تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

زمین‌شوی حرم

زمین شوی حرم

مساجد، حرم‌ها و اماکن مذهبی از فضاهای بسیار پر تردد در ساعات مختلف شبانه‌روز هستند. نظافت و بهداشت حرم‌ و اماکن مذهبی اهمیت زیادی دارد (چه به لحاظ دینی و چه از نظر ظاهری) و البته بسیار چالش برانگیز است. علاوه بر تردد زیاد افراد، وسعت صحن‌ها و بخش‌های داخلی مکان‌های زیارتی به قدری زیاد است که استفاده از شیوه‌های نظافت سنتی بسیار سخت و زمان‌بر است و باید حتما از ابزاری استفاده شود که مانع استفاده مردم از فضا نشود و در نهایت کیفیت نظافت مطلوبی به همراه داشته باشد. ازآن‌جا که  بخش‌عمده نظافت در فضاهای زیارتی مربوط به سطوح کف است، استفاده از دستگاه زمین‌شوی حرم و اماکن مذهبی بهترین و سریع‌ترین راهکار نظافت سطوح کف به شمار می‌رود.

اسکرابر کارچر

زمین شوی حرم و اماکن مذهبی

با پیشرفت‌ تکنولوژی دستگاه‌های مکانیزه‌ای با قدرت نظافتی بالا به بازار آمده که تنها با یک بار حرکت بر روی سطح می‌توانند آلودگی‌ها را از روی سطوح پاک کنند. استفاده از اسکرابرها یا زمین شوی حرم و اماکن مذهبی در چند سال اخیر بسیار رایج شده است. این زمین‌شوی‌ها دارای یک مخزن بزرگ آب تمیز و ماده شوینده هستند، آب و ماده شوینده را روی سطح پاشش می‌کنند و با برس مخصوصی که درکف دستگاه قرار دارد، محلول شوینده را روی سطح برس می‌زنند. مرحله بعد تی‌کشی و مکش آب به داخل دستگاه است. مخازن بزرگ، کاربری آسان و پهنای شستشوی عریض اسکرابر خودرویی موجب شده تا این دستگاه برای شستشوی چنین محیط‌های وسیعی مناسب باشد.

استفاده از کف‌شوی حرم و اماکن مذهبی دیگر مزاحمتی برای بازدیدکنندگان ایجاد نمی‌کند زیرا همزمان با شستشو، عمل جمع کردن آب و خشک کردن سطح را هم انجام می‌دهند. با توجه به خشک شدن سطح توسط دستگاه، احتمال سر خردن افراد هم از بین می‌رود. مهم‌ترین مزیت دستگاه‌ کف‌شوی حرم، سرعت و قدرت پاک‌کنندگی آن است. به خصوص که اماکن مذهبی نیاز به نظافت مداوم و روزانه دارند.

انواع زمین‌شوی صنعتی

اسکرابرهای صنعتی در دو نوع سرنشین‌دار و دستی طراحی و ساخته شده‌اند. مدل سرنشین‌دار این اسکرابرها برای محیط‌های وسیع و مدل دستی اسکرابرها برای محیط‌های کوچکتر مناسب است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید