تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نکات مهم انتخاب دستگاه مبل‌شوی

نکات مهم انتخاب دستگاه مبل‌شوی

مواردی برای انتخاب مبل‌شوی

مبلمان نقش به سزایی در زیباسازی محیط و دکوراسیون ایفا می‌کند، پس شستشو و نظافت آنها باید در اولویت قرار بگیرد. جدا از بحث تجاری در مصارف خانگی نیز شست و شوی مبلمان الزامی است. در این مقاله به نکات مهمی که در انتخاب مبل شوی صنعتی باید در نظر گرفته شود اشاره خواهیم کرد:

بهترین نوع نظافت

در نظر داشته باشید تفاوتی که بین نظافت مبلمان با فرش و موکت وجود دارد در میزان دسترسی به نقاط مختلف با دسترسی دشوار تر می‌باشد. این یعنی در مبلمان گوشه‌ها و سطوح بین پشتی و سطح رویی همیشه نظافت دشوارتری را نسبت به قسمت صاف بالایی مبل دارد. این قسمت‌هایی که دسترسی دشوارتری دارند نازل‌های مخصوص خود را دارند.

انتخاب و خرید دستگاه مبل‌شوی

دستگاه مبل‌شوی نیز مانند همه‌ی دستگاه‌های نظافتی دیگر، انواع مختلفی دارد که موارد استفاده آنها کمی متفاوت است. در هنگام خرید مبل‌شوی به چند نکته توجه کنید. در مبلمان اندازه و تعداد مبل، نوع الیاف پوشیده شده، و مقدار و نوع آلودگی می‌تواند تاثیرگذار باشد. در استفاده از نازل‌های دستگاه نیز توجه داشته باشید، گاهی آلودگی‌ها به صورت تر بوده و با خشک شدن بر روی پارچه، لکه‌هایی را ایجاد نموده و رنگ پارچه را به شدت تغییر می‌دهد. از بین بردن این لکه‌ها تنها با شستشو امکان‌پذیر می‌باشد. امروزه دستگاه شستشوی مبل در بسیاری از مکان‌ها با هدف از بین بردن آلودگی‌های سخت و لکه‌های باقی مانده بر سطح مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این دستگاه‌ها امکان شستشوی مبلمان در محل قرارگیری آنها فراهم می‌باشد و نیاز به جابجایی آنها نمی‌باشد (یکی از مزیت‌های برتر استفاده از این دستگاه‌ها).

دستگاه فرش و موکت و مبل شوی خانگی

نکات و مزیت‌های دستگاه مبل‌شوی:

– تضمین سلامت افراد

– پاکیزگی و نظافت هرچه بهتر نسبت به شستشوی دستی یا سنتی

– بالارفتن سرعت نظافت و صرفه‌جویی در زمان

– مقرون به صرفه بودن و استفاده کمتر از منابع

– جلوگیری از انتشار آلودگی و بوی نامطبوع

جاروبرقی و مبل‌شوی در یک دستگاه

در حال حاضر دستگاه‌های مبل‌شوی خانگی متعددی در بازار دستگاه‌های نظافتی وجود دارد که با پیشرفت علم دست خوش تغییر شده‌اند. ادغام دستگاه شستشوی مبل صنعتی و جاروبرقی برای انجام فرایند نظافت مبلمان از بهترین شیوه‌های نظافتی روز می‌باشد. مواد شوینده در صورت لزوم و آب به سطح محیط پاشیده شده و به خورد الیاف می‌رود، به صورت همزمان نیز موتور مکش دستگاه آب و مواد شوینده را مکش کرده و به مخزن آب کثیف منتقل می‌کند.

قیمت مبل‌شوی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید