تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مراحل آماده کردن باغ برای زمستان

مراحل آماده‌ کردن باغ برای زمستان

مراحل آماده کردن باغ برای زمستان

تمیز کردن اثاثیه باغ

برای شستشوی وسایل و اثاث باغ مثل میز و صندلی می‌توانید از کارواش فشارقوی استفاده کنید. این دستگاه تنها با آب با فشار بالا می‌تواند انواع سطوح را شسته و نظافت کند.

اگر رسوب و جرم‌های روی سطوح با آب از بین نرفت می‌توانید داخل مخزن کارواش مواد شوینده هم اضافه کنید.

شستشوی مبلمان باغ

گلدان‌ها و وسایل بازی کودکان

گلدان‌ها و وسایل بازی را نیز می‌توان قبل از جمع‌آوری و انبار کردن با دستگاه واترجت فشارقوی شستشو داده و تمیز کرد.

کار با دستگاه کارواش به خصوص روی سطوح پلاستیکی سخت و همچنین گلدان‌های سرامیکی بسیار آسان و راحت است.

شستشوی وسایل بازی

ورودی و دیوارها

اکثر ناخالصی‌های طبیعی مثل خزه را می‌توان با استفاده از دستگاه کارواش به سرعت از روی سطوح جدا کرد.

برای تمیز کردن بهتر از نازل چرخان استفاده کنید.

تراس یا بالکن

تراس‌ها و بالکن‌ها را با استفاده از نازل‌ها و لانس‌ها شستشو دهید تا به شما امکان تنظیم فشار آب نسبت به نوع سطح کف را بدهد.

از مزایای این روش میتوان به سرعت بالای نظافت، صرفه‌جویی در مصرف آب و محافظت از اپراتور در مقابل فشار آب اشاره کرد.

با فشار کم کار کنید. اگر سطح چوبی موردنظر به مدت زیادی تمیز نشده بهتر است از مواد شوینده استفاده کنید تا آلودگی‌ها سریعتر از بین بروند.

برای پخش مخلوط آب و مواد شوینده با فشار کم، از دستگاه کارواش می‌توانید به راحتی استفاده کنید.

برگ‌ها را به راحتی جارو کنید

سوییپرهایی با دو برس در کنار بهترین گزینه برای جارو کردن باغ و جمع کردن برگ‌ها و زباله‌ها می‌باشند. عرض عملیاتی این سوییر با استفاده از برس‌های بلند کناری افزایش یافته و تمام لبه‌ها و گوشه‌ها را تمیز می‌کند.

سوییپرها می‌توانند زباله‌های تر و مرطوب را همانند زباله‌های خشک به راحتی جمع کنند. هنگام جارو با سوییپر نیازی به خم شدن ندارید و می‌توانید دستان خود را تمیز نگه دارید.

دستگاه سوییپر تمام زباله‌ها را داخل مخزن خود جمع می‌کند بنابراین بعد از هر وزش باد دوباره نیازی به جمع‌آوری زباله‌های نیست. یکی از مشکل‌های دستگاه‌های سوییپر اشغال فضای زیاد در انبار است. این مشکل با قابلیت جمع شدن دستگیره‌ها و نگهداری دستگاه به صورت عمودی به صورت هوشمندانه حل شده است.

ابزار و تجهیزات باغ را قبل از انبار کردن تمیز کنید

ابزار و وسایلی مانند چنگک، چرخ‌دستی، بیل و … باید در پاییز کاملا تمیز شوند. زیرا اگر گل و لای به ابزارآلات آهنی چسبیده و به مدت طولانی روی آن باقی بماند، رطوبت را به خود جذب کرده و باعث ایجاد خوردگی در سطوح فلزی می‌شود. نظافت و تمیز کردن ابزار باغبانی عمر آنها را افزایش داده و باعث افزایش راندمان ابزار می‌شود.

نحوه نگهداری صحیح دستگاه کارواش فشار قوی

نگهدای کارواش

بعد از اینکه همه چیز تمیز شد نوبت به نظافت و نگهداری صحیح خود دستگاه کارواش می‌رسد.

باقیمانده آب دستگاه را خالی کنید

ساده‌ترین راه برای این کار این است که پس از خاموش کردن دستگاه کارواش و قطع کردن منبع آب مدت کوتاهی (حدود نیم دقیقه)  دوباره دستگاه را روشن کنید.

اگر آب در داخل دستگاه بماند و یخ بزند نیروی انبساط یخ می‌تواند به پمپ و آب‌بندی آسیب برساند.

سوییپر کارچر مدل MIC 35

سوییپر کارچر مدل MIC 35 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

سوییپر کارچر مدل MIC 42

سوییپر کارچر مدل MIC 42 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G، با بدنه قدرتمند و فشار ۲۰۰ بار با قابلیت گرم کردن آب تا دمای ۸۰ درجه سانتیگراد را داشته و برای  استفاده سیار و یا برای فضاهایی که دسترسی به برق شهری ممکن نباشد، مناسب است.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 9/20 Classic

واترجت آب گرم مدل HDS 9/20 Classic دستگاهی مستحکم و قابلیت اطمینان است. این دستگاه نسبت قیمت به عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 10/20-4 MX

واترجت آب گرم مدل HDS 10/20-4 MX با داشتن حلقه شلنگ، شلنگ فشار قوی ۲۰ متری و موتور ۴ قطبی که با آب خنک می‌شود، قوی ترین پاک کننده فشار قوی آب گرم سه فاز در کلاس متوسط کارچر به حساب می‌آید.

سوییپر مدل MC 250 کارچر

دستگاهی همه چیز تمام:‌ سوییپر جاروی مدل MC 250 سازگار با محیط زیست با عملکرد مکش، حداکثر راحتی و رانندگی در همه مناطق شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید