تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جایگاه زمین‌شوی صنعتی در نظافت صنایع غذایی

زمین-شوی-صنعتی-اسکرابر

جایگاه زمین شوی صنعتی در نظافت مکانیزه

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی یک دستگاه نظافت صنعتی با قابلیت شستشو و خشک کردن همزمان انواع سطوح می باشد. استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی علاوه بر افزایش کیفیت شستشوی، موجب افزایش سرعت فرایند نظافت نیز می گردد و در نتیجه کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان را به همراه دارد. اما مزایای اقتصادی تنها دلیل استفاده از اسکرابرها نیست و به کارگیری این دستگاه موجب ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی محیط به شکل کاملا ً محسوسی می  گردد. مزایای متعدد زمین شوی ها موجب شده تا امروزه در مکان های متعددی از پاساژها و مراکز خرید گرفته تا اماکن مذهبی و محیط های صنعتی همچون کارگاه های تولید، کارخانه ها و انبارهای صنعتی شاهد استفاده از این دستگاه های کارآمد و کاربردی باشیم.

امروزه زمین شوی ها در مدل‌های متنوعی از لحاظ نحوه هدایت دستگاه، نوع و تعداد برس، منبع تغذیه، پهنای قابل شستشو و ظرفیت مخازن آب عرضه می شوند تا امکان انتخاب دستگاهی در تناسب با وسعت و مشخصات محیطی فضا وجود داشته باشد و بدین ترتیب دستیابی به حداکثر کارایی دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی امکان پذیر گردد. همچنین ممکن است برای انجام فرایند نظافت و شستشوی سطوح کف در برخی محیط های ویژه با شرایط خاص از اسکرابرهای تخصصی نیز استفاده شود. این اسکرابرهای تخصصی با توجه به نیازمندی‌های خاص محیط مورد استفاده تولید شده اند.

اهمیت نظافت در صنایع غذایی

کلیه مراکز وابسته به صنایع غذایی مانند کارخانه جات و انبارهای نگهداری محصولات، باید با توجه به بالاترین سطح استاندارد های نظافتی و بهداشتی، به صورت پیوسته نظافت شوند. دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی به منظور رفع انواع نیازهای نظافتی طراحی شده اند. این ابزارها محیط را در کوتاه ترین زمان و با بهترین نتیجه تمیز کرده و بالاترین سطوح استانداردهای بهداشتی را به محیط عرضه می کنند از نمونه های این دستگاه های نظافت مکانیزه، زمین شوی های صنعتی می باشند.

کاربردهای دستگاه زمین شوی صنعتی در صنعت مواد غذایی

  • نظافت صنعتی کارخانه های مواد پروتئینی
  • شستشوی  کف کارخانه های تولید کیک و کلوچه
  • بهداشت محیط در صنعت تولید سوسیس و کالباس
  • تمیز کردن کف کارخانه های تولید آبمیوه و نوشابه
  • نظافت در فروشگاه های مواد غذایی

فاکتور های انتخاب زمین شوی صنعتی مناسب برای صنایع غذایی

عوامل و فاکتور های متعددی در انتخاب دستگاه های زمین شوی صنعتی نقش دارند ، یکی از این عوامل، دسترسی به منبع انرژی الکتریکی و یا پریز برق می باشد ، در اماکنی که دسترسی به پریز برق با دشواری هایی همراه بوده و یا وجود کابل برق مشکل ساز باشد، از اسکرابر های باطری دار استفاده می شود. از سوی دیگر وسعت و ابعاد محیط کارخانه ، و جنس کف پوش ها نیز تاثیر زیادی درانتخاب اسکرابر دارد، استفاده از اسکرابر های بزرگ و سنگین برای نظافت فضاهای متراکم و محدود غیر ممکن بوده و وزن دستگاه اسکرابر می تواند به برخی از کف پوش هایی که حساس به وزن بالا هستند، آسیب جدی وارد نماید. از این رو در هنگام تهیه و انتخاب زمین شوی مناسب می بایست  این نکته مهم هم در نظر گرفته شود. ویژگی های ذکر شده زمین شمی تواند تاثیر بالایی در افزایش بهره وری دستگاه داشته باشد.

قیمت زمین شوی صنعتی

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید