تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربردهای جاروبرقی صنعتی

خرید و کاربرد جاروبرقی صنعتی

برای اطلاع از قیمت و خرید جاروبرقی صنعتی کارچر با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

کاربرد جاروبرقی صنعتی بسیار بیشتر از صرفاً تمیز کردن کف زمین است. استفاده از سیستم‌های مکنده صنعتی باعث پیشرفت چشمگیر در ایمنی و شرایط کار و همچنین کیفیت محصول و کاهش هزینه‌های تولید می‌شوند. صرف نظر از محیط کارتان، همیشه به دستگاهی برای جمع کردن آلاینده‌ها و نظافت محیط نیاز دارید. همانطور که از نام آن‌ها پیداست، جاروبرقی‌های صنعتی دستگاه‌های نظافتی هستند که برای تمیز کردن مناطق بزرگ یا برای اهداف تجاری و یا در صنایع مختلف استفاده می‌شوند.

مزیت اصلی جاروبرقی‌های صنعتی کارآیی آن‌ها در نظافت است. با کمک یک دستگاه مکنده صنعتی، کار نظافت می‌تواند به درستی و در زمان بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌های نظافتی انجام شود. بدون شک، تمیز نگه داشتن محل کار از هرگونه گرد و غبار، آلودگی، و مواد حساسیت‌زا بسیار ضروری است. این امر نه تنها از نظر ظاهری بلکه برای مسائل بهداشتی و ایمنی هم ضروری است.

یک محیط آلوده می‌تواند منجر به افزایش بیماری‌ها و مشکلات مربوط به بهداشت شود که در نهایت به معنای ضرر در تجارت و کسب و کار شما خواهد بود. بنابراین، سرمایه‌گذاری برای خرید یک جارو برقی صنعتی خوب برای کارآفرین‌ها یا صاحبان مشاغل بسیار سودمند است. ممکن است خرید یک دستگاه جاروبرقی صنعتی یک کار پرهزینه به نظر برسد، اما به محض استفاده صحیح و درست از آن به مزایای ‌آن پی خواهید برد.

اجازه دهید برخی مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی را بررسی کنیم:

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

ممکن است به نظر برسد که خرید جاروبرقی صنعتی کاری پرهزینه است، اما با توجه به کاربردهای متفاوت و امکان استفاده طولانی مدت از این دستگاه‌ها به این نتیجه خواهید رسید که جاروبرقی صنعتی دستگاهی است که باید برای همه مشاغل خریداری شود. با استفاده از جارو برقی صنعتی کار نظافت را می‌توانید در کمترین زمان ممکن و به شیوه‌ای بسیار موثرتر انجام دهید. مناسب بودن جاروبرقی را باید با بررسی ویژگی های آن، مقایسه هزینه با دستگاه‌های مشابه و هزینه تعمیر و نگهداری آن ارزیابی کرد.

صرفه جویی در زمان

کار سخت و زمان‌بر نظافت با استفاده از یک جاروبرقی صنعتی مناسب به کاری بسیار آسان و سریع تبدیل می‌شود. ابعاد و ویژگی‌های خاص یک جاروبرقی صنعتی به شما اطمینان می‌دهد که زمان، انرژی و نیروی انسانی صرف شده برای این کار به طور روزانه تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

سازگاری با محیط زیست

بهترین جاروبرقی‌های صنعتی انواعی هستند که مجهز به مکانیسم‌های لازم برای به دام انداختن هرگونه گرد و غبار، خاک یا مواد آلرژی زا از محیط هستند. چنین دستگاه‌هایی به ایجاد و حفظ یک محیط سالم و تمیز کمک می کنند. این امر منجر به افزایش سلامتی و در نهایت رشد بهتر کسب و کار شما می شود.

نظافت مؤثر

توان بالای جاروبرقی‌های صنعتی و فن‌آوری‌های نوین به کار رفته در آن‌ها موجب می‌شود که کار نظافت هر محیط و سطحی بسیار راحت‌تر و کارآمدتر انجام شود که خود موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها هم می‌شود.

کاربرد جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی‌های صنعتی کاربردهای مختلی دارند اگر در محلی کار می‌کنید که رفت و آمد زیادی وجود دارد، می‌دانید که تمیز نگه داشتن آنجا چقدر دشوار است. هیچ کدام از کارکنان نظافت شبانه‌روزی نمی‌توانند نیازهای نظافتی مکانی را که مرتباً شاهد عبور و مرور مردم است را پوشش دهند. چنین فضایی دقیقاً همان جایی است که ماشین آلات نظافت صنعتی واقعاً به کار می‌آیند.

انواع جاروبرقی‌های صنعتی کارچر آلمان پاسخگوی نیازهای روزمره صنایع مختلف هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاهی درست متناسب با نیاز کار خود انتخاب کنید. در اینجا به مواردی از کاربردهای جاروبرقی صنعتی در صنایع مختلف اشاره می‌کنیم.

صنایع خودروسازی:

دستگاه‌های مکنده صنعتی را می‌توان به طور مستقیم در فرآیند تولید صنایع خودروسازی ادغام کرد. کاربرد جاروبرقی‌های صنعتی در صنایع خودروسازی می‌تواند موجب بهبود کیفیت محصولات شود و در حفظ نظافت در خط تولید بسیار ایده‌آل است.

صنایع داروسازی:

 جاروبرقی‌های صنعتی برای مناطق حساسی مانند صنایع داروسازی هم طراحی شده‌اند. بخش‌ تولید از مهمترین بخش‌هایی است که جاروبرقی صنعتی در آن کاربرد دارد.

صنایع پلاستیک و مواد شیمیایی:

جاروبرقی‌های صنعتی برای تمیز کردن ذرات و تراشه‌های پلاستیکی، مخلوط‌های شیمیایی و گرد غبار از دستگاه‌ها و فضای کار بسیار ایده‌آل هستند.

صنایع غذایی:

 جاروبرقی‌های ضد انفجار کارچر هر نوع خطر در هنگام نظافت زباله‌های گرم را برطرف می‌کنند و می‌توانند برای طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار بگیرند.

صنایع سنگ و شیشه:

 در صنایع شیشه و سنگ  به دلیل وجود گرد و غبار ناشی از سایش مواد به یک جاروبرقی قدرتمند نیاز است. در صنایعی که میزان گرد و غبار در آن‌ها زیاد است همچنین به یک جاروبرقی قوی با سیستم فیلتراسیون قابل اعتماد نیاز است.

صنایع فلزات:

برای جمع کردن براده‌ها، گرد و غبار و مایعات در تمام فرآیندهای ماشین‌کاری مانند فرزکاری، دریل‌کاری، اره، بریدن سنگ و سمباده‌ کاری به یک جاروی صنعتی مخصوص نیاز دارند.

صنایع نساجی:

جاروبرقی پرزها، الیاف و نخ‌ها مانعی برای انواع خاص “نساجی” ما نیست. به طور مداوم قدرت مکش بالا تضمین می‌شود. جاروبرقی‌های صنعتی کارچر برای کمک به کار آسیاب‌های بادی، برای کارهای پر زحمت در هواپیماها هم مناسب هستند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید