تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

میکروب‌زدایی محیط با بخارشوی صنعتی

میکروب زدایی محیط به کمک دستگاه بخارشوی صنعتی

میکروب‌زدایی محیط از خاصیت‌های قابل توجه دستگاه بخارشوی صنعتی

دستگاه بخارشوی با استفاده از آب معمولی، بخاری با دمای حدود ۱۶۰ درجه سانتیگراد تولید کرده که توانایی نظافت سطوح مختلف و میکروب‌زدایی محیط را مطابق با استانداردهای محیط‌های گوناگون مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارد. بخار با استفاده از حرارت و فشار، سطح را به صورت عمیق تمیز می‌کند.

دمای بالای بخار باعث از بین رفتن بیش از ۹۹٪ از ویروس‌ها، میکروب‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، بوی بد و عوامل بیماری‌زا می‌شود. این دستگاه‌های نظافتی به علت خاصیت ضدعفونی کنندگی، برای محیط‌های حساس و بهداشتی مناسب است.

بخارشوی صنعتی با بخار و بدون استفاده از مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده، سطوح را مطابق با اصول بهداشتی نظافت می‌کند. تمیز و بهداشتی نگه داشتن محیط بیمارستانی اهمیت زیادی در کاهش میزان آلودگی و عفونت دارد.

برای داشتن محیطی کاملاً بهداشتی، باید مناطق با تردد بالا مانند راهروها، اتاق انتظار، سرویس بهداشتی و اتاق عمل، روزانه نظافت شوند. بعد از این نواحی، فضاهای دیگر مانند اتاق بیمار، حمام، اتاق کارمندان که نیاز به نظافت کمتری نسبت به نواحی پر رفت و آمد دارند، باید نظافت شوند. بخارشوی‌، دستگاهی است که با حداقل مواد اولیه (یعنی آب)، عملیات شستشو و میکروب زدایی محیط را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.

وقتی آب به دمای بالا می‌رسد، بخار با فشار بر روی سطح برخورد می‌کند. در این صورت، علاوه بر از بین بردن آلودگی‌های مشخص، ذراتی مانند میکروب‌ها و انواع باکتری‌ها را نیز توسط بخارشوی از بین می‌رود. خاصیت میکروب‌زدایی، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه بخارشوی است.

عموما این دستگاه‌ها برای نظافت محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

میکروب زدایی محیط به کمک دستگاه بخارشوی صنعتی

توضیحی مختصر در زمینه نظافت با بخارشوی صنعتی

از بخارشوی صنعتی می‌توان برای شستشوی عمومی سطوحی مانند کف، دیوارها و پنجره‌ها استفاده کرد. همچنین برای میکروب‌زدایی محیط و ضدعفونی کردن وسایل موجود در اتاق‌ها، آزمایشگاه و اتاق عمل مانند صندلی، مبل، صندلی چرخ دار و تخت نیز می‌توان از دستگاه بخارشوی استفاده کرد.

برای شستشوی سطوح پارچه‌ای و الیاف مانند تشک، ملافه، پرده، فرش و موکت نیز این دستگاه کاربرد دارد. بخار آب با دمای بالا توانایی حذف چربی و روغن را از تجهیزات آشپزخانه و رستوران‌ها داشته و حتی آلودگی موجود در شکاف بین سطوح را به خوبی از بین می‌برد.

بخارشوی در آشپزخانه برای تمیزکردن یخچال و فریزر نیز به کار می‌رود. برای ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، حمام، شیرآلات و آینه بخار گرفته، دستگاه بسیار مناسبی است. پس در نتیجه دستگاه بخارشوی صنعتی برای استفاده در بیمارستان‌ها بسیار ضروری است. چند کاربرد دیگر این دستگاه عبارتند از:

  • نظافت آشپزخانه‌های صنعتی
  • نظافت باربیکیو و وسایل مختلف محیطی
  • نظافت سطوح کف غیر مسطح و دشوار
  • نظافت صندلی و انواع مبلمان
  • نظافت پنجره‌های بسیار بزرگ داخل ساختمان‌ها
  • یخ زدایی برفک فریزر
  • نظافت بهداشتی تشک، پرده و دیوار
  • نظافت ذرات ریز، میکروب و باکتری‌ها

دستگاه بخارشوی، ضامن سلامتی

بخار آب علاوه بر نظافت سطح و از بین بردن میکروب‌ها، مانع از انتشار گرد و غبار در هوا می‌شود. در نتیجه نظافت با استفاده از بخارشوی، می‌تواند روشی ایده‌آل برای افراد مبتلا به آسم، آلرژی و دیگر بیماری‌های تنفسی محسوب شده و تأثیر مستقیم بر سلامتی آنها بگذارد. همچنین کاربری دستگاه بخارشوی بسیار آسان بوده و کاربر می‌تواند  بدون بروز مشکل، خستگی و فشار از این وسیله استفاده کند.

خرید بخارشوی صنعتی

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix، طراحی جمع و جور داشته و برای نظافت سریع فضاهای نسبتا آلوده دستگاه مناسبی محسوب می‌شود. نازل EasyFix دستگاه، امکان جارو کشیدن سطوح کف را نیز امکان پذیر می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید