تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دیتیلینگ خودرو با دستگاه بخارشوی صنعتی

دیتیلینگ خودرو با دستگاه بخارشوی صنعتی

دیتیلینگ خودرو به معنای نظافت و شستشوی داخل خودرو و سایر وسایل نقلیه با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه و حرفه ای است. اگر شما صاحب یک کارواش باشید مطمئناً مشتری های زیادی برای شستشوی داخل خودروی خود به شما مراجعه می نمایند. مشتریان اهمیت بسیار زیادی به نظافت داخل خودروی خود علاوه بر نظافت بیرون آن قائل می شوند.

بنابراین این امر شما ملزم به داشتن تجهیزاتی می کند که فرایند نظافت و شستشوی داخل خودرو را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام دهد. حتی شما عزیزان می توانید خودروی شخصی خود را با استفاده از این تجهیزات شستشو نمایید.

کمپانی های معتبر تولید کننده انواع دستگاه های نظافتی، تجهیزاتی مخصوص و مکانیزه به منظور انجام عملیات دیتیلینگ خودرو طراحی و تولید کرده اند که شما می توانید با دریافت مشاوره و راهنمایی هایی که از افرادی که در این حوزه کار می کنند، بهترین انتخاب را داشته باشید.

لازم به ذکر است که عملیات دیتیلینگ منحصر به نظافت داخل خودروی شخصی نمی شود و دیگر وسایل نقلیه مانند: کامیون ها، اتوبوس ها، هواپیماها، هلیکوپترها، واگن های قطار و … را شامل می شود.

مسلماً دستگاهی که بتواند فرایند دیتیلینگ را به نحو احسن انجام دهد، بایستی قادر باشد در مدت زمان طولانی و بدون وقفه طولانی مدت، کار نظافت را به انجام برساند. در ادامه مقاله به معرفی دستگاه دیتیلینگ و نظافت داخل خودرو می پردازیم.

بخارشوی اجاق گاز

معرفی دستگاه دیتیلینگ خودرو

دستگاه بخارشوی صنعتی، دستگاهی مکانیزه، کاربردی، حرفه ای به منظور نظافت داخل وسایل نقلیه می باشد. امروزه در این دستگاه ها پیشرفت های بسیار زیادی حاصل شده است که شما را قادر می سازد نظافت را با کیفیت بالا انجام دهد.

استفاده از بخار، محبوب ترین روش برای از بین بردن لکه ها و آلودگی ها می باشد. حتی بخار می تواند سطوح را ضد عفونی و انواع جانوران موذی که ممکن است در محیط وجود داشته باشد از بین ببرد. وجود انواع لکه های چربی، روغنی، گرد و خاک و … بر روی صندلی ها، داشبورد، فرمان، سقف، دریچه ها، کف و بخش های دیگر اتومبیل از نظر زیبایی و بهداشتی اتومبیل را دچار مشکل می کند.

دستگاه بخارشوی صنعتی دارای قابلیت پاشش همزمان مواد شوینده به همراه بخار را دارا می باشد. بدین منظور مخزنی در دستگاه مخصوص مواد شوینده وجود دارد. مواد شوینده هر نوعی می تواند باشد جز مواد اسیدی. مواد اسیدی هم به دستگاه و هم به سطح موردنظر، آسیب جدی وارد می نماید. استفاده از مواد شوینده مناسب، به کیفیت نظافت سطوح کمک شایانی می کند.

عمل تبدیل آب به بخار توسط بویلر دستگاه که ضد انفجار و استیل می باشد انجام می گیرد.

قابلیت دیگر در این تجهیزات، استفاده از مکنده صنعتی قدرتمند به منظور جمع آوری آلودگی های خشک و تر است. بعد از عملیات پاشش بخار و مواد شوینده بر روی سطوح، با استفاده از قدرت مکش این  دستگاه، قادر خواهید بود که تمامی آلودگی هایی که بر روی سطوح باقی مانده است را جمع کرده و به مخزن آب کثیف دستگاه انتقال دهید.

کارواش های صنعتی که به صورت ثابت یا در محل مشتری، خدمات توشویی خودرو انجام می دهند، از مشتریان بالقوه دستگاه های بخار شوی می باشند.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید