تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایای استفاده از دستگاه های کارواش بنزینی

کارواش بنزینی

دستگاه های کارواش بنزینی را می توان یکی از تجهیزات و محصولات بسیار پرکاربرد و حرفه ای در نظافت و شستشو دانست که بسیاری از صنایع گوناگون مانند: صنایع راهسازی، کشاورزی، حفاری، خودروسازی و خدمات شهری از این دستگاه ها به منظور شستشوی صنعتی محیط استفاده می نمایند.

دستگاه کارواش صنعتی بنزینی در مدل های متنوع و توانمندی های فوق العاده توسط شرکت های سازنده عرضه می گردند. به علاوه آنکه این تجهیزات به دو صورت ثابت و قابل حمل ارائه می شوند. در نوع ثابت، دستگاه کارواش در پشت یک اتومبیل نصب می شود ولی در نوع قابل حمل، همانطور که از نام آن مشخص است، واترجت دارای چرخ های روان و مناسب برای جابجایی در محیط و نظافت ناحیه های گوناگون است.

این نوع از تجهیزات اغلب جریان فشار آب بیشتری را تولید می کنند. در نتیجه گزینه مناسبی برای از بین بردن انواع آلودگی های گوناگون مانند: انواع لکه های سخت و چسبنده، نقاشی ها و دیوارنویسی ها در شهر، گرد و خاک و … می باشند. به عنوان نمونه شهرداری ها به منظور از بین بردن خطوط و نقاشی ها از روی دیوارها، نیمکت ها و سطوح گوناگون از این نوع از کارواش های صنعتی استفاده می نمایند.

نازل دیجیتالی کارواش خانگی

مزایای کارواش بنزینی در نظافت صنعتی محیط

استفاده از کارواش های بنزینی مزیت های فراوانی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

۱- قدرت فوق العاده در نظافت و شستشوی صنعتی محیط

۲- از بین بردن انواع آلودگی ها

۳- قابلیت استفاده به صورت ثابت و متحرک

۴- عدم استفاده از نیروی برق در نظافت محیط

۵- استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مانند: سیستم های حفاظتی جلوگیری از رسوب پمپ، قطع کن اتوماتیک در صورت نوسانات کم بودن آب و گرم شدن بیش از حد موتور، سیستم ضد انفجار موتور کارواش و ….

۶- بدنه مقاوم در برابر انواع حوادث ناگهانی

۷- سازگاری کامل با محیط زیست

کارواش دستی

سنجش و مشخصات فنی دستگاه های واترجت بنزینی

در ادامه سه سنجش مهم و اساسی که می بایست در انتخاب و خرید واترجت صنعتی بنزینی رعایت فرمایید، بیان می شود.

اسب بخار

توان موتور دستگاه های کارواش بنزینی یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب دستگاه می باشد. میزان سنجش در این نوع دستگاه ها با واحد اسب بخار (hp) اندازه گیری می شود. در بسیاری از محصولات ارزان تر، فشار کاری بدون افزایش نسبی توان موتور نیز بالا است.

این نکته ای است که بایستی به آن توجه داشت و مراقب بود. فشار کاری، توان موتور و دبی خروجی آب باید یک تناسب و میزان مناسب داشته باشد. میزان توان موتور واترجت به منظور مصارف سنگین صنعتی، بالا است مثلاً ۱۳ اسب بخار. ولی به منظور مصارف کمتر میزان این مولفه کم تر می باشد. لذا توجه داشته باشید که متناسب با نیاز خود، دستگاه خود را انتخاب نمایید.

زیرا عدم انتخاب دستگاه متناسب با نیاز، نه تنها راه حلی برای مشکلات نظافتی شما نمی باشد، بلکه برای ما ایجاد آسیب و مشکل می نماید.

میزان آب خروجی از دستگاه در واحد ساعت (دِبی)

یکی از سنجش های مهم دیگر در انتخاب تجهیزات کارواش صنعتی، میزان آب خروجی از دستگاه در هر ساعت است. این ویژگی از پارامترهای اصلی به منظور طول مدت انجام کار یا فرایند نظافت است. در مصارف صنعتی و شهرداری ها میزان این مولفه بالا می باشد.

کارواش صنعتی کارچر

میزان فشار کاری – عملیاتی دستگاه کارواش

معیار دیگری که می بایست مورد توجه قرار بگیرد، فشار کاری – عملیاتی دستگاه است که با واحد بار (bar) اندازه گیری می شود. فشار عملیاتی در کنار دو پارامتر ذکر شده در فوق، میزان قدرت یک دستگاه کارواش را تعیین می کند.

پمپ

کیفیت بالای پمپ، عاملی تأثیرگذار در انجام فرایند نظافت می باشد. پمپ های با کیفیت و سیستم تعدیل نوسانات فشار هیدرولیک باعث افزایش طول عمر و کارایی دستگاه می شود. استفاده از پمپ هایی با پیستون های سرامیکی، اخرین نسل از تکنولوژی های مربوط به پمپ است.

در این مقاله به مولفه ها و مزایای استفاده از کارواش بنزینی پرداختیم. با مطالعه و رعایت مشخصات فنی و ویژگی های دستگاه های کارواش و مشاوره با متخصصین این حوزه، می توانید انتخاب مناسبی داشته باشد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید