تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت تجهیزات پذیرایی و کیترینگ

نظافت-تجهیزات-پذیرایی

رعایت بهداشت و نظافت در صنایع غذایی

می‌توان گفت که آگاهی فزاینده‌ای در زمینه استفاده از دستگاه‌های مکانیزه صنعتی به منظور نظافت محیط‌هایی که به نوعی با بحث مواد غذایی درگیر هستند، در حال شکل گیری است. یکی از کاربردهای دستگاه‌های نظافتی مکانیزه که استاندارد بالایی دارند، استفاده از این محصولات در صنایع غذایی و نظافت تجهیزات پذیرایی (کیترینگ) می‌باشد. عوامل بسیاری وجود دارند که به منظور تهیه مواد غذایی در حفظ بهداشت یک محیط استفاده شده و تأثیر به سزایی دارند:

۱- طراحی تجهیزات مورد استفاده در این گونه صنایع باید به گونه‌ای باشد که دسترسی به تمامی بخش‌های آن به سادگی صورت پذیرفته و سطوح آنها به سادگی قابلیت نظافت را داشته باشند.

۲- فرایند‌ مورد استفاده باید به شکل کاملا مستند انجام گیرد. به طوری که اپراتورها بدانند نظافت در چه زمانی، کدام بخش و چگونه باید انجام شود.

۳- دستگاه‌های نظافت صنعتی یک راه حل کارآمد، بهینه و مقرون به صرفه برای حل مشکلات نظافتی در صنایع غذایی ارائه می‌دهند. این دستگاه دارای استاندارهای مورد نیاز برای رعایت بهداشت در صنایع غذایی و نظافت تجهیزات پذیرایی می‌باشند.

بهترین بخارشوی صنعتی

فرآیند نظافت تجهیزات پذیرایی یا کترینگ

ماهیت رسوبات و لکه‌ها در کارخانجات صنایع غذایی و کیترینگ اغلب چرب و چسبنده هستند. که این گونه آلودگی‌ها باید به شکلی کامل و با سرعت بالا نظافت شوند. یکی از دستگاه‌های نظافتی که برای شستشوی عمیق سطوح گوناگون کاربرد دارد، دستگاه بخارشوی صنعتی است. بخارشوی صنعتی، می‌تواند بخار با دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد و فشار بخاری در حدود ۶ و ۸ بار تولید نماید. این دستگاه می‌تواند رسوبات و لکه‌های چسبنده و جدایی ناپذیر را به راحتی نظافت و شستشو کند. دستگاه‌های بخارشور صنعتی دارای مکنده صنعتی قدرتمندی بوده که آلودگی‌ها را مکش می‌کنند.

اصطلاحاً به این دستگاه‌ها بخارشوی مکنده دار  گفته می‌شود. از دیگر قابلیت‌های دستگاه‌های بخارشو، می‌توان به نازل‌های بسیار متنوع و کاربردی مخصوص نظافت صنعتی سطوح گوناگون اشاره کرد. از دستگاه‌های شستشوی با بخار مکنده دار به منظور ضد عفونی کردن و کشتن باکتری‌ها و میکرو ارگانیسم‌ها نیز استفاده می‌شود. در ادامه به یکی از دستگاه‌های بخارشور که می‌تواند در صنایع غذایی مورد استفاده قرار بگیرد، اشاره خواهد شد.

نظافت با بخار

بخارشوی صنعتی سری SGV کارچر آلمان

دستگاه‌های بخارشور سری SGV کمپانی مطرح و مشهور کرشر (Kärcher) آلمان دارای دو مدل ۶/۵ و ۸/۵ است. تنها فرق این دو مدل در فشار بخاری است که تولید می نمایند. این دستگاه قابلیت پاشش بخار و مواد شوینده و مکش آنها را دارا بوده و شستشوی با کیفیتی را به ارمغان می آورد. توصیه می شود استفاده از این وسیله برای نظافت محیط‌هایی نظیر کارخانجات صنایع غذایی، رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی که نیاز است از قوانین سختگیرانه بهداشتی تبعیت نمایند، مورد استفاده قرار گیرد. این بخارشوی قابلیت از بین بردن آلودگی‌های سخت و چسبنده را دارا بوده و آنها را به مخزن آب کثیف خود انتقال می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دستگاه بخارشوی صنعتی مدل SGV کمپانی KARCHER آلمان
مطالب مرتبط:

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید