تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه‌های مبل‌شوی حرفه‌ای KARCHER آلمان

دستگاه های مبل شوی حرفه ای کمپانی KARCHER آلمان

کمپانی شهیر کارچر (Kärcher) آلمان در دو سری صنعتی و خانگی دستگاه های مبل شوی را طراحی، تولید و روانه بازارهای جهانی می کند. مکانیزم عمل این وسیله به این صورت است که دارای دو مخزن اصلی می باشند. یکی مخزن آب و مواد شوینده و دیگری مخزن آب کثیف.

در ابتدا شما را با مکانیزم عملکرد دستگاه های شستشو و نظافت مبلمان و صندلی آشنا می نماییم سپس به دو محصول کاربردی و معروف این کمپانی اشاره می نماییم. آب و مواد شوینده توسط پمپ مخصوص و نازل مبل بر روی سطح مبل پاشش می شود و در قسمت دیگر نازل مبل که به موتور مکنده مبل شوی متصل است، عمل مکش انجام می شود و تمام آلودگی هایی که توسط مواد شوینده حل شده اند همراه با آب نیز مکش شده و به مخزن آب کثیف دستگاه منتقل می شود.

حال که با نحوه عملکرد و کارایی مبل شور ها آشنا شدید به دو دستگاه خانگی و حرفه ای کارچر آلمان اشاره نموده و اطلاعاتی را در این زمینه به شما ارائه می نماییم.

خرید فرش شوی

مبل شوی حرفه ای مدل SE 4001

همانطور که در بالا توضیح دادیم مکانیزم عملکرد دستگاه مبل شور SE 4001 از طریق پاشش و مکش انجام می شود. این وسیله نظافت حرفه ای نیز دارای یک موتور مکنده بسیار قوی است که قدرت مکشی معادل ۲۱۰ (mbar) و جریان هوایی معادل ۷۰ لیتر در ثانیه ایجاد می نماید.

این قدرت مکش کاملاً مشابه جاروبرقی های صنعتی تک موتوره می باشد و حتی در بعضی موارد بالاتر است. دستگاه مبل شوی مدل SE 4001 کمپانی کرشر آلمان، دارای دو مخزن ۴ لیتری یکی برای آب و مواد شوینده و دیگری برای جمع کردن آب کثیف حاصل از شستشو می باشد.

قدرت پاشش پمپ آن ۱ لیتر بر دقیقه و فشار پاشش آب آن ۱ بار است. وزن دستگاه نظافت و شستشو مبلمان و صندلی مدل SE 4001 نیز ۷٫۸ کیلوگرم بوده و دارای لوازم های جانبی گوناگون به خصوص نازل فرش و مبل شوی می باشد. لازم به ذکر است که این وسیله حرفه ای قادر است سطوح سنگ و سرامیک را نظافت و شستشو نماید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید