تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

محدودیت‌های انواع اسکرابر

محدودیت های انواع اسکرابر

محدودیت‌های انواع اسکرابر

بدون شک استفاده از انواع اسکرابرهای صنعتی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد، کارایی بیشتر، کیفیت بالاتر انجام امور نظافتی، نیاز کمتر به نیروی انسانی و مصرف انرژی کمتر بخشی از این مزایا به حساب می‌آیند. اما همچنان محدودیت‌هایی در استفاده از این دستگاه‌ها وجود دارد که موجب می‌شود تا به امروز روش‌های سنتی از محبوبیت خاصی برخوردار باشند. یکی از اصلی‌ترین این محدودیت‌ها ابعاد بزرگ اسکرابرها است. بزرگ بودن ابعاد بزرگ اسکرابر باعث می‌شود این دستگاه‌ها برای استفاده در محیط‌های کوچک و یا فضاهایی با موانع زیادی در آنها وجود دارد مناسب نباشند. اما کمپانی کرشر آلمان طیف وسیعی از دستگاه‌های نظافت صنعتی را تولید می‌کند به منظور استفاده در این گونه محیط‌ها نیز دستگاه‌های خاصی را طراحی کرده است. برخی از این محصولات عبارتند از:

کف شوی مدل BR 30/4 C کارچر 

شاید مهمترین محدودیتی که انواع اسکرابرها با آن مواجه هستند عدم کارایی آنها برای محیط‌های کوچک باشد. معمولا ابعاد بزرگ بدنه و قیمت‌های بالای این دستگاه‌ها استفاده از آنها برای محیط‌های کوچک را غیر منطقی می‌کند. اما کرشر آلمان با طراحی اسکرابر مدل BR 30/4 C که دارای ابعاد کوچک و قدرت مانور بسیار بالایی می‌باشد، این محدودیت را کاملا از میان برده است. درمورد این کف شوی جالب است بدانید طراحی آن به شکل ایستاده بوده و دسته آن به شکل کامل و تا ۹۰ درجه خم می‌شود تا برس‌های این محصول به شکل کامل به زیر مبلمان و یا میزهای موجود در محیط نیز دسترسی داشته باشند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه بر روی نام آن کلیک کنید.

 اسکرابر مدل BR 35/12 C کارچر

یکی دیگر از محدودیت‌هایی که انواع اسکرابرها با آن مواجه هستند، شستشوی کنار دیوارها، زوایا و نظافت کف محیط هایی که دارای موانع زیادی هستند، می‌باشد. اما کارچر آلمان دستگاه اسکرابر مدل BR 35/12 C را برای همین منظور طراحی و ساخته است. فرمان این دستگاه زمین شوی صنعتی، قابلیت چرخش تا ۲۰۰ درجه را دارد. همین ویژگی موجب می‌شود این محصول بتواند تمامی گوشه‌ها و زوایا را کاملا نظافت کند. همچنین این زمین شوی دارای سیستم تأمین انرژی (باتری) جدید و بسیاری ویژگی‌های کاربردی دیگر می‌باشد که در صفحه اختصاصی خود محصول به شکل مفصل درباره آن صحبت شده است. به منظور ورود به صفحه این محصول بر روی نام آن کلیک کنید.

اسکرابر مدل B 60/10 C کارچر

این زمین‌شوی تنها زمین‌شوی صنعتی جهان است که هیچ گونه موتور مکنده و یا جلو برنده‌‌ای در آن استفاده نشده است. همین ویژگی باعث می‌شود این دستگاه نیازی به برق و یا باتری نداشته باشد. علاوه بر آن هزینه‌های عملیاتی این دستگاه زمین شوی صنعتی، با توجه به عدم نیاز به منابع تأمین انرژی (برق یا باتری) و عدم وجود هر گونه سیستم الکترونیکی بسیار کم می‌باشد. بر همین مبنا این دستگاه نیز یکی دیگر از محدودیت‌های انواع اسکرابر یعنی ایجاد آلودگی صوتی که استفاده از آن را در محیط‌های حساس به صدا دچار مشکل می‌کند، برطرف می‌شود.

شرکت کارن تجارت به عنوان نمایندگی رسمی Kärcher آلمان در ایران وظیفه عرضه و خدمات دهی محصولات مختلف این شرکت از جمله اسکرابرهای مذکور را عهده دار است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید