تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مقایسه کارواش صنعتی آب سرد و آب گرم

کارواش صنعتی آب گرم در برابر آب سرد

برای آن دسته از کسانی که صاحبان صنایعی مانند صنایع ساخت و ساز، صنایع غذایی، صنایع حمل و نقل، صنایع شیمیایی، صنایع پلاستیک و … می باشند، استفاده از دستگاه های مکانیزه نظافتی به خصوص دستگاه های کارواش صنعتی جزو اولویت های فرایند نظافت محسوب می شود.

این تجهیزات مکانیزه قادرند با پاشش فشار قوی آب انواع آلودگی ها و لکه ها مانند روغن، چربی یا گریس، خاکستر و بسیار آلودگی های دیگر را از بین ببرند. در ادامه مقاله به انواع دستگاه های کارواش صنعتی اشاره شده و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم و آب سرد هیچ تفاوتی از لحاظ طرز عملکرد هیچ تفاوتی ندارند. تمامی این دستگاه ها آب را با فشار کم از ورودی دریافت نموده و پس از اعمال تغییراتی در خود دستگاه، آب را با فشار بسیار بالا بر روی سطح پاشش می نماید. فشار عملیاتی، دبی خروجی آب، جنس بدنه دستگاه های واترجت شبیه به هم هستند.

همچنین این دستگاه ها می توانند هم به صورت ثابت و هم به صورت سیار در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین به منظور افزایش کیفیت نظافت، در این تجهیزات مخزنی مخصوص مواد شوینده در نظر گرفته شده که شما می تانید با پر کردن این مخزن با استفاده از مواد شوینده غیر اسیدی، نظافت با کیفیتی داشته باشید.

کارواش دستی

چه وقت باید از دستگاه های کارواش آب گرم و آب سرد باید استفاده نمایید؟

دستگاه های کارواش، تجهیزاتی عمومی و بسیار پراستفاده در محیط های صنعتی می باشند که می توانند هر نوع آلودگی را تمیز نمایند. از دستگاه های کارواش آب سرد معمولاً در کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین هنگامیکه آلودگی از نوع چربی یا گرس و روغنی نباشد، استفاده از این دستگاه ها توصیه می گردد.

دستگاه های آب سرد معمولاً می توانند تا آب با دمای ورودی ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل نمایند. به علاوه زمانیکه سطح موردنظر از حساسیت بالایی برخوردار است، استفاده از کارواش های صنعتی آب سرد توصیه می گردد. حتی به منظور مصارف خانگی از دستگاه های آب سرد استفاده می شوند.

در دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم میزان دمای خروجی آب می تواند تا ۱۵۵ درجه سانتیگراد برسد. این دستگاه ها مناسب ترین تجهیزات به منظور استفاده در صنایع گوناگون می باشند. واترجت های آب گرم قادرند انواع لکه های لکه های سخت و چسبنده مانند چربی، روغن، رسوبات و گریس را از روی سطوح و تجهیزات گوناگون از بین ببرند. آب گرم به خودی خود می تواند در نظافت با کیفیت موثر باشد.

دستگاه های آب گرم دارای ابعاد متفاوتی می باشند و مانند دستگاه های واترجت آب سرد می توانند به صورت برقی و بنزینی باشند. از دستگاه های آب گرم بنزینی زمانی استفاده می شود که بخواهید محیط های شهری را نظافت نمایید. این تجهیزات بدون استفاده از برق قادر به نظافت می باشند.

شهرداری مشتریان دستگاه های آب گرم بنزینی می باشند. تمامی خطوط، نقاشی ها، لکه ها و آلودگی سطح شهر به راحتی توسط دستگاه های کارواش صنعتی بنزینی از بین می روند.

اما در کارخانه ها به علت در دسترس بودن برق تک فاز و سه فاز، استفاده از دستگاه های کارواش آب گرم از نوع برقی و برقی-دیزلی توصیه می شود.

در انتها ذکر این نکته ضروری است که بسته به نوع محیط و نوع آلودگی و بسیار پارامترهای دیگر نوع دستگاه کارواش انتخابی متفاوت است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید