تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تجهیزات نظافت بیمارستانی

خرید تجهیزات نظافت بیمارستان

تجهیزات نظافت بیمارستان

نظافت بیمارستان را می‌توان مهمترین بخش در مدیریت بیمارستان دانست چرا که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل تردد افراد مختلف به خصوص بیمارها و انجام انواع جراحی‌ها و مراقبت‌های پزشکی امکان بالای شیوع گسترده و انتقال بیماری‌ها وجود دارد.

شستشو، نظافت و ضدعفونی سطوح مختلف در بیمارستان را باید بسیار جدی گرفت و به طور مداوم و با دقت بالا انجام داد. سطوح مختلف بیمارستان از جمله کف بیمارستان که ممکن است با خون و انواع ترشحات کثیف شده باشد یا دستگیره درها که دائم توسط افراد مختلف لمس می‌شود باید با دقت بالا شستشو و تمیز شوند.

انجام کارهای نظافتی در بیمارستان‌ها با آن سرعت و دقتی که مدنظر است به روش سنتی و دستی امکان‌پذیر نیست و از کیفیت این مسئله حیاتی کم می‌کند. بنابراین حتما باید نسبت به خرید تجهیزات نظافت بیمارستان اقدام کرد.

اسکرابر صنعتی

اسکرابر بیمارستان

 

کف سالن، راهروها و اتاق‌های بیمارستان باید مدام شستشو و تمیز شوند تا هیچ‌گونه لکه و میکروب و آلودگی روی سطوح باقی نماند و باعث شیوع بیماریهای مختلف نشود.

دستگاه اسکرابر برای شستشوی انواع کف مناسب است و با مدیریت میزان مصرف مواد شوینده باعث شستشوی تمیز و بصرفه سطوح میشود. با این دستگاه نظافتی بیمارستان حتی میتوان محوطه بیرونی بیمارستان را نیز شستشو و نظافت کرد.

سوییپر صنعتی

سوییپر بیمارستان

 

محوطه بیمارستان هم مانند داخل بیمارستان باید مدام تمیز و نظافت شود تا از انتقال هرگونه بیماری به محیط خارج یا حتی داخل بیمارستان جلوگیری شود.

دستگاه سوییپر صنعتی برای جمع‌آوری زباله‌های خشک محوطه بسیار مناسب است و می‌تواند در مدت زمان بسیار کم تمام سطوح محوطه را تمیز و عاری از هرگونه زباله کند.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی بیمارستان

دستگاه جاروبرقی جزو آن دسته از دستگاه‌هایی است که حتما باید در لیست خرید تجهیزات نظافت بیمارستان قید شود.

اتاق‌های بیمارستان ممکن است دارای انواع زباله‌های خشک و تر باشند که برای نظافت و جمع‌آوری این زباله‌ها بهتر است از جاروبرقی‌های صنعتی با قدرت موتور و مکش بالا استفاده کرد. بعضی از این جاروبرقی‌ها امکان مکش مایعات و زباله‌های تر را دارند که بسیار کاربردی است.

بخارشوی صنعتی

بخارشوی بیمارستان

دستگاه بخارشوی صنعتی می‌تواند دیوارها، پرده‌ها و تخت‌ها، نرده‌ها، دستگیره‌ها و انواع مختلف سطوح بیمارستان را تمیز و ضدعفونی کند. این دستگاه تنها با بخار آب کار می‌کند و در محیط بیمارستان برای افراد آلرژی‌دار بسیار ایمن و مناسب است.

واترجت صنعتی

واترجت بیمارستان

 

شستشوی مداوم و نظافت سرویس‌های بهداشتی در همه محیط‌ها بسیار حائز اهمیت است. در بیمارستان‌ها اهمیت شستشوی این محیط‌ها صدچندان می‌شود.

برای انجام راحتتر این کار می‌توانید از دستگاه واترجت صنعتی استفاده کنید. این دستگاه نظافت بیمارستان با فشار قوی پاشش آب روی سطح مورد نظر هرگونه آلودگی و میکروب و لکه را از روی سطوح پاک کرده و تمیز می‌کند.

همچنین برای شستشوی محوطه و جلوی در بیمارستان نیز می‌توان از این دستگاه استفاده کرد.

ویدئو

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید