تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت سالن‌های بدنسازی با بخارشوی صنعتی

دستگاه-بخارشوی-صنعتی

شست و شو و نظافت سالن های بدنسازی با دستگاه بخارشوی صنعتی

همانطور که همه شما می دانید محیط های عمومی به طور کل بیشتر در معرض آلودگی های مختلف قرار دارند. محیط هایی که رفت و آمد و عبور و مرور در آن ها زیاد بوده و روزانه تعداد کثیری از مردم به نسبت نیاز خود به این محیط ها مراجعه می نمایند. یکی از این محیط‌ های پر آمد و شد، سالن های بدنسازی و باشگاه های ورزشی می باشند.

سالن های بدنسازی به دلیل استفاده و ارتباط مستقیم مراجعه کنندگان به وسایل و دستگاه ها، نیازمند توجه بیشتری به مبحث نظافت و شستشوی صنعتی می باشند.

دستگاه بخارشوی صنعتی از جمله دستگاه هایی می باشد که بیشترین استفاده را در اینگونه سالن ها دارا می باشد. از آنجایی که شما حداقل یکبار باشگاه های بدنسازی را مشاهده کرده اید در جریان هستید که عموماً دور تا دور این باشگاه ها از آینه پوشیده شده است و تمامی وسایل و دستگاه ها از جنس فلز می باشند. از این رو  احتیاج به نظافت مکانیزهدر این محیط ها احساس می شود.

تمیز کردن پارکت با بخارشوی

خرید بخارشوی صنعتی

نظافت باشگاه های بدنسازی به وسیله دستگاه بخار شوی صنعتی از بهترین راه های پاک کردن انواع آلودگی های سخت در این محیط است.

نظافت با دمای بالا

بحث نظافت صرفا در مورد از بین بردن آلودگی های عینی و کثیفی هایی که بتوان لمس و احساس کرد نیست. گاهی آلودگی های میکروبی و باکتریایی، آسیب جدی تری به سیستم دفاعی بدن می رسانند. از این رو شستشو با دستگاه نظافتی بخار شوی صنعتی آب گرم، برای اینگونه آلودگی ها مناسب تر است.

با افزایش تحرک در باشگاه‌های ورزشی، تعریق بدن هم بالا رفته و با برخورد با دستگاه ها و وسایل این آلودگی ها منتقل و باعث لک شدن و ماندن رده روی دستگاه ها یا تجهیزات باشگاه می شود که اگر سریعاً فرآیند نظافت انجام نشود این لکه های باقی مانده وجهه مناسبی نداشته و از لحاظ سلامت‌ برای افراد مجموعه بسیار مضر است.

برای از بین بردن لکه های باقی مانده در طولانی مدت باید از بخارشوی صنعتی با دمای خروجی بالا استفاده کنیم زیرا دمای بالا به خودی خود بسیاری از باکتری ها و میکروب ها را از بین برده و در اصل می توان گفت خاصیت آنتی باکتریایی دارند.

دستگاه های بخارشوی صنعتی مزیت های بسیاری دارند، به عنوان نمونه ای از این مزیت ها می توان به استفاده از مواد شوینده برای نظافت بهتر و همزمانی شستشو و خشک کردن سطوح به وسیله موتور مکنده تعبیه شده داخل دستگاه اشاره کرد.

مواد شوینده را به دستگاه اضافه میکنیم و در همین حین که از بخار آب استفاده می شود مواد شوینده نیز تزریق شده و در نتیجه فرایند نظافت بهبود می بخشد. موتور مکنده این دستگاه نیز آب کثیف به جای مانده روی سطوح را مکش کرده و در مخزن آب کثیف این دستگاه نگهداری می کند.

 

مطالب مرتبط:

قیمت بخارشوی صنعتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید