تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارواش دستی و انواع آن

کارواش دستی

کارواش دستی چیست؟

دستگاه های کارواش که عموما برای شستشوی بدنه ماشین‌ها از آنها استفاده می‌شود در دو نوع کارواش دستی و اتوماتیک وجود دارند.

کارواش دستی به کارواش قابل‌حمل و کوچکی گفته می‌شود که بنابر مصرف خانگی یا صنعتی آن فشار پاشش آب در آن متغیر است. به دلیل قابل‌حمل بودن آن کاربرد آن نیز افزایش می‌یابد و میتوان برای شستشوی انواع مختلف سطوح حتی سطوح سخت و غیرقابل‌دسترس از آن استفاده کرد.

متخصصین شرکت کارچر برای طراحی و تولید دستگاه‌های کارواش دستی علاوه بر ظرافت و زیبایی و قدرت سبکی و کاربری آسان را نیز در نظر گرفته‌اند تا کار طولانی مدت با آن به راحتی امکان‌پذیر باشد.

کارواش دستی خانگی

کارواش دستی صنعتی

دسته‌بندی‌های کارواش دستی

کارواش‌های دستی کارچر در انواع مختلفی تولید شده‌اند تا برای هر نوع کاربرد و هر نوع سلیقه‌ای قابل استفاده باشند.

کارواش خانگی، کارواش صنعتی، کارواش آب سرد، کارواش آب گرم و کارواش بنزینی از دسته‌بندی‌های کارواش دستی می‌باشند که هریک بنابر نیاز مشتری و محیط نیازهای خاصی را برطرف می‌نمایند.

کارواش‌خانگی و صنعتی همانطور که از اسمشان پیداست برای مصارف خانگی و برای مصارف صنعتی و در کارخانجات قابل استفاده هستند. تفاوت آنها در قدرت میزان پاشش آب است.

کارواش آب سرد و کارواش آب گرم نیز با کاربرد متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. اگر در محیط شستشو بیشتر لکه‌های چربی، روغن، گریس و از این قبیل آلودگی‌ها وجود داشته باشد کارواش آب گرم توصیه می‌شود در غیر این صورت با کارواش آب سرد نیز می‌توان آلودگی‌ها را شست و از بین برد.

کارواش بنزینی و کارواش برقی هم در تامین منبع انرژی خود تفاوت دارند. برای محیط‌هایی که نیاز به جابجایی در محیط‌های بزرگ وجود دارد و همچنین محیط سربسته نیست کارواش بنزینی بهتر است استفاده شود.

کاربرد کارواش دستی

دستگاه‌های کارواش دستی تنها با آب کار می‌کنند و برای شستشوی سطوح مختلف با میزان و نوع آلودگی‌های مختلف نیازی به استفاده از مواد شوینده شیمیایی ندارند. این دستگاه‌ها تنها با فشار آب می توانند انواع آلودگی‌ها را از محیط جدا کنند و در زمان و هزینه باعث صرفه‌جویی می‌شوند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید