تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بخارشوی صنعتی، ابزاری کاربردی برای نظافت

بخارشوی-صنعتی

بخارشوی صنعتی، ابزاری کاربردی برای نظافت انواع سطوح می باشد

دستگاه بخار شوی صنعتی یک ابزار بسیار کاربردی می باشد که در امور مختلف نظافتی مورد استفاده قرار می گیرد تا با درجه حرارت بالا (که قابل تنظیم می باشد) و بخار مداوم برای ضدعفونی کردن سطوح و پاک کردن دوده و چربی زدایی مورد استفاده قرار بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی موارد مختلف استفاده از دستگاه بخارشوی صنعتی بپردازیم.

نظافت پنجره ها و سطوح سخت

نظافت پنجره های قدی و نسبتا بزرگ امروزه به صورت اتوماتیک انجام می پذیرد به طوری که با تعبیه دسته های بزرگی که قابلیت نظافت سطوح مرتفع و قدی را به خوبی دارا می باشند، تماس حرارت تولید شده (قابلیت تنظیم) توسط بخارشوی با شیشه، باعث شستشو شده و تمامی گرد و غبار و دوده ها توسط مکنده بخارشوی جمع آوری می شود.

سطوح سخت در اصل سطوحی هستند که بطور ساده قابل دسترس نیستند، از قبیل کناره های آشپزخانه ها و حمام ها که نظافت آن ها به طور معمول و دستی امکان پذیر نمی باشد و استفاده از یک بخار شوی همراه با برس های مختلف، آلودگی ها را از نقاط مختلف، پاک و خشک می نماید.

بحث دیگری در نظافت شیشه ها و پنجره ها نیز وجود دارد و آن باقی ماندن اثر انگشت روی این سطوح می باشد که عموما روی همه ی این سطوح دیده می شود. برای نظافت و پاکسازی اینها نیز از دستگاه بخارشوی صنعتی استفاده می کنیم.

نظافت پرده و دیوارها

شستشو پرده ها کاری بسیار دشوار است که در مراکز رفاهی مانند هتل ها ، باز کردن و شستن پرده ها و نصب مجدد هم هزینه بوده و هم نیازمند صرف زمانی طولانی می باشد.

امروزه این روش جای خود را به بخارشوی های اتوماتیک داده بطوری که دیگر نیازی به باز کردن پرده ها و شستشو آنها به صورت جدا گانه نمی باشد و با کم و زیاد کردن درجه حرارت بخارشو و استفاده کردن از شوینده های مختلف، انواع پارچه ها و پرده ها را به طور کامل و بدون رساندن آسیب به الیاف ظریف پرده و پارچه شستشو و خشک می نماید.

از مزیت های این شیوه نظافت می توان به نظافت در محل و به صورت ایستاده بودن پرده ها نیز اشاره کرد. که علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان، انرژی اپراتور نیز حفظ شده و باعث بالاتر رفتن راندمان کاری می شود.

پرقدرت ترین بخارشوی

آشنایی بیشتر با نحوه نظافت با دستگاه بخارشوی صنعتی

استفاده از بخارشوی صنعتی بسیار ساده و کاربردی می باشد.  با انجام مراحل مختلف شستشو با بخار آب می توان تمیزی محیط را به ارمغان آورد. این دستگاه ها در ابتدا بخار آب را با دما و فشار پاشش انتخابی بر روی سطح مورد نظر پاشش میکنند به طوری که سطح نم دار شود، لازم به ذکر است در این مرحله می توان از مواد شوینده و که توسط نازل مخصوص به همراه بخار آب بر روی سطح منتقل می شود نیز استفاده کرد.

در مرحله بعد مواد شوینده و بخار آب که روی سطح نشسته را توسط موتور مکنده دستگاه مکش کرده و به مخزن آب کثیف دستگاه انتقال می کنیم. انتخاب اینکه از مواد شوینده استفاده کنیم یا میزان دمای آب یا فشار پاشش را تنظیم کنیم تماما به عهده خودمان است.

به طور کل از این دستگاه برای انواع نظافت استفاده میکنند که بعضی از این موارد استفاده را در زیر نام می بریم:

– شستشو و نظافت آشپزخانه های صنعتی

– باربیکیو و وسایل مختلف محیطی

– آب کردن یخ فریزر

– نظافت پنجره های بزرگ از داخل

– نظافت سطوح کف دشوار

– نظافت مبل و صندلی

– نظافت پرده و دیوار ها

– نظافت بهداشتی تشک

– نظافت ذرات ریز اطراف محیط

– نظافت قطعات و تجهیزات صنعتی

– استفاده به منظور توشویی اتومبیل (در کارواش ها)

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix، طراحی جمع و جور داشته و برای نظافت سریع فضاهای نسبتا آلوده دستگاه مناسبی محسوب می‌شود. نازل EasyFix دستگاه، امکان جارو کشیدن سطوح کف را نیز امکان پذیر می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید