تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایای اسکرابرهای دستی کرشر

مزایای اسکرابر دستی

کرشر تولیدکننده انواع مختلف اسکرابر برای نیازها و محیط‌های متفاوت می‌باشد. یک مدل از این اسکرابرها، اسکرابرهای دستی می‌باشد که برای نظافت محیط‌های کوچکتر مناسب است. شما به وسیله این اسکرابر دستی می‌توانید در کمترین زمان تمام قسمت‌های محیط خود را شستشو و خشک کنید. به دلیل ابعاد کوچک این دستگاه، کار با آن بسیار راحت‌تر بوده و جابجایی آن بدون هیچ زحمتی انجام می‌شود. در ادامه با چند مورد بارز از مزایای این دستگاه اسکرابر دستی آشنا می‌شوید.

مزایای اسکرابر دستی

بدون شک اسکرابر دستی کرشر مزایای بسیار زیادی دارد. کارایی بیشتر، کیفیت بالاتر انجام امور نظافتی، نیاز کمتر به نیروی انسانی و مصرف انرژی کمتر بخشی از این مزایای این دستگاه‌ها به حساب می‌آیند. اما یکی از معدود مواردی که به عنوان نقطه ضعف این دستگاه‌ها همچنان باقی است، محدودیت قدرت مانور اسکرابر و عدم توانایی زمین‌شوی‌ها در شستشوی کنار دیوارها و کنج‌ها می‌باشد. که البته کرشر آلمان این محدودیت را با ارائه دستگاه اسکرابر مدل BR 35/12 C و اسکرابر مدل BR 30/4 C که دارای قدرت مانور بی‌نظیر بوده، از میان برده است.

اسکرابری با قدرت مانور بی‌نظیر

در جهت رفع محدودیت قدرت مانور کم اسکرابرها، کرشر آلمان اسکرابر مدل BR 35/12 C را طراحی و تولید کرده است. برس و تیغه خشک‌کن این زمین‌شوی، قابلیت چرخش تا ۲۰۰ درجه به سمت چپ و راست را دارند. که همین ویژگی این زمین‌شوی را برای شستشوی محیط‌هایی که دارای موانع زیادی می‌باشند ایده‌آل ساخته است.

کف‌شوی صنعتی با وزن کم

کرشر آلمان همواره سعی در ارائه دستگاه‌هایی با کمترین وزن را دارد. از همین روی اقدام به طراحی و تولید مواد بسیار سبک برای دستگاه‌های خود می‌کند. دستگاه زمین‌شوی مدل BR 35/12 C نیز با استفاده از همین متریال و با وزن حداقلی طراحی و ساخته شده است.

اسکرابر کارچر BR35/12

باتری لیتیومی زمین‌شوی صنعتی مدل BR 35/12

یکی دیگر از مزایای اسکرابر دستی کرشر این است که این دستگاه تنها زمین‌شوی دارای باتری لیتیوم یون می‌باشد. این باتری‌ها در مقایسه با باطری‌های معمولی دارای ۱۰ برابر وزن کمتر، ۸ برابر زمان شارژ کمتر، قابلیت شارژ ناقص و حداقل ۳ برابر طول عمر بیشتر می‌باشد.

اسکرابر هتلی

زمین‌شوی صنعتی مدل BR 30/4 C کرشر

این کف‌شوی صنعتی دارای ابعاد کوچک و قدرت مانور بی‌نظیری بوده که برای استفاده در محیط‌های نسبتا کوچک ایده‌آل است. این دستگاه که به شکل ایستاده طراحی شده، قابلیت خم شدن تا ۹۰ درجه را به منظور دسترسی کامل برس به قسمت‌های زیرین انواع مبلمان و میزها را دارا می‌باشد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Ep

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Ep به منظور استفاده در محیط‌های صنعتی، تجاری، عمومی، دفاتر کار، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها مناسب می‌باشند.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 35/12 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 35/12 C Bp دارای قدرت مانور بینظیری می‌باشد که آن را از تمام اسکرابرهای جهان متمایز ساخته است. باطری لیتیوم یون به کار رفته در این زمین‌شوی صنعتی نیز کارایی این محصول را بسیار بالا برده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید