تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کرشر آلمان

کرشر آلمان

کرشر (کارچر) بزرگترین کمپانی تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان می‌باشد که در سال ۱۹۳۵ توسط آلفرد کرشر در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. این کمپانی سالها است که به عنوان رهبر جهانی این صنعت مطرح است. با هر معیاری که قصد مقایسه این شرکت را با سایر رقبای خود داشته باشید، با تفاوتی قابل توجه مواجه خواهید شد. این کمپانی با فروش بیش از ۲/۲۲ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۵، رکورد فروش این صنعت را جابجا کرد.

جالب است بدانید، شرکت دوم این صنعت در همان سال کمتر از نصف این مقدار فروش داشته است. به لحاظ جایگاه برند، کرشر آلمان دارای جایگاه ۶۰ در بین ۱۰۰ برند برتر آلمانی است که با توجه به زمینه کاری خاص این کمپانی جایگاه فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید. این در حالی است که هیچ یک از کمپانی‌های رقیب جایگاهی حتی نزدیک به کرشر را تجربه نکرده‌اند. این کمپانی در زمینه تولید انواع مختلف دستگاه‌های نظافتی فعال می‌باشد. به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از این دستگاه‌ها بر روی عکس آن کلیک کنید.

بخارشوی صنعتی

بخارشوی صنعتی

واترجت

واترجت صنعتی

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

اسکرابر

اسکرابر|زمین شوی صنعتی

کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک

پله برقی شوی

پله برقی شوی کرشر

فرش و مبل شوی کرشر

فرش شوی موکت شوی و مبل شوی کارچر

سوییپر

سوییپر

افتخارات بین المللی کرشر

کمپانی کرشر آلمان با دریافت بیش از ۱۰۰ جایزه  از ۳۵ مؤسسه بین‌المللی به پرافتخارترین برند این صنعت در جهان تبدیل شده است.

جایزه طراحی Red Dot Award سال 2021

دو مدل دستگاه کرشر، کف شوی شارژی FC7 و کارواش K Mini به دلیل طراحی عالی خود مورد تجلیل قرار گرفته و جایزه محبوب طراحی Red Dot را دریافت کرده‌اند. این جایزه که در سال ۱۹۵۵ آغاز شد، یکی از شناخته شده‌ترین مسابقات طراحی در جهان است و از شهرت بالایی فراتر از محافل تخصصی برخوردار است.

اهدا جایزه طراحی آلمانی سال 2020

پنج محصول Kärcher به دلیل طراحی خارق‌العاده خود موفق به دریافت جایزه طراحی ۲۰۲۰ آلمان شدند. این جایزه بین‌المللی توسط شورای طراحی آلمان ارائه می‌شود و هدف آن کشف و پاداش دادن به روندهای منحصر به فرد طراحی است.

جایزه طراحی iF 2018

چهار محصول Kärcher مفتخر به دریافت جایزه iF Design Award 2018 شدند که به عنوان یکی از معتبرترین جوایز طراحی در سراسر جهان به حساب می‌آید. با این حال، رقابت استثنایی بود: هیئت داوران باید مهر کیفیت مطلوب را در میان ۶۴۰۰ شرکت از ۵۴ کشور اهدا می‌کردند.
این محصولات کرشر مفتخر به دریافت این جایزه شدند:
۱. کف شوی مدل FC5
۲. هواکش مدل KA5
۳. جاروبرقی آب و خاک سری NT Tact
۴. جاروبرقی سری SB

جایزه CMS Purus Innovation Award 2017

کمپانی کرشر جایزه نوآوری Purus را برای تفنگ آبپاش جدید خود برای واترجت فشارقوی EASY!Force Advanced در نمایشگاه تجاری CMS 2017 که در برلین برگزار شد، دریافت کرد و توانست در رده این تجهیزات در رقابت “راه حل نوآورانه” دو فینالیست دیگر را شکست دهد.

جایزه نمایشگاه INTERCLEAN آمستردام سال 2016

شرکت کرشر به دلیل معرفی و تولید نسل جدیدی از موکت شوی‌های صنعتی در نمایشگاه INTERCLEAN آمستردام در سال ۲۰۱۶ جایزه دریافت نموده است.

فعالیت‌های فرهنگی کرشر آلمان

این شرکت همواره به مسئولیت‌های فرهنگی به عهده گرفته خود متعهد است، از آن جمله مشارکت فعال با مؤسسات حفظ محیط زیست برای نگهداری و حفظ منابـع آب در محیط زیست، نظافت حرفه‌ای بیش از ۸۰ مکان تاریخی و فرهنگی در بیش از ۲۰ کشور دنیا، فعالیت چشمگیر در امداد رسانی و رسانـدن آب شـرب بـه وسیـله دستگاه‌های تصفیه آب ساخت این کمپانی به آسیب دیدگان در بلایای طبیعی نظیر سیل و سونامی می‌باشد. این کمپانی همواره با در نظر گفتن مصرف انرژی به عنوان عاملی حیاتی، سعی در طراحی و تولید محصولاتی با کمترین میزان مصرف انرژی را دارد.

محبوبیت کرشر

محبوبیت این برند در میان مردم جهان به خصوص قاره اروپا به اندازه‌ای است که کلمه کرشر مترادف فعل نظافت کردن وارد مکالمات روزمره مردم شده است و ۷ دیکشنری معتبر دنیا کلمه را مترادف فعل نظافت کردن معرفی نموده‌اند.

توان تولید، کیفیت و تنوع محصولات

کرشر آلمان با دارا بودن ۲۱ کارخانه در ۱۸ کشور دنیا (آلمان، ایتالیا، فرانسه، برزیــل، آمریــکا، لهستـان، چک، چین، ترکیه، اسلوونی، اسلواکی، رومانی، لیتوانی و لیختن اشتاین) بیش از ۳۸۰۰ نوع کالای مختلف تولید می‌کند. این کمپانی دارای بیش از ۱۱۰۰۰ نفر نیروی کار بوده، که بیش از۲۰۰۰ نفـر از آنهـا در بخش تحقیـق و توسعه فعالیـت دارنـد.

مدیریت در کمپانی کرشر

این کمپانی بین‌المللی برای مدیریت بهتر فروش و خدمات پس از فروش خود در مناطق مختلف دنیا اقدام به احداث بیش از ۱۷ دفتر مرکزی در کشورهای هدف نموده است. مدیریت کشورهای منطقـه خاورمیانه از طریق دفتر مستقر در شهر دوبی انجام می‌گیرد و شرکت کــارن تجـارت نماینـده کرشر آلمان در ایران می‌باشد.

کارن تجارت بهین

شرکت کارن تجارت با توجـه به مسئولیـت خود به عنـوان نماینـده رسمــی کرشر در ایران با اتکا بر دانش و تخصص کارشناسان خود به ارائه بهترین راه حل‌های نظافتی بر پایه محصولات با کیفیت  Kärcher می پردازد. کارن تجارت با ارائـه آموزش و خدمـات پـس از فروش حرفــه‌ای ایـــن اطمینــان خــاطر را بــرای مصــــرف کننــدگان این محصولات فـــراهم می‌کند کــه کرشر و کارن همواره در کنارشان خواهند بود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید