تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی بی دغدغه با کارواش شارژی جدید کارچر (کرشر)

کارواش باطری دار

کارواش شارژی (باطری دار)

کارواش ها دستگاه هایی برای شستشوی ماشین، دوچرخه، حیاط ، بالکن و سایر وسایل یا فضاهای اطراف ما هستند. گاهی در هنگام شستشو ما با محدودیت هایی مواجه هستیم از جمله اینکه میخواهیم وسیله یا مکانی را بشوییم اما به منبع یا پریز برق دسترسی نداریم که دستگاه کارواش خود را به برق وصل نماییم مثل شستن ماشین خود زمانی که به یک پیک نیک در جنگل رفته، زمان اضافه زیادی در اختیار داشته و قصد داریم حین لذت بردن از هوای مطبوع خارج شهر ماشین خود را هم با کارواش نظافت کرده باشیم یا وقتی میخواهیم یک قسمت از حیاط یا باغ را بشوییم که با ساختمان اصلی فاصله دارد و دسترسی به برق امر مشکلی محسوب می شود.

مدل جدید کارواش شارژی همراه کرشر KHB 6

غیر از محدودیت دسترسی به برق گاهی ما به شیر آبی با فشار کافی هم برای شستشو دسترسی نداریم مثل وقتی که میخواهیم بالکن داخل اتاق خوابی را بشوییم که سرویس بهداشتی ندارد یا وقت میخواهیم حین مسافرت و در طی مسیر حیوان خانگی یا دوچرخه خود یا فرزندانمان را با کارواش تمیز نماییم و شیر آبی در دسترسمان نیست.

کارواش باطری دار کرشر سری KHB

برای حل همه این مشکلات و انجام یک شستشوی کامل و بی دغدغه بدون نیاز به برق و شیر آب دستگاه های کارواش باطری دار کارچر آلمان سری KHB  بهترین گزینه محسوب میشوند فقط کافی است شلنگ را به واترجت وصل نمایید و دستگاه آماده انجام شستشو می شود به همین راحتی.

به عبارت دیگر این کارواش شارژی نیازی به برق نداشته و با یک باطری لیتیوم یون قابل شارژ به راحتی کار میکنند و دیگر اینکه هیچ نیازی به وجود شیر آب نیست و فقط کافی است یک مخزن یا ظرف آب را پر نموده و اجازه بدهید کارواش شما ازداخل ظرف، آب را مکیده و عمل پاشش را انجام دهد و یا حتی کافی است یک رودخانه از کنار محلی که ماشین یا دوچرخه تان را پارک کرده اید رد بشود در این حالت شما می توانید سر شلنگ را داخل رودخانه به عنوان منبع آب قرار داده و عمل شستشو را به راحتی شروع نمایید.

دستگاه کارواش شارژی کارچر از نوع کارواش دستی مدل KHB 5 دارای یک باطری لیتیوم یون ۱۸ ولتی است که قابل تعویض می باشد و امکان یک شستشوی ده دقیقه ای را برای کابر فراهم می کند. این باطری کاملا بی نیاز به برق بوده و آماده و قابل استفاده در هر حالتی می باشد.

مدت زمان باقی مانده از شارژ باطری را به راحتی با سیستم مدیریت زمان روی صفحه دیجیتال کارواش می توانید مشاهده کنید. کارواش مدل KHB 5  کارچر کاملا برای یک نظافت سریع و متوسط در مورد مبلمان باغ، گلدان، دوچرخه و سایر برنامه های کاربردی در اطراف خانه مناسب است.

 

واترجت کارچر

نازل های متنوع و کاربردی

این کارواش فشار آبی برابر با ۲۴ بار ایجاد نموده و به کمک دو عدد نازل که روی بسته بندی دستگاه قرار داده شده است فشار و خروج آب را بهینه سازی کرده و امکان یک نظافت سریع و مطلوب را در هر مکانی برای کاربر فراهم می نماید.

نازل های موجود روی بسته بندی دستگاه عبارتند از یک نازل زاویه زن که آب را به صورت پرده ای پاشش می نماید و برای افزایش سطحی که مورد نظافت قرار می گیرد کاربرد دارد و یک نازل سوزنی چرخشی که آب را به صورت متمرکز و با فشار بیشتر روی یک محدوده کمتر پاشش می نماید و برای نظافت عمیق تر و بر طرف نمودن لکه های چسبنده تر و عمیق تر کاردبرد دارد.

 

دستگاه فشار قوی آب کارچر

بسیار سبک با امکان حمل آسان

این دستگاه واترجت به دلیل اینکه بدنه آن فقط شامل یک تفنگی قابل حمل و سبک به همراه یک شلنگ می باشد قابلیت حمل و جابه جایی بسیار آسانی داشته و هنگام استفاده نیز بسیار انعطاف پذیر بوده و آزادی حرکت فراوانی را برای کاربر به همراه دارد.

 

بهترین کارواش

 

و در نهایت اینکه به دلیل عدم نیاز به برق و شیر آب و همچنین به دلیل سهولت استفاده و انعطاف پذیر بودن، دستگاه کارواش KHB 5 برای طیف وسیعی از فعالیت های نظافتی در خانه و خارج از آن مناسب و مطلوب به شمار رفته و استفاده از آن تجربه مطلوبی را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید