تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت فرش، موکت و مبل با دستگاه صنعتی

مبل شوی،موکت شوی و فرش شوی

شیوه صحیح نظافت فرش، موکت و مبل با دستگاه‌های نظافت صنعتی

با پیشرفت علم و افزایش نیازهای انسان‌ها کم کم زندگی ماشینی رونق خاصی یافته و بخش قابل توجهی از زندگی همه‌ی ما را پوشش داده است. زندگی ماشینی صرفاً به مقوله خاص و بخش مشخصی از زندگی محدود نمی‌شود، حتی می‌توان گفت یکی از الزامات و بایدهای ما همین استفاده از ماشین‌ها یا دستگاه‌های صنعتی به منظور صرفه‌جویی در زمان و هزینه که از باارزش‌ترین دارایی‌ها است، می‌باشد.

نظافت صنعتی نیز یکی از همین موارد است که باید توجه خاصی به آن شود. در نظر داشته باشید فرآیند نظافت در هر زمینه‌ای، جدا از زمان‌بر بودن و مشمول هزینه بودن، ضامن سلامتی انسان و بالا رفتن راندمان کاری هم است.

از این رو دستگاه‌های نظافت صنعتی که به طور کلی به دسته‌بندی‌های زیادی تقسیم می‌شوند می‌توانند مزیت‌های فراوانی برای ما داشته باشند، از جمله صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی. دستگاه‌های مبل‌شوی،فرش و موکت‌شوی صنعتی از نمونه‌های این دستگاه‌های ذکر شده می‌باشند که در ابتدای مقاله به آن موارد ذکر شد.

مبل‌شوی صنعتی

وقتی از دستگاه مبل‌شوی صنعتی حرف می‌زنیم، درواقع در مورد چیزی صحبت می‌کنیم که با استفاده از قدرت مکش و پاشش آب و مواد شوینده به سطح مورد نظر. به طور همزمان عملیات شستشو و عملیات مکش و خشک کردن سطح مبل را انجام می‌دهد. این فرآیند توسط نازل‌های مخصوص مبلمان انجام می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مبل‌شوی صنعتی و شیوه شستشو توسط آنها با شرکت کارن تجارت بهین تماس حاصل فرمایید.

فرش‌شوی و موکت‌شوی صنعتی

فرش و موکت در محیط‌های خانگی، سالن‌های همایش، هتل‌ها و … یافت می‌شوند. تردد افراد، ریخته شدن مایعات، گرد و غبار، زباله و دیگر آلودگی‌ها می‌تواند سطح فرش و موکت را کثیف و غیربهداشتی نماید. بنابراین نظافت و شستشوی آن‌ها می‌بایست در دوره‌های زمانی مشخص در دستور کار افراد قرار گیرد. تجهیزات دستی و همچنین دستگاه‌های نظافتی چون مبل‌‌شوی و فرش‌‌شوی راهکارهای مختلف تمیز نمودن سطوح فرش و موکت و مبل می‌باشند.

خرید فرش‌شوی

فرش و موکت شوی صنعتی کارچر مدل BRC 30/15 C

فرش شوی و موکت شوی و مبل شوی صنعتی مدل BRC 30/15 C کارچر یکی از محبوب ترین محصولات کارچر است که برای استفاده صنعتی ساخته شده است.

فرش و مبل شوی صنعتی کارچر مدل Puzzi 10/1

دستگاه فرش و مبل شوی مدل PUZZI کمپانی شهیر کارچر آلمان برای استفاده مداوم و صنعتی طراحی و ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید