تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایای استفاده از بخارشوی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها

بخارشوی

بخارشوی‌‌ها سرسخت‌ترین لکه‌ها را بدون استفاده از مواد شیمیایی، از بین می‌برند. این تجهیزات حرفه‌ای می‌توانند به طبیعی‌ترین شکل ممکن جایگزینی برای روش‌های مرسوم نظافت باشند. از بخارشوی‌ها در محیط‌های مختلفی می‌توانید بهره ببرید؛ از حمام و سالن‌های پذیرایی گرفته تا مکان‌های دیگر.

بخارشوی خانگی

نظافت با بخار

بهره‌گیری از بخار آب به منظور تمیز کردن، گزینه بسیار مطلوبی است. این ابزارها تقریبا مانند زودپزها عمل می‌کنند. آب در مخزن این ماشین‌ها گرم می‌شود تا به نقطه جوش رسیده و تولید بخار آغاز می‌شود.

سپس بخار تولید شده از طریق نازل در مقادیر مختلف خارج می‌شود. هر چه قدر فشار بخار بیش‌تر باشد سرعت خروج آن نیز بیش‌تر می‌شود که موجب بالا رفتن قدرت پاک‌کنندگی بخارشوی می‌شود.

لکه‌هایی که مقاومت بالایی در برابر روش‌های نظافت از خودشان نشان می‌دهند، با این روش به راحتی زدوده می‌شوند.

نظافت با بخارشوی

۷ دلیل برای نظافت با بخار آب

1- نظافت با بخار به سبب آن که از هیچ مواد شوینده‌ای در کنارش استفاده نمی‌شود، برای محیط‌ زیست بسیار خوب است.

۲- نظافت با بخار می‌تواند از نظر بهداشتی بسیار مطلوب باشد.

۳- نظافت با بخار بسیار آسان است.

۴- نظافت با بخار به دلیل استفاده نکردن از مواد شیمیایی سالم‌تر است.

۵- نظافت با بخار در محیط‌ها و فضاهای گوناگون کاربرد دارد. از نظافت آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی تا پنجره‌ها را می‌توانید با این روش نظافت کنید. حتی برای کارهایی مانند اتو کردن هم کاربرد دارد.

۶- نظافت با بخار از نظر زمان مقرون به صرفه است.

۷- نظافت با بخار اقتصادی‌ است زیرا از مواد شوینده استفاده نمی‌کنید.

بخارشوی حرفه ای

روشی مطلوب برای کودکان و افرادی که آلرژی دارند

نظافت با استفاده از بخار آب خلاف اکثر روش‌های رایج نظافت هیچ باقی‌ مانده‌ای که مسبب آلرژی شود از خود به جا نمی‌گذارد. ضمن آن که شست‌ و شوی با بخار ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌‌هایی که در محیط‌‌های خانگی بر روی سطوح سخت هستند را از بین می‌برد. این موضوع مخصوصا برای نگه‌داری اطفال که معمولا اجسام را داخل دهان خود می‌برند حائز اهمیت است. حوادث ناشی از استفاده مواد شوینده اشتباه که باعث تحریک پوست و سایر خطرات سلامتی می‌شود با استفاده از بخارشوی‌‌ها به کل از بین می‌روند. بخارشوی‌‌ها باعث جلوگیری از پخش آلودگی‌هایی که در افراد آلرژی ایجاد می‌کنند، می‌شوند. این موضوع برای افراد مبتلا به آلرژی تسکین خاطر است.

بهترین بخارشور

نظافت شیشه و پنجره

بخارشوی‌‌ها را می‌توانید برای پاک کردن پنجره‌‌ها، شیشه و آینه‌‌ها به کار ببرید. می‌توانید هم‌ زمان با خروج بخار نازلی که با پارچه پوشیده شده است را بر سطح شیشه بکشید و تا از بین رفتن کثیفی‌‌ها مالش دهید. می‌توانید بخار را بر سطح شیشه خارج کنید و سپس با یک پارچه، بخار روی شیشه را تمیز کنید. در هر دو حالت پس از پاک کردن اولیه، به وسیله یک پارچه میکروفیبر تمام رطوبت باقی‌مانده بر شیشه را جذب کنید تا رد و لکه‌ای باقی نماند.
اگر برای نخستین بار است که از بخارشوی‌‌ها برای پاک کردن شیشه‌ها استفاده می‌کنید، ابتدا باید هرگونه اثر استفاده از مواد شوینده‌ای که پیش‌تر بر روی شیشه ریخته شده است را از بین ببرید. سطح را با یک پارچه میکروفیبر از پایین به بالا و از چپ به راست پاک کنید‌.

نظافت شیشه با بخار شو

نظافت لباس

برای این که لباس‌‌هایتان را ظاهری نو ببخشید و تمیز کنید، از نازل مخصوص لباس که بر روی خروجی بخارشوی‌‌ها نصب می‌شود استفاده کنید. با این روش می‌توانید پرز و موهای باقی‌ مانده از روی پارچه را از بین ببرید. برای از بین بردن چین و چروک‌‌های لباس‌‌ها و پرده‌‌ها هم از این نازل استفاده کنید. یک مزیت دیگر استفاده از این دستگاه‌ها در تمیز کردن لباس‌ها آن است که بوهای نامطبوع را هم از پارچه می‌زداید. مراقب باشید که زمانی که از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، لباس‌ها را بیش‌ از اندازه خیس و مرطوب نکنید. همیشه نازل را با فاصله مناسب از پارچه نگه دارید.

دستگاه شستشو با بخار

نظافت سطوح فلزی ضد زنگ

بخارشوی‌ها می‌توانند به شما در پاک کردن سطوح فلزی ضدزنگ مانند سطح هودها کمک بهینه‌ای کنند. البته باید لوازم جانبی مناسب را بر روی نازل قرار دهید. پوشش پارچه‌ای میکروفایبر می‌تواند به خروجی نازل اضافه شود و به این ترتیب به راحتی می‌توانید سطوح فلزی ضد زنگ را پاک کنید.

نظافت سطوح فلزی با بخار شو

نظافت گیاهان

معمولاً بعد از مدتی لایه‌ای از گرد و غبار بر روی گیاهان بزرگی که در داخل خانه هستند، می‌نشیند. برای پاک کردن این گرد و غبار می‌توانید از بخارشوی‌ها استفاده کنید. ابتدا بخار آب را با فاصله ۲۰ الی ۳۰ سانتی‌متری از گیاهان اسپری می‌کنید و سپس با استفاده از یک پارچه سطوح گیاهان را پاک می‌کنید.

قیمت بخارشوی خانگی

نظافت اسباب و اثاثیه

برای از بین بردن لکه‌‌های موضعی بر روی مبلمان و اثاثیه از بخارشوها بهره‌مند شوید. برای این کار نازل بخار را به صورت مایل، نه به صورت قائم، نسبت به لکه قرار داده و یک پارچه هم کنار لکه بگذارید. با این روش اکثر لکه‌‌ها به راحتی از بین می‌روند.

قیمت فروش دستگاه بخار شور

نظافت سرامیک و سنگ

• به انتهای نازل یک پارچه قرار دهید.

• هنگامی که فشار بخار را آزاد کردید، نازل کف را به سرعت از یک جهت به جهت دیگر حرکت دهید.

• برای پاک کردن درزهای کف، نازل را از بالا به پایین و از چپ به راست مانند علامت مثبت حرکت دهید.

• پارچه‌های کثیف را تعویض کنید.

نظافت پارکت و لمینت

  • • ابتدا با یک جاروبرقی گرد و غبار را از سطح کف پاک کنید.
  • • دو پارچه (۴ لایه) در زیر نازل قرار دهید تا بخار کمی به سطح منتقل شود.
  • • در تنظیمات دستگاه، میزان شدت بخار را کم‌ترین حالت ممکن قرار دهید.
  • • فشار بخار را آزاد کرده و نازل را به سرعت از یک طرف به طرف دیگر حرکت دهید.
  • • به طور دائم بخار را آزاد نکنید. تنها به مقدار لازم برای از بین بردن لکه‌ها این کار را انجام دهید.
  • • نم باقی‌مانده بر سطوح بدون ایجاد رگه‌ای خشک می‌شود
نظافت سرامیک و سنگ
نظافت پارکت و لمینت

خوب است بدانید:
برای این که سریع‌‌تر آب داخل مخزن جوش بیاید، می‌توانید آب گرم به مخزن اضافه کنید. بعد از هر سه بار استفاده از بخارشوی مخزن دستگاه را آب شست‌وشو دهید تا از ایجاد لکه‌های آهک جلوگیری شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید