تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی صنعتی و شیوه نظافت مؤثر

جاروبرقی صنعتی و شیوه نظافت موثر

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی یا مکنده صنعتی دستگاهی است که با مکش آلودگی‌ها و ضایعات به داخل مخزن، موجب تمیز شدن محیط می‌شود. جاروبرقی‌ها با توجه به کاربرد و عملکردشان به چند دسته تقسیم می‌شوند. اولین و ساده‌ترین رده جاروبرقی‌ها، دسته تجاری‌ است که شامل دستگاه‌های مورد استفاده در خانه‌ها، هتل‌ها و حتی کارواش‌ها است.

دسته بعدی دستگاه‌های جاروبرقی نیمه صنعتی هستند که به شکل سطلی تولید می‌شوند و استحکام بدنه و قدرت مکش آنها بیشتر از مدل‌های تجاری است. از جاروبرقی‌های نیمه‌صنعتی در محیط‌هایی مانند کارگاه‌ها، سایت‌های ساخت و ساز، مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری که نسبت به منازل مسکونی وسعت بالاتری داشته و حجم و نوع آلودگی در آنها بیشتر است، استفاده می‌شود.

دسته بعدی، جاروبرقی صنعتی است که نسبت به مدل‌های نیمه صنعتی و تجاری قدرت مکش بیشتری دارند و معمولا بصورت دائم کار تولید می‌شوند. مکنده‌های صنعتی دستگاه‌هایی هستند که بسیار قدرتمند و کارآمد بوده و در صنایع مهم همانند کارخانجات و معادن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها از لحاظ تعداد موتور، قدرت مکش و توان کاری متفاوت هستند.

جاروبرقی مرغداری

کاربرد جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی به دلیل اهمیت استفاده آن در محیط‌ها و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال در صنایع اتومبیل سازی، صنایع هوایی، شیمی، بهداشت و درمان، صنایع غذایی، کشاورزی، داروسازی، برق و الکترونیک، چاپ، کاغذ و خمیر کاغذ، صنایع پتروشیمی و همچنین در صنایع نساجی بیشترین استفاده کنندگان از جاروبرقی صنعتی هستند.

جاروبرقی صنعتی سری t

کاربرد دستگاه جاروبرقی صنعتی در صنایع گوناگون

در تمامی واحدهای صنعتی می‌توان از جاروبرقی صنعتی استفاده کرد. از صنایع و کارخانجاتی که با مواد پودری سر و کار دارند تا صنایعی مانند کارگاه‌های چوب‌بری که خاک اره و خرده چوب‌ها، تولیدات ماشین‌آلات صنعتی با انواع فلزات و آلاینده‌ها، صنایع مربوط به فلزات، صنایع غذایی و بسیاری دیگر از مراکز نیمه‌صنعتی و صنعتی فعال، حاوی مقدار زیادی از انواع آلودگی هستند و آلودگی بخشی جدایی ناپذیر این صنایع است.

آلودگی‌های صنعتی، خطرات بسیار زیادی را در پی داشته و باید بدانیم که تهویه مناسب، نظافت‌های منظم و روزمره، استفاده کارکنان از ماسک در این واحدها ضروری است. برای ایمنی محیط، تأمین امنیت و سلامت کارکنان وجود مکنده صنعتی الزامی بوده و هیچ چیز دیگری نمی‌تواند جایگزین دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی باشد.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید