تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مدل‌های برتر اسکرابر

Scrubber

برترین مدل‌های اسکرابر

انواع اسکرابرها در سرتاسر دنیا در محیط‌های بسیار متنوعی از انبار تا مراکز خرید و مدارس تا دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چیزی که زمین شوی صنعتی را از روش‌های دستی نظافت سطوح بزرگ متمایز می‌سازد نظافت کامل و موثر آنها می‌باشد، اما پرسش این است که بهترین نمونه این تجهیزات کدامند؟ در بازاری که مدل‌های بی‌شماری از اسکرابرها وجود دارند که هریک ادعای بهترین بودن را دارند فاکتورهای متعدی وجود دارد که با بررسی آنها بتوانید مطمئن شوید که بهترین انتخاب را از میان دستگاه‌های مختلف داشته‌اید. در این نوشتار قصد داریم شما را با چند نمونه از مدل‌های برتر اسکرابر که هر کدام از جهات خاصی منحصر به فرد می‌باشند، آشنا کنیم.

اسکرابر صنعتی موزه

اسکرابر کارچر (کرشر) مدل BR 30/4

این اسکرابر با طراحی ویژه و جمع و جور خود نحوه و محیط کاربری انواع کف شوی‌ها را تغییر داده است. در واقع این محصول را می‌توان به جرأت بهترین انتخاب جهت استفاده در محیط‌های نسبتا کوچک مانند رستوران، کافی شاپ، دفتر کار و منازل مسکونی دانست. بدنه این کف‌شوی صنعتی به شکلی طراحی شده که قابلیت خم شدن ۹۰ درجه جهت دسترسی به فضای زیر میز و مبلمان را داشته باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه بر روی نام آن کلیک کنید.

اسکرابر کارچر (کرشر) مدل BR 35/12

سادگی یکی از ویژگی‌های کلیدی این مدل اسکرابر کرشر می‌باشد که زمان راه اندازی کوتاه و عملکرد کاربر پسندی دارد که البته این امر به هیچ وجه به معنای کاهش کیفیت ساخت و یا راندمان نظافت دستگاه نمی‌باشد. وجه تمایز این دستگاه زمین شوی با سایر محصولات مشابه خود قدرت مانور بی‌نظیر آن می‌باشد که جهت فعالیت در محیط‌هایی که دارای موانع زیاد می‌باشد ایده آل است. البته از کنار باتری‌های لیتیوم یون این دستگاه کف‌شوی نیز نمی‌توان به سادگی عبور کرد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این اسکرابر بر روی نام آن کلیک کنید.

اسکرابر کارچر (کرشر) مدل (B 60/10 C (MOPVAC

این زمین شوی صنعتی تنها دستگاه در نوع خود در جهان بوده که هیچگونه موتور الکتریکی بر روی آن به کار نرفته است. این محصول کرشر بدون نیاز به تأمین انرژی از طریق برق یا باتری و فقط به وسیله ایجاد خلأ عمل مکش را انجام می‌دهد. به همین جهت این محصول بی صدا می‌تواند برای استفاده در محیط‌های حساس به صدا ایده آل باشد.

اسکرابر کارچر (کرشر) مدل BD 50/50

طراحی‌های نوین و متریال به کار رفته در دستگاه‌های کارچر به شکلی در حال تکامل است، که حجم دستگاه‌های این کمپانی با حفظ ظرفیت مخازن و کارایی آنها همواره در حال کاهش می‌باشد. یکی از جدیدترین دستگاه‌های این کمپانی که کاملا بر پایه همین اصول طراحی و ساخته شده است، زمین شوی صنعتی مدل BD 50/50 کارچر می‌باشد. این محصول کرشر نسبت به حجم مخازن ۵۰ لیتری خود دارای بدنه با ابعاد بسیار کوچک می‌باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه بر روی نام آن کلیک کنید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید