تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت مراکز درمانی و بیمارستان ها

نظافت مراکز درمانی و بیمارستان ها

نظافت مراکز درمانی و بیمارستان‌ها

امروزه استفاده از انواع دستگاه نظافت صنعتی در محیط‌ها و مراکز مختلف معمول می‌باشد. با توجه به کارایی بالای این دستگاه‌ها و هزینه‌های کمتر نسبت به روش‌های سنتی این استفاده‌ها روز به روز در حال افزایش است. اساسا دستگاه‌های نظافت صنعتی در محیط‌هایی همچون محیط‌های صنعتی، تجاری، اداری و درمانی دارای استفاده گسترده می‌باشند. در این مقاله می‌خواهیم درباره ضرورت استفاده و دستگاه‌های مورد نیاز جهت نظافت مراکز درمانی و بیمارستان‌ها صحبت کنیم.

ضرورت استفاده از دستگاه نظافت صنعتی

با توجه به ضرورت رعایت استانداردهای بسیار سختگیرانه بهداشتی در محیط های درمانی و همچنین وجود الزامات دیگری همچون عدم ایجاد آلودگی صوتی باید از دستگاه‌هایی کاملا متناسب با این شرایط استفاده کرد.

اسکرابر بیمارستانی

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های نظافتی که در محیط‌های بیمارستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اسکرابر یا همان زمین‌شوی می‌باشد. اما اسکرابری که برای استفاده در محیط‌های درمانی کارا باشد، باید دارای ویژگی‌های مختلفی باشد که برخی از آنها عبارتند از ایجاد صدای بسیار کم، امکان استفاده مداوم، حداقل هزینه های عملیاتی و کارایی بالا. کارچر آلمان با توجه به همه مشخصاتی که ذکر شد دستگاه اسکرابر خاصی را طراحی و ساخته است. این دستگاه اولین اسکرابر بدون نیاز به برق و باتری در جهان می‌باشد. در واقع این محصول هیچگونه موتور جلوبرنده و یا مکنده‌ای ندارد و فقط با استفاده از ایجاد خلاء عمل مکش را انجام می‌دهد.

همین موضوع باعث می شود تا این دستگاه هیچگونه صدایی تولید نکند. این ویژگی برای محیط‌های درمانی و یا هر محیط دیگری که نسبت به صدا حساسیت بالایی داشته باشد، ایده آل است.
همچنین کارچر آلمان دارای اسکرابر های دیگری نیز بوده که برای استفاده در بخش‌های مختلفی همچون اتاق‌های عمل و یا محیط آزمایشگاهی ایده آل است. به منظور آشنایی بیشتر یا انواع زمین شوی های کارچر بر روی کلمه دستگاه اسکرابر کلیک کنید.

بخارشوی صنعتی

یکی دیگر از انواع دستگاه‌هایی که به طور گسترده به منظور نظافت مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بخارشوی صنعتی است. این دستگاه با استفاده از دمای بالای بخار و همچنین پاشش مواد شوینده می‌تواند محیط‌های مختلف را به شکل کامل نظافت و حتی ضد عفونی کند. با توجه به قدرت نظافتی بالای این دستگاه، استفاده از آن در محیط‌های درمانی بسیار مناسب است. دستگاه بخارشوی صنعتی مدل SGV 8/5 برای استفاده در محیط های درمانی، دستگاهی ایده‌آل است.

جاروبرقی صنعتی

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که به منظور استفاده در بسیاری از محیط ها از جمله محیط های درمانی مورد نیاز است، انواع جاروبرقی صنعتی می‌باشد. از جاروبرقی صنعتی به منظور جمع آوری آلودگی های روی زمین مرطوب و خشک استفاده می‌شود. به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از انواع جاروبرقی‌های کارچر بر روی لینک مکنده صنعتی کلیک کنید.

سوییپر

از دستگاه‌های سوییپر نیز به منظور جمع آوری انواع آلودگی‌های روی زمین در فضاهای اطراف محیط هایی همچون مجتمع های تجاری، کارخانه های صنعتی و بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. به منظور آشنایی بیشتر با انواع سوییپرهای کارچر بر روی کلمه دستگاه سوییپر کلیک کنید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی خانگی خاک مدل VC3 plus کارچر

جاروبرقی خانگی خاک مدل VC 3، یک دستگاه حرفه ای و کاربردی با طراحی زیبا و فوق العاده و توانایی بسیار بالا به منظور انجام امور نظافتی در منازل مسکونی کوچک و بزرگ است.

سوییپر کارچر مدل MIC 35

سوییپر کارچر مدل MIC 35 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

سوییپر کارچر مدل MIC 42

سوییپر کارچر مدل MIC 42 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G، با بدنه قدرتمند و فشار ۲۰۰ بار با قابلیت گرم کردن آب تا دمای ۸۰ درجه سانتیگراد را داشته و برای  استفاده سیار و یا برای فضاهایی که دسترسی به برق شهری ممکن نباشد، مناسب است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 9/20 Classic

واترجت آب گرم مدل HDS 9/20 Classic دستگاهی مستحکم و قابلیت اطمینان است. این دستگاه نسبت قیمت به عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

اسکرابر صنعتی کرشر مدل B 200 R D 90

این مدل اسکرابر دارای مخزن ۲۰۰ لیتری بوده و برای نظافت فضاهای بزرگتر از ۴۰۰۰ متر، دستگاه مناسبی است. این اسکرابر قابلیت ارائه برس غلطکی و دیسکی را دارد.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 10/20-4 MX

واترجت آب گرم مدل HDS 10/20-4 MX با داشتن حلقه شلنگ، شلنگ فشار قوی ۲۰ متری و موتور ۴ قطبی که با آب خنک می‌شود، قوی ترین پاک کننده فشار قوی آب گرم سه فاز در کلاس متوسط کارچر به حساب می‌آید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید