تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

انتخاب بهترین جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی

چگونه بهترین جاروبرقی برای خانه تان را انتخاب کنید

خرید یک جاروبرقی خانگی ممکن است به سادگی چک کردن یک وبسایت و انتخاب مدل مورد نظر شما و خریداری آن تنها با چند کلیک باشد اما انجام تحقیقات در این خصوص بسیار مهم می باشد. امروزه جاروبرقی ها در شکل ها و اندازه های مختلف موجود می باشند که دارای طیف وسیعی از قابلیت ها بوده و شما متناسب با نیازتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

جستجوی اینترنت و تحقیق در خصوص تمام مدل های موجود در اینترنت می تواند زمان بر و خسته کننده باشد. به همین دلیل این کار سخت را ما برای شما انجام دادیم. در زیر تمام مطالبی که شما به آن برای خرید یک جاروبرقی خانگی نیاز دارید آورده شده است.

جاروبرقی سطلی خانگی

جاروبرقی های قائم

این دسته از جاروبرقی های خانگی به دلیل استفاده آسان و سادگی در کنترل، ظرفیت ذخیره سازی، کارآیی موثر در تمیزکاری فرش ها گزینه هایی پرطرفدار به حساب می آیند که به دلیل مجهز بودن به برس هایی مخصوص بر سر لوله های مکنده آنها می باشد.

جاروبرقی های استوانه ای

این دسته از جاروبرقی های خانگی بسیار مشابه نمونه های سنتی و اولین مدل های جاروبرقی خانگی می باشند و در مقایسه با رقیب خود یعنی جاروبرقی های قائم بسیار ارزان تر هستند. این مدل ها همچنین سبک تر بوده و فضای کمتری را اشغال می کنند. این جارو برقی ها مناسب تمیزکاری راه پله ها، مبلمان و فضاهای کوچک و تنگ هستند.

جاروبرقی صنعتی سری ivc

جاروبرقی های دارای کیسه یا بدون کیسه

علاوه بر موضوع جاروبرقی های قائم و استوانه ای شما همچنین باید توجه ویژه ای را معطوف این موضوع کنید که آیا می خواهید جاروبرقی شما دارای کیسه گردوغبار باشد یا مدل های بدون این کیسه ها را ترجیح می دهید. هر دو مورد دارای مزایا و معایبی می باشند که شما متناسب با نیاز خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

جاروبرقی خانگی کیسه دار

این مدل ها دارای محفظه هایی کیسه ای برای ذخیره سازی گرد و غبار، کثیفی، مو و هر چیز دیگری که ممکن است از سطوح مختلف جمع آوری شوند، هستند. این کیسه ها هم می توانند تخلیه شده و مجدد مورد استفاده قرار گیرند و هم می توانند با کیسه های جدید جایگزین شوند.

جاروبرقی صنعتی آب

مزایای جاروبرقی خانگی کیسه دار

بهداشتی

تمام گرد و غبار و آلودگی درون کیسه هوا موجود در جاروبرقی ذخیره می شود (که به ویژه برای افرادی که از آسم و بیماری های تنگی نفس رنج می برند و آلرژی هایی در این مورد دارند مناسب می باشد.)

تخلیه آسان

شما برای تخلیه این کیسه ها نیازی به نگرانی در خصوص این موضوع داشته باشید که گردوغبار و محتویات درون آن بر روی سطح خانه و فرش شما بریزد.

جاروبرقی مجتمع تجاری

معایب جاروبرقی خانگی کیسه دار

قیمت

اگر ازاین مدل جاروبرقی خانگی استفاده می کنید که کیسه های آنها پس از پر شدن نیاز به تعویض دارد و قابلیت تخلیه شدن ندارند، به مرور زما ن این موضوع هزینه هایی را به شما تحمیل خواهد کرد.

عملکرد ضعیف

با پر شدن کیسه های گردوغبار، عملکرد مکشی این جاروبرقی ها با افت شدیدی مواجه می شود. بریا جلوگیری از وقوع این موضوع باید قبل از پر شدن این کیسه ها به فکر تعویض آنها باشید که قطعا هزینه بر خواهد بود.

خرید جاروبرقی کارچر

جاروبرقی خانگی بدون کیسه

این مدل ها به جای کیسه در ساختار درونی خود فیلترهایی برای مکش و جذب گردوغبار، مو و کثیفی دارند که از طریق “عمل سیکلونیک” گردوغبار را از هوای معمولی متمایز می کند و درون این فیلترها محبوس کرده و نگه می دارد.

مزایای جاروبرقی خانگی بدون کیسه

ارزان بودن

به دلیل اینکه شما نیاز به خرید و تعویض کیسه های گرد وغبار ندارید، این مدل جاروبرقی خانگی در مقایسه با مدل های قبلی ارزان تر خواهند بود.

قابلیت دید

این جارو برقی ها به دلیل داشتن یک محفظه خارجی این امکان را به شما می دهند تمام چیزهایی را که از طریق مکش به درون جارو منتقل می کنید را ببینید که به شما کمک می کند به طور تصادفی اقلام قیمتی و با ارزش را به همراه گرد وغبار و کثیفی جارو نکنید.

نگهداری آسان

به دلیل داشتن محفظه خارجی شما به سادگی قادر خواهید بود میزان حجم اشغال شده از محفظه مکش را کنترل کنید و در مواقع لازم آن را تخلیه کنید.

بهترین جاروبرقی آب

معایب جاروبرقی خانگی بدون کیسه

هزینه بر بودن

اگر به فیلتر این مدل از جاروبرقی خانگی آسیب یا خسارتی وارد شود تعمیر یا تعویض آن بسیار هزینه بر خواهد بود.

کثیف کاری

هنگام تمیز کردن محفظه گرد و خاک آن، هیچ چیز برای حفاظت از شما در برابر گرد و غبار وجود ندارد که می تواند برای افرادی که مبتلا به آسم یا سایر آلرژی ها هستند، مضر باشد و اگر این محفظه از دست شما به روی زمین بیافتد ، تمام محتویات آن در فضای خانه شما پخش خواهد شد که تمیزکاری آنها کاری دشوار خواهد بود.

مطالب مرتبط

جاروبرقی کارچر مدل VC 6 Premium

جاروبرقی کارچر مدل VC 6 Premium یک محصول حرفه‌ای و تمام عیار به منظور استفاده در منازل مسکونی می‌باشد که انواع آلودگی‌های خشک را جمع آوری می‌نماید.

پاکت جاروبرقی کارچر مدل SE 5/100 و SE 3001

  پاکت جاروبرقی SE5/100 و SE3001 کیسه جاروبرقی دو کاربرد دارد یکی برای جمع آوری گرد و غبار و ذرات و دیگری برای فیلتر و جلوگیری از ورود آنها به موتور دستگاه پاکت جاروبرقی SE5/100 و SE3001 برای جاروبرقی های کارچر مدل SE5/100، SE6/100، SE3001، WD2P، MV2P مناسب است.     مناسب برای مدل های […]

فیلتر جاروبرقی کارچر سری WD 3 و SE 4001

  فیلتر جاروبرقی کارچر سری WD3 و SE4001 فیلتر جاروبرقی یکی از مهمترین لوازمی است که باید هنگام خرید جاروبرقی به آن توجه کنید. فیلتر جاروبرقی سری WD3 و SE4001 کارچر برای مدل های مختلف جاروبرقی از جمله جاروبرقی کارچر WD3، WD3,300، WD3,500 جاروبرقی کارچر NT27/1، MV3، SE4001، SE4002، NT38/1، … قابل استفاده است. جنس […]

فیلتر جاروبرقی کارچر مدل VC 6

22 مرداد, 1399

فیلتر جاروبرقی و فرش شوی کارچر مدل SE 5.100

فیلتر جاروبرقی کارچر SE5/100 فیلترهای جاروبرقی کارچر بخاطر کیفیت بالا و جنس و دوام خوب باعث افزایش طول عمر دستگاه جاروبرقی شده و کیفیت کارایی آنها را بالا می برند. این فیلتر جاروبرقی کارچر مدل SE5/100 برای جاروبرقی های کارچر مدل SE5/100، SE6/100، SE3001، SE2001 مناسب می باشند. جنس این فیلتر از نوع کارتریجی می […]

پاکت جاروبرقی کارچر سری WD 4,5,6

پاکت یا کیسه جاروبرقی در دستگاه های کارچر آلمان برای تضمین طول عمر این جاروبرقی ها ضروری می باشد زیرا این پاکت ها دارای نقش فیلتراسیون مضاعف نیز می باشند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید