تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نحوه کارکرد کارواش کرشر آلمان

طرز کار کارواش کارچر

نحوه کارکرد کارواش

هر کسی که قبلا از یک واترجت استفاده کرده باشد می‌داند که تمیز کردن محیط بیرون از خانه با یک کارواش، کاری سرگرم‌کننده است. ما با استفاده از کارواش‌ می‌توانیم در خانه یا محیط اطراف آن را در کمترین زمان ممکن تمیز کنیم. اما نحوه کارکرد کارواش چگونه است؟ و چطور ساخته شده است؟

با هم یک نگاهی بندازیم به داخل این ماشین‌های تمیز کاری و با ما به یک سفر بیاید به کارخانه کرشر، جایی که واترجت‌های فول کنترل K7 ساخته می‌شود. انیمیشن طرز کار کارواش کارچر مدل K7 را در پایین مشاهده می‌کنید. موتور کجا قرار دارد؟ آب وقتی که از طریق شلنگ آب وارد واترجت می‌شود اول کجا می‌رود و چگونه فشار ایجاد می‌شود؟

کارکرد کارواش

مراحل استفاده از کارواش کرشر

  • تأمین آب کافی به ورودی آب واشر تحت فشار از طریق شلنگ باغ. شیر آب را کاملاً باز کنید. منبع آب نباید بیشتر از ۰٫۷ مگاپاسکال باشد.
  • دمای آب ورودی نباید بیش از ۱۰۴ ℉ / ۴۰ باشد. آب گرم می‌تواند به پمپ آسیب برساند.
  • تا زمانی که مونتاژ کامل نشود، دو شاخه را به منبع تغذیه وصل نکنید تا از برق گرفتگی یا آسیب جلوگیری شود.
  • تمام پیچ خوردگی طناب، شلنگ باغ و شستشوی فشار را باز کنید.
  • تمام اتصالات را بررسی و محکم کرده و در صورت نیاز، نشتی را بررسی کنید.
  • نازل را با ابزار تمیز کننده نازل تمیز کرده و تمام آلودگی‌ها را از نازل برداشته و بشورید.
  • اگر مخزن مواد شوینده خالی است، آن را بررسی کرده و اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید بیش از نصف آن را پر کنید.
  • نازل را با هر دو دست محکم بگیرید.
  • نازل را بیش از حد نزدیک بدنه ماشین یا جسمی که میخواهید بشورید نکنید، فشار زیاد می‌تواند به بدنه ماشین یا وسیله مد نظر آسیب برساند.

موتور واترجت کرشر

قلب هر واترجتی موتور الکتریکی آن می‌باشد که سیستم پمپ را هدایت می‌کند. برای اینکه پمپ‌ها به درستی کار کنند، نیاز به آب دارند، که در اختیار آنها قرار می‌گیرد. در طرز کار کارواش کرشر قبل از اینکه آب تحت فشار قرار بگیرد در یک پوشش دو جداره در اطراف موتور جریان پیدا کرده که باعث خنک شدن موتور می‌شود. علاوه بر آن، باعث کاهش صدای موتور و افزایش طول عمر دستگاه نیز می‌شود.

موتور کارواش دارای یک صفحه ارتعاشی بوده که سه پیستون را به سمت بالا و پایین حرکت می‌دهد. کارواش کرشر مدل K7 فول کنترل دارای سه پیستون بوده که هرکدام با یک مکنده و یک شیر فشار کار می‌کند. حرکت رو به پایین پیستون‌ها، آب را از طریق یک شیر مکش به داخل محفظه پیستون کشیده و وقتی پیستون مجدد به سمت بالا حرکت می‌کند، آب را از طریق یک شیر فشار به بیرون از محفظه پیستون به داخل محفظه انژکتور هل می‌دهد.

استفاده از مواد شوینده

در کارواش‌های کرشر قابلیت استفاده از ماده شوینده را دارند و در صورتی که نیاز به استفاده از ماده شوینده باشد این مواد در داخل انژکتور به آب اضافه می‌شوند. سپس آب به کمک پمپ به داخل تفنگی کارواش جریان پیدا می‌کند. البته، در واقعیت همه این طرز کار کارواش آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که شما می‌توانید بلافاصله پس از روشن کردن دستگاه ماشه تفنگی را فشار داده و عمل نظافت را آغاز نمایید.

در واترجت کرشر که در عکس مشاهده می‌کنید یک نمایشگر LED بر روی ماشه تفنگی تعبیه شده است که فشار انتخابی شما و یک عملیات نظافتی متناسب با آن فشار را به طور نمونه نمایش می‌دهد و این کار شما را برای پیدا کردن فشار مناسب برای هر نوع عملیات نظافتی ساده و آسان می‌نماید.

دستگاه‌های کارواش کرشر علاوه بر اینکه به صورتی کاملا متمایز و بهتر از سایر روش‌ها  عملیات نظافت را انجام می‌دهند، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌کنند. در حالی که در عرض یک ساعت از یک شیر آب حدود ۳۵۰۰ لیتر آب خارج می‌شود در حالی که اگر شیر به کارواش وصل شود،در همین مدت تنها ۴۰۰ الی ۶۰۰ لیتر آب مصرف می‌شود.

البته صرفه‌جویی کارواش‌ در مصرف آب یک عملیات چند وجهی به حساب می‌آید. این بدان معناست که کارواش‌ نسبت به شیر آب معمولی علاوه بر افزایش فشار و کاهش مقدار خروجی آب در یک مدت زمان مشخص با افزایش سرعت انجام کار نظافت و کاهش زمان لازم برای انجام عملیات شستشو نیز باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شوند.

مراحل ساخت دستگاه‌های کارواش کرشر

در هنگام ساخت کارواش کرشر، در ابتدا قطعات کوچک مانند واشر و شیر فشار به صورت کاملا اتوماتیک یا به صورت دستی همان‌طور که در عکس مشخص است نصب می‌شوند. سپس موتور که قلب هر کارواشی محسوب می‌شود در این کارواش‌ها به یک محافظ زیرین مونتاژ می‌شود و در مرحله بعد سیستم خنک کننده آب نصب می‌شود.

دستگاه کارواش کارچر

و سپس برای تأمین انرژی موتور یک منبع تغذیه یا جعبه برق روی سیستم نصب می‌شود. یک کارواش کرشر چندین مرتبه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از بی عیب و نقص بودن دستگاه اطمینان حاصل شود و مشتری محصول را دریافت کند. پس در این مرحله موتورها نیز چک می‌شوند. اگر همه‌چیز به درستی کار کند، موتور به همراه متعلقات، به کمک یک ماشین اتوماتیک بر روی بدنه قرار داده می‌شود.

کارواش خانگی

سپس موتور به شاسی وصل شده و هدایت‌کننده خروجی آب نیز در این مرحله به سیستم اضافه می‌شود. حالا قسمت پایین بدنه که سیاه رنگ است می‌تواند نصب شود و دستگاه تقریبا آماده است. تنها چیزی که باقی مانده محورها، چرخ‌ها و دسته کارواش است. کاملا مشخص است که جا به جا کردن یک کاوراش بدون محور، چرخ‌ها و دسته کار بسیار دشواری خواهد بود.

قیمت کارواش کارچر

حالا دیگر دستگاه‌های کارواش کرشر آماده بسته‌بندی هستند. برای بسته‌بندی کارواش‌ها یک بازوی اتوماتیک به پرسنل خط تولید کمک می‌کند. بدون وجود لوازم جانبی به همراه یک کارواش عملیات نظافت محقق نخواهد شد. تفنگی، لانس‌ها و سایر لوازم جانبی کوچکتر به همراه بدنه اصلی کارواش در داخل کارتن بسته‌بندی قرار داده می‌شود. حالا کار تمام است و دستگاه آماده ارسال می‌باشد.

کارواش آلمانی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید