تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایای استفاده از انواع سوییپر

سوییپر

مزایای استفاده از انواع سوییپر

امروزه استفاده از دستگاه‌های نظافتی حرفه‌ای به شکل روز افزون در حال افزایش می‌باشد. انواع این محصولات با توجه به کارایی بالا و هزینه‌های پایین تر نسبت به روش‌های سنتی در حال محبوب شدن هستند. در این نوشتار می‌خواهیم درباره مزایای استفاده از انواع سوییپر صحبت نماییم.  با توجه به تکنولوژی‌های نوینی که در ساخت سوییپرها به کار گرفته می‌شود. کارایی این دستگاه‌ها نسبت به روش‌های سنتی بسیار بالاتر می‌باشد. به این معنی که در زمان کوتاه تری می‌توان محیط‌های بسیار بزرگتری را نظافت کرد.

نظافت با کیفیت تر

از دیگر مزایای استفاده از انواع سوییپر صنعتی کیفیت بالاتر انجام امور نظافتی می‌باشد. به این معنی که روش‌های سنتی به هیچ وجه نمی‌توانند نتایجی نزدیک به دستگاه‌های مدرن امروزی ارائه کنند.

نیاز کمتر به نیروی انسانی

مزیت دیگر استفاده از انواع دستگاه‌های جاروی صنعتی را می‌توان کاهش نیاز به نیروی انسانی دانست که از این طریق می‌تواند هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهد. همین ویژگی امکان استفاده از نیروی انسانی را در انجام کارهای دیگر به شما می‌دهد. لازم به ذکر است که دستگاه‌های جاروب صنعتی نیز در دو مدل کلی با نام‌های سوییپر دستی و جاروی شهری سوییپر خودرویی یا شهری عرضه می‌شوند.

نحوه استفاده از بخارشوی برای شستن مبل

سوییپر دستی

سوییپرهای دستی به منظور نظافت انواع محیط‌ها با مساحت‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. جاروهای نوع دستی نیز به دو دسته مکانیکی و موتوردار (بنزینی و یا باتری دار) تقسیم بندی می‌شوند. معمولاً دستگاه‌های مکانیکی در ابعاد کوچک و برای نظافت محیط‌های محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند و دستگاه‌های موتوردار برای نظافت محیط های بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سوییپر شهری

این دسته از سوییپرها به منظور نظافت محیط های بزرگ مانند خیابان های شهر ها و شهرک ها و یا محوطه های کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها که سرنشین دار می باشند، علاوه بر جمع کردن زباله ها ، با استفاده از لوازم خاص می توانند به عنوان لودر و یا برف روب نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

Kärcher آلمان

کرشر آلمان بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کرشر در ایران تعیین کرده است. برای کسب اطلاعات لازم و انجام مشاوره برای خرید و انتخاب دستگاه نظافتی موردنظر با شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان نیز مشورت نمایید.

سوییپر کارچر مدل MIC 35

سوییپر کارچر مدل MIC 35 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

سوییپر کارچر مدل MIC 42

سوییپر کارچر مدل MIC 42 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید