تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

انواع جاروبرقی صنعتی

انواع جاروبرقی صنعتی

دیگر جاروبرقی‌های صنعتی، دستگاه‌های بزرگ و زمختی نیستند که فقط توان مکش گرد و غبار را دارند. با پیشرفت تکنولوژی طی چند دهه اخیر در بخش صنعت، انواع جاروبرقی صنعتی به دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته‌ با کاربردهای مختلف تبدیل شده‌اند. همه جاروبرقی‌ها کار یکسانی دارند. تنوع در توان آلودگی مکش شده، کاربردی خاص و یا تجهیزات وبرنامه‌های نظافتی مختلف است.

انواع جاروبرقی صنعتی

انواع جاروبرقی صنعتی کرشر (کارچر) آلمان پاسخگوی نیازهای روزمره در صنایع و شرایط مختلف است. تنها کاری که باید انجام داد، انتخاب درست از میان گزینه‌ها است.

جاروهای صنعتی سازگار با محیط زیست

یکی از انواع جاروهای صنعتی کرشر، جاروهای سازگار با محیط زیست هستند. این جاروهای صنعتی بسیار مقرون به صرفه بوده و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در کمترین زمان و بدون اختلال در روند کار روزانه، بی سر و صدا فضا را نظافت می‌کند. یک نمونه از جاروهای صنعتی دوستدار محیط زیست، جاروی صنعتی T12 کرشر است.

طول کابل این دستگاه ۱۲ متر بوده و قدرت مانور زیادی دارد. میزان مصرف انرژی این جاروبرقی صنعتی سطح A است و  فقط ۶۵ دسی‌بل آلودگی صوتی ایجاد می‌کند. این حجم از صدای تولید شده فاصله زیادی با جاروبرقی‌های صنعتی قدیمی دارد. این نوع جاروبرقی‌ صنعتی، برای دفاتر و فضاهای کاری که به نظافت نیاز دارند، بسیار مناسب است.

جاروبرقی آب و خاک کارچر

جاروبرقی‌های صنعتی کوله‌پشتی

یکی دیگر از انواع جاروهای صنعتی، جاروهای کوله پشتی هستند. جاروی کوله پشتی مدل BV 5/1 BP یک جاروبرقی صنعتی بسیار سبک‌ و قدرت‌مند است. این مدل جاروبرقی صنعتی، مجهز به باتری لیتیومی بوده و حدود ۳۵ دقیقه به صورت مداوم توان کار کردن دارد (مدت زمان شارژ مجدد آن‌ها تقریباً ۱ ساعت است). جاروبرقی‌های کوله‌پشتی برای استفاده در فضاهایی مثل سینما، هواپیما، اتوبوس و قطار مناسب است.

کاربرد جاروبرقی کوله ای

جاروبرقی‌های صنعتی آب و خاک

جاروبرقی‌های صنعتی آب و خاک برای مکش همزمان آلاینده‌های جامد و مایع مناسب هستند. این دستگاه‌ها برای استفاده در کارخانجات صنایع غذایی، شیمیایی و یا دارویی طراحی و تولید شده‌اند. جاروی صنعتی کارچر مدل NT 65/2 Tact²، نمونه کاملی از یک جاربرقی آب و خاک با کیفیت بالاست. مخزن این جاروبرقی، ۶۵ لیتری ظرفیت دارد و برای جمع‌آوری انواع آلاینده‌ها بسیار کارآمد است.

این دستگاه بسیار مقاوم و مستحکم بوده و در عین حال حمل و جابجایی آن نیز بسیار ساده است. با توجه به ماهیت طاقت فرسای کار جاروبرقی‌های آب و خاک، این جاروها بسیار مقاوم هستند و در عین حال جابجایی آن‌ها نیز کار آسانی است. داشتن چنین دستگاهی برای کسانی که در ساخت و ساز، صنایع خودروسازی و صنایع غذایی فعالیت می‌کنند، بسیار ضروری است.

در مقاله جاروبرقی‌های صنعتی آب و خاک، می‌توانید درباره عملکرد بیشتر و انواع مدل‌ها مطالعه کنید.

جاروبرقی آب کارچر

جاروبرقی‌های صنعتی خاک

جاروبرقی‌های خاک فقط برای مکش آلودگی های خشک و گرد و غبار به کار رفته و با استفاده از آنها نمیتوان آلودگی‌های مایع را جمع کرد. این دستگاه‌ها معمولا وزن بسیار کمی داشته که همین امر باعث سهولت در جابجایی می‌شود. از این دستگاه‌ها معمولا در ادارجات، هتل‌ها و دفاتر می‌توان استفاده کرد.

جاروبرقی صنعتی سری t

جاروبرقی‌های صنعتی مخصوص نظافت روغن و تراشه‌ها

این نوع از جاروهای صنعتی مجهز به تکنولوژی‌ ویژه‌ای برای جمع‌آوری و جداسازی تراشه‌های فلزی از مایعات روغنی هستند. جاروبرقی‌های صنعتی هواکار مجهز به سیستم پنوماتیک هستند و برای کارهای متناوب و مداوم بسیار ایده‎‌آل هستند. انتخاب جاروبرقی صنعتی تا حد زیادی به نوع آلودگی‌ها و پسماندها بستگی دارد. آلاینده‌ها و سطوح با هم تفاوت دارند و نظافت هر کدام، فرآیند مخصوص به خود را دارد. انتخاب یک جاروبرقی صنعتی مناسب بدون راهنمایی درست، کاری بسیار دشوار خواهد بود.

برای خرید جاروبرقی صنعتی موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. از جمله اندازه مخزن، قدرت مکش، و ویژگی‌های ایمنی مانند هشدار در زمان پر شدن مخزن دستگاه. مکنده‌های صنعتی از لحاظ میزان مکش، نرخ جریان هوا و توان موتور متفاوت هستند. هر چه توان موتور دستگاه بیشتر باشد، قدرت آن بالاتر است. در ضمن ذکر این نکته ضروری است که توان دستگاه به خودی خود نمی‌تواند ملاک یک جاروی پرقدرت باشد، بلکه میزان جریان هوادهی و قدرت مکش مکنده صنعتی عوامل مکمل دیگری هستند که بایستی توجه ویژه‌ای به آنها شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید