها بر اساس امکانات، قیمت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری آنها با دستگاه‌های مشابه مقایسه می‌شود.

صرفه‌جویی در زمان با استفاده از جاروبرقی صنعتی

با استفاده از جاروبرقی صنعتی فعالیت بسیار زمان بر نظافت، به یک کار ساده و سریع بدل می‌شود. اندازه و امکانات این جاروبرقی‌های صنعتی باعث می‌شود که صرفه‌جویی در زمان، انرژی و نیروی انسانی تا حد بسیار چشمگیری در این فعالیت روزمره ایجاد شود.

تأثیرات زیست محیطی

در ساخت بهترین جاروبرقی‌های صنعتی، از مکانیزم‌هایی برای جمع آوری گرد و خاک، مایعات، آلودگی‌ها و دیگر مواد آلرژی‌زا از سطوح، رعایت می‌شود. این تجهیزات باعث ایجاد و نگهداری محیطی تمیز و بهداشتی می‌شوند. این موضوع در نهایت به افزایش میزان سلامت و رشد بهتر فعالیت‌های تجاری منجر می‌شود.

نظافت بهینه

با قدرت بالای موتور این جاروبرقی‌های صنعتی و جدیدترین فناوری‌های استفاده شده در آنها، نظافت انواع سطوح بسیار کارآمد و بهینه انجام  شده که منجر به صرفه جویی در هزینه و زمان می‌شود.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید