تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تاریخچه اسکرابر

تاریخچه اسکرابر

اولین استفاده از دستگاه‌های اسکرابر، به بیش از ۱۰۰ سال پیش برمی‌گردد. اسکرابر برای اولین بار در اوایل قرن ۲۰ میلادی و برای جلوگیری از خسته کننده بودن نظافت طراحی و ساخته شده است. سپس در سال ۱۹۳۰ برای نظافت انواع سطوح مرطوب نیز مورد استفاده قرار گرفت که در دهه ۵۰ میلادی عملکرد مکش نیز به دستگاه اضافه شد. یک نقطه‌ عطف دیگر در سال ۱۹۸۶ و تولید اولین دستگاه سرنشین دار با برس غلتکی، قدرت مکش و جارو یک مرحله‌ای بود که باعث بهبود عملکرد نظافت می‌شد.

همگام با نیاز مشتری

از آن زمان، تصور نظافت سطوح بدون استفاده از دستگاه‌های اسکرابر کار دشواری بوده و نیازهای مشتریان جدید دائم در مدل‌های جدید تغییر ایجاد کرد. برخی از این تغییرات مانند:

  • امکان استفاده از تکنولوژی دیسک یا غلتک با توجه به شرایط سطوح کف
  • ساخت دستگاه‌هایی مناسب محیط‌های کوچک و به هم ریخته
  • اضاف کردن حالت‌هایی جدید برای کارآیی و انعطاف بهتر و بیشتر
  • رعایت هر چه بیشتر مسائل زیست محیطی برای حفظ و بقای محیط زیست
  • برای بهبود طراحی ارگونومیک دستگاه

رول غلتکی یا دیسک؟

دستگاه‌‌های اسکرابر از سال ۱۹۵۰ برای نظافت سطوح سخت و منعطف در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گرفته است. فناوری تک دیسک آزمایش و اثبات شده، نتایج خوبی را تضمین می‌کند. فناوری غلتکی به ندرت تأثیر دارد.

تمامی این موارد در سال ۱۹۸۶ تغییر کرد، زمانی که متخصصان نظافتی Kärcher که تا آن زمان به دلیل فناوری فشار بالا و مکش ساخته شده بود، یک دستگاه سرنشین‌دار به همراه برس غلتکی روانه بازار کردند. شرکت به این نیاز به صورت منطقه‌ای، پاسخ داد: در آسیا، جنوب اروپا و آمریکا شاهد استفاده از سطوح نرم هستیم و برای نظافت این گونه سطوح، استفاده از تکنولوژی دیسک انتخاب بهتری است.

در شمال و مرکز اروپا، بیشتر از سطوح کف که ساختار محکمتر و منسجمتری دارند، مانند سطوح کاشی شده یا سطوح سنگی استفاده می‌شود. صرف نظر از وضعیت کف، برس‌های غلتکی عملکرد بهتری در نظافت سطوح با آلودگی بیشتر را داشته و نتیجه بهتری خواهد داشت.

برس‌های غلتکی بیشترین فشار تماس روی سطح کار را دارند. زیرا سطح تماس برس روی زمین کمتر بوده و دورهای سریع‌تری نسبت به برس‌های دیسکی با ابعاد بزرگتر را برای دستگاه امکان پذیر می‌کنند.

تاریخچه اسکرابر

استراتژی انتخاب شده

افزایش هزینه و بالا رفتن انتظارات مشتری باعث شده تا بخش نظافت مجبور به حل این چالش‌ها شود. یکی از راه‌حل‌های عبور از این بحران، بالا بردن تنوع دستگاه‌ها و امکان خرید دستگاهی با هزینه‌هایی پایین‌تر‌ و تنوع بیشتر بوده است.

از آغاز سال ۲۰۰۰، استراتژی شرکت شامل استفاده حداکثری از قطعات جدید و امکان کاهش قابل توجهی در هزینه تولید و توسعه بوده و ارزش اصلی در توسعه مدل‌های جدید دستگاه‌ها است.

در این استراتژی، میزانی از شخصی سازی که با معرفی مدل‌های مختلف کارآمد و مقرون به صرفه امکان پذیر نبوده هم ممکن می‌شود. برای مثال در بسیاری از حالت‌های دستگاه‌های جدید، کاربر می‌تواند با توجه به شرایط کف، سطح و درجه کثیفی آن محیط را نظافت کند.

برس غلتکی یا دیسکی، باتری یا کابل، داشتن یا نداشتن پوشش محافظ، چرخ‌های باریک یا پهن، این فهرست می‌تواند مانند خرید خودرو جزییات گسترده‌ای داشته باشد.

مواردی مانند توزیع کننده خودکار مواد شوینده، یا داشتن سیستمی برای تنظیم پروفایل‌های مختلف کاربری، برای کاربرانی که از دستگاه‌ها استفاده می‌کنند، در دسته‌بندی لوازم جانبی خلاقانه قرار می‌گیرد.

اهمیت به محیط زیست

بسته به کشور و محیطی که در آن دستگاه استفاده می‌شود، مسئله اکولوژی اهمیت پیدا می‌کند. شرکت کرشر، حالت متناسب با محیط زیست را برای کاربران حرفه‌ای خود امکان پذیر کرده است. بسیاری از دستگاه‌های اسکرابر مجهز به این سیستم سازگار با محیط زیست هستند که امکان ذخیره و استفاده کمتر از انرژی را برای کاربر ممکن می‌سازد.

در این حالت، قدرت کم فن، استفاده کمتر از مواد شوینده، چرخش کمتر برس را اعمال کرده که در نتیجه تمامی این موارد دستگاه طولانی‌تر، آرام‌تر و با استفاده کمتر انرژی به کار گرفته می‌شود. با استفاده از این حالت و تنها با فشردن یک دکمه، تا 50% در مصرف برق و آب صرفه‌جویی شده و شاهد نتیجه شگفت انگیزی خواهیم بود.

استفاده در هر فضا و هر مکان

اگرچه شرکت کرشر در سال ۱۹۹۶ یک ربات تمیزکننده را روانه بازار و آن را در فرودگاه‌های مختلف آزمایش کرد، اما استفاده گسترده از راه‌حل‌های نیمه یا کاملا خودکار هنوز مانند یک رویا به نظر می‌رسد. در واقع، ماشین‌های موجود در بازار بیشتر برای مناطق بزرگ طراحی شده‌ و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

برخی از مدل‌های اولیه اسکرابرها و کاربرد آنها:

  • اسکرابر مدل BR 450 به کاربر اجازه می‌دهد تا تکنولوژی مناسب برای نظافت کف و تمیز کردن آلودگی‌ها با دستگاه‌های اسکرابر را امکان پذیر کند.
  • در سال ۱۹۹۵ دستگاه اسکرابر مدل BS 350 روانه بازار شد، کوچکترین دستگاه اسکرابر در جهان بود. در این دستگاه به جای استفاده از برس غلتکی از پارچه استفاده می‌شده است.
  • در سال ۱۹۹۶، شرکت کرشر دستگاه BR 700 را تست کرد و به فرودگاه‌های متعددی فرستاد.
  • دستگاه BR Trike در سال ۱۹۹۸ ساخته شد و نظافت را به فعالیتی هیجان انگیز تبدیل کرد.
  • در سال ۲۰۱۳، دستگاه BR 35/12 اولین دستگاه اسکرابری بود که طراحی فرمون آن خلاقانه و برای ایجاد قدرت مانور بالا طراحی شده بود.
  • دستگاه‌های مدرن اسکرابر مااند مدل B 200 R، برای کاربری‌های خاص طراحی و تولید شده است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید