تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی خشک و تر Kärcher آلمان

جاروبرقی-خشک-و-تر

جاروبرقی خشک و تر

دسته‌بندی جاروبرقی خشک و تر از انواع جاروبرقی صنعتی به حساب می‌آید. این دستگاه برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به جمع‌آوری آلودگی‌های مرطوب و خشک را دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نوشتار زیر قصد داریم شما را با انواع مکنده خشک و تر (جاروبرقی آب و خاک) کمپانی کرشر آلمان آشنا کنیم.

جاروبرقی خشک و تر سه موتوره کلاس استاندارد

مکنده مدل NT 70/3 کارچر آلمان از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال ساخته شده است. از ویژگی‌های ممتاز دستگاه NT 70/3 کرشر، می‌توان به شاسی قدرتمند، مقاوم، چرخ‌های روان، بی صدا، موتور پرقدرت و کم صدا اشاره کرد. خرطومی این دستگاه وکیوم صنعتی، ۴ متر است. همچنین سه موتور دستگاه NT 70/3 قادر به فعالیت به شکل جداگانه نیز می‌باشد.

جاروبرقی تر و خشک

جاروبرقی خشک و تر مدل NT 90/2

این دستگاه جاروبرقی صنعتی دارای مخزنی به گنجایش ۹۰ لیتر و بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ است. همگی این ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول برای استفاده در محیط‌های صنعتی دستگاهی ایده آل محسوب شود. ضمن اینکه فیلتر جارو برقی آب و خاک مدل NT 90/2 نیز از نوع کارتریجی است.
جاروبرقی خشک و تر کارچر

جاروبرقی خشک و تر مدل ۳۸/۱

جنس بدنه دستگاه مکنده صنعتی ۳۸/۱، تمام استیل است. سرویس و نگهداری دستگاه جارو برقی صنعتی مدل NT 38/1، بسیار ساده و کم هزینه می‌باشد. فیلتر کارتریجی این وکیوم صنعتی قدرت مکش بالا و ثابت این دستگاه را ضمانت می‌کند.
جاروبرقی صنعتی خشک و تر

مکنده خشک و تر مدل NT 20/1

دستگاه جاروبرقی خشک و تر NT 20/1 کرشر چرخ‌هایی کاملا روان و بی صدا دارد. همچنین بدنه استیل این جاروبرقی صنعتی آن را برای استفاده در محیط‌های صنعتی مناسب کرده است. این جارو برقی صنعتی نیز دارای فیلتر کارتریجی است.
مکنده خشک و تر

مکنده خشک و تر صنعتی مدل NT 45/1 Tact

مخزن دستگاه مکنده آب و خاک کارچر ظرفیت ۴۵ لیتری دارد. این سری از مکنده‌های کارچر بسیار کم صدا هستند. همچنین این محصول کارچر از سیستم تمیزکننده خودکار فیلتر (Tact) بهره می‌برد. این سیستم امکان مکش پیوسته و پر قدرت موتور دستگاه را امکان پذیر می‌کند. فیلتر این جاروبرقی خشک و تر از نوع کارترجی است. این وکیوم صنعتی برای محیط‌های پر از گرد و خاک مناسب بوده و برای نظافت صنعتی قدرت بالایی دارد.

جاروبرقی تر و خشک

مکنده خشک و تر مدل  NT 35/1 AP

دستگاه مکنده صنعتی مدل NT 35/1 AP دارای حجم مخزن زباله ۳۵ لیتری است. سیستم تمیزکننده نیمه خودکار فیلتر (AP)، قدرت مکش بالا و پیوسته را برای این جارو برقی تضمین می‌کند. طراحی این محصول به گونه‌ای است که برای نصب نازل‌ها و جمع آوری سیم فضایی در پشت دستگاه تعبیه شده است. فیلتر این جاروبرقی خشک و تر نیز از نوع کارتریجی است.
وکیوم خشک و تر

جاروبرقی خشک و تر دائم کار مدل IV 100/75  کارچر

دستگاه جاروبرقی صنعتی مدل IV 100/75 دارای موتور توربینی است که قابلیت فعالیت ۲۴ ساعته و سه شیفت را دارد. کلاس IVC جارو برقی‌های کرشر به همراه انواع نازل‌ها و لوازم جانبی اختصاصی به منظور پاسخگویی به نیازهای اختصاصی صنایع سنگین طراحی و تولید می‌شود. توان موتور این دستگاه ۷.۵ کیلووات است.
جاروبرقی خشک و تر آلمانی

جاروبرقی خشک و تر دائم کار مدل IV 100/55 کارچر

این مدل جاروبرقی نیز به منظور کار مداوم و ۲۴ ساعته طراحی و ساخته شده و مانند سایر جاروبرقی‌های کلاس IVC به منظور فعالیت در کارخانجات صنعتی سنگین ایده آل است. توان مصرفی موتور این دستگاه جاروبرقی خشک و تر ۵.۵ کیلووات بوده و همچنین بدنه و لوازم جانبی این سری مکنده‌ صنعتی Kärcher آلمان از نوع آنتی استاتیک است.
مکنده تر و خشک

جاروبرقی خشک و تر دائم کار مدل IV 100/40 کارچر

دستگاه جاروبرقی IV 100/40 کرشر آلمان نیز دارای مخزنی با ظرفیت ۱۰۰ لیتر و موتوری با قدرت ۴ کیلو وات می‌باشد. دستگاه مدل IVC 100/40 همانند سایر مکنده‌های سری IVC، قابلیت دمندگی باد را دارد. به عبارت دیگر علاوه بر مکنده به عنوان دمنده نیز می‌توان از دستگاه استفاده کرد. موتور توربینی این دستگاه مکنده جزو قابل اعتمادترین موتورهای کارچر آلمان بوده که برای فعالیت ۲۴ ساعته انتخاب ایده‌آلی است.

جارو برقی خشک و تر

مکنده خشک و تر دائم کار مدل IV 60/30 کارچر

دستگاه مکنده کارچر مدل IV 60/30 دارای موتور توربینی بوده که توانایی کارکردن ۲۴ ساعته را دارا است. همچنین فیلتر این محصول از نوع M می‌باشد. تکان دهنده دستی فیلتر به کار رفته بر روی این دستگاه وکیوم صنعتی، عمر فیلتر دستگاه را بالا برده و هزینه‌های نگهداری آن را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد.
جاروبرقی خشک و تر دائم کار

مکنده خشک و تر مدل IV 60/36-3  کارچر

محصول مکنده صنعتی کارچر مدل IV 60/36-3 دارای سه موتور AC بوده و توان کارکردن سه ساعت بدون وقفه را دارد. توان موتور جاروبرقی خشک و تر مدل IV 60/36-3 نیز ۳.۶ کیلووات است. برای نگهداری نازل‌ها، فضایی بر روی دستگاه‌های سری IVC طراهی و تعبیه شده است. کلیه وکیوم‌های سری IVC کمپانی Kärcher دارای امکان حالت چرخش معکوس موتور برای تبدیل شدن به موتور دمنده را دارا هستند.
جاروبرقی خشک و تر سه موتوره

مکنده خشک و تر مدل IV 60/24-2 کارچر

محصول مدل IV 60/24-2 کارچر دارای ۲ موتور AC است که توان کار کردن ۳ ساعت مداوم و بدون وقفه را دارد. توان موتورهای مکنده صنعتی دو موتوره نیز ۲.۴ کیلووات است. همچنین بدنه این دستگاه وکیوم قدرتمند نیز مانند سایر محصولات سری IVC، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.
جاربورقی خشک و تر دو موتوره

جاروبرقی خشک و تر کلاس ضد انفجار

در ادامه به دو نوع مدل این کلاس محصول اشاره می‌شود.

جاروبرقی خشک و تر ضد انفجار مدل  IVC 60/30 AP M Z22

دستگاه جاروبرقی کارچر مدل IVC 60-30 Ap M Z22 برای استفاده در محیط‌های مستعد انفجار طراحی و ساخته شده‌اند. این محصول برای دو منطقه مستعد Z22 و Z22+H مناسب است. توان موتور محصول ۳ کیلووات بوده و همچنین این مکنده صنعتی دارای سیستم تمیز کننده فیلتر نیمه خودکار (AP) است. فیلتر این دستگاه نیز از نوع M می‌باشد.
مکنده پرقدرت آب و خاک

جاروبرقی خشک و تر ضد انفجار مدل IVC 60/12-1 EC H Z22

جاروبرقی صنعتی مدل IVC 60/12-1 EC H Z22 کارچر آلمان نیز به منظور استفاده در محیط های مستعد انفجار طراحی و ساخته شده است. این محصول کارچر برای دو منطقه مستعد Z22 و Z22+H مناسب بوده و توان موتور وکیوم صنعتی مدل IVC 60-12-1 نیز ۲.۴ KW می‌باشد. همچنین فیلتر این دستگاه جاروبرقی خشک و تر نیز از نوع H بوده و همچنین دستگاه نیز دارای بدنه آنتی استاتیک است.
جاروبرقی خشک و تر KARCHER
مطالب مرتبط

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید